Rich 646 Del Skrevet 20. April 2004 Del Skrevet 20. April 2004 Håper folk har fått med seg de glimrende foranalysene som vi nå kan presentere på stabaek.no. Jeg kan skryte av disse uten å rødme, da de er ført i pennen av et helt ferkst medlem i redaksjonen. Siden vi har som policy ikke å signere innlegg synes jeg det er viktig å understreke dette, slik at ikke vi gamle slibrige grinebiterne som skriver til daglig ufortjent får æren. Samtidig bør dette være en inspirasjon til andre som ønsker å bidra på stabaek.no. Vi vil gjerne ha flere skribenter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
radiola 0 Del Skrevet 21. April 2004 Del Skrevet 21. April 2004 Må bare si meg helt enig i det. Analysen av Hamkam synes jeg (som er Hamkam-fan) stemmer meget bra. Klokt og korrekt gjengitt, veldig saklig og definitivt informativt for deres supportere, skulle jeg mene. Ser veldig fram til kampen på søndag, for øvrig. Og selv om jeg tror på hjemmeseier, så håper jeg uansett at alle Stabæk-supporterne som tar turen til Hamar får en fin tur og en god opplevelse av byens stolthet. Tragisk dersom noen få av bandens medlemmer (eller wannabees, hva vet jeg?) skal føre til at Hamkam får et bråkmaker-rykte (jmf innlegg fra Tromsø-supporter). De aller fleste av oss er faktisk svært hyggelige mennesker! Hilsen Radiola Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. April 2004 Del Skrevet 21. April 2004 De aller aller fleste i banden er helt OK. Men det kan jo virke som noen rundt supportermiljøet til HamKam ikke helt har fått med seg hva vi holder på med i dette landet. I allefall har supporterklubben en del utfordringer foran seg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg