Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Yeah topgoal, Chippen is a class player and it's great to see that he is doing well in Anderlecht. Enjoy watching him while you can, one day he is going to be bought by a top Italian club.

If you get the chance, please pass on our best wishes to him from all Stabæk fans. (I hope he remembers us.)

Stuart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mmmmmm, for en spiller. Chippen var enorm. Var det ikke noe sånt som 11 av 12 venstrebacker for 2 år siden, som hadde gult kort etter å ha møtt Chippen ? (etter 12 serierunder..)

Er det noen som har målet hans mot Enga på ullevål som mpeg ?? og som har lyst til å maile det over...hadde vært fett.

ForzaStabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har målet hans mot Enga på ullevål som mpeg ?? og som har lyst til å maile det over...hadde vært fett.

ForzaStabæk

Du finner det på "Fotball hele tiden" på Nettavisen.

Du må registrere deg, men sammendragene er gratis.

Ellers er den Chippendragningen som jeg regner med videoen viste (kun analogt modem hjemme) helt rå!! Som Alz sier; savne, savne.

Det positive med å se dette selv om han ikke lenger er hos oss er at jo oftere han gjør slikt, jo større blir sjansen for at Juve eller Milan legger 250 mill på bordet, og det blir vel 37, 5 mill på oss... :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde jo vært veldig greit. Må vel i såfall bli Man Utd, bare de som betaler overpris for unge spillere (120mill for Ronaldo...harkhark. Milan betalte 60mill for Kaka. Liten tvil om hvem som fikk mest for pengene). Milan har forøvrig en free transfer strategi bak sine inn"kjøp". Videre er vel ikke italienske klubber som Roma og Parma særlig villig til å spytte ut en kvart milliard sånn uten videre...hehe. Inter har litt cash, men Chippen må ikke finne på å dra dit. Juve har noe penger, og det er sikkert stas å trille ball med Del Piero på trening ? Går og rykter om at Ancona heller ikke anbefales.

Takk for tipset forøvrig.

Forza Stabæk

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk fint snurret film, tok bare litt tid å loade den. Nydelig finte gitt.

Forza Stabæk

Skjer nada hos meg... noen som har fått den til å funke i dag ???

Hmm, mulig en må ha en codec for å få sett den....

Søk på divx på google, så får en vel opp noe fornuftig.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat samtidig som vi solgte Chippen for 3 mill så solgte barteklubben en eller annen dame med navn Janne Saaaarinen for 5 mill til en tysk klubb. Det ergrer meg ennå - vi fikk altfor lite kroner for de beina der!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen ganger er det vondt å tenke på hva vi en gang hadde. HerreGud for en finte! Men jeg har samtidig stor tro på at Stian O. vil kunne bidra til den samme entusiasmen som vi til tider følte for Chippen. Synes jeg er godt i gang, faktisk. Viktig å tenke nåtid!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt enig med Bendix, MEN husk at suksesshistrorier som Chippen er med på å gjøre Stabæk attraktiv for andre spillere.

Hvor mange RBK-spillere har f.eks gjort det skarpt i utlandet? Carew og Leo er vel ok, men resten har ikke vært ubetingede suksesser.

Det er viktig at Stabæk viser at vi er en klubb man kan vokse i som spiller. Selvsagt drit kjipt for oss supportere, men slik er nå fotballen

Jeg har ingen hemninger med å legge den slutten inn i julekalenderen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

minner litt om den syyyykt kjappe finta til ronaldhino....

bare for å si det, denne finten er mer avansert - han gjør det ronaldiniho (whatever) gjør bare på en forskrudd måte bak seg

Det er "bare" en Cruyf-finte, som en tar videre hele veien rundt venstrebenet, og fører den over på høyresiden av motstander. For å være litt slem, så ser det ut som han jukser litt med den. Forøvrig kan ikke Chippen sammenliknes med Ronaldinho. En som virkelig kan sine finter, er Juan Roman Riquelme, Barca (utleid til Villa Real). Tror et par av hans ligger på wwww.footballextra.com

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Wilhemson
  • Opprett ny...