Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Brøt forbindelsen helt sammen? Fikk med meg ca 10 sekunder av andre omgang, etter det har det vært svart.

Edit: Funker visst nå. Kan ha vært et lokalt problem.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, lyseblå. Ryktene sier at Puma er historie... Og at den nye drakta som skal brukes i 2012 er lyseblå.

Det har ikke jeg hørt noe om, men vi kan vel ikke ha lyseblå..??

tro meg, du vil være sjeleglad for lyseblå når du ser hvordan bortedrakta blir.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, lyseblå. Ryktene sier at Puma er historie... Og at den nye drakta som skal brukes i 2012 er lyseblå.

Det har ikke jeg hørt noe om, men vi kan vel ikke ha lyseblå..??

tro meg, du vil være sjeleglad for lyseblå når du ser hvordan bortedrakta blir.

det er ikke første april...

hvordan blir bortedrakten?

Skal vi ha like drakter som Sandnes Ulf?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2-4 Stabæk - Start

0-0 Stabæk - Hønefoss

1-3 Stabæk - Kongsvinger

Bør vel snart ha en seier nå, for å styrke guttas selvtillit. Si hva dere vil, men uavgjort mot et nyopprykket TL lag og tap mot to Adecco lag gir neppe den selvtilliten gutta trenger.

Det er seiere og godt spill som gir den selvtilliten man trenger for å bygge seg videre opp. Tap gir det motsatte!

Får håpe det er på grunn av mange nye og en lite sampilt spillergruppe og ikke manglende ferdigheter hos de enkelte spillerene. Det meste kan trenes opp, men manglende/ikke eksisterende ferdigheter er det vanskelig å gjøre noe med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke første april...

hvordan blir bortedrakten?

Skal vi ha like drakter som Sandnes Ulf?

Gled deg!

Den lyseblaa drakten fra 80-tallet var flott. Det var tider med Lars Andersskog og Stabæk Jets...

Jet-sesongen var vel i 79. "Madsen endret også navnet Stabæk Fotball til Stabæk Jets i 1979-sesongen, da Madsen mente navnet passet godt på grunn av nærheten til Fornebu flyplass"

Endret av Tom Bruaset
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at livesendingen vår gikk bra. Vi fikk litt dårlig tid, så skulle gjerne fått ordnet opp i et par ting tiø før vi gikk live, men nå vet vi at vi kan sende live fra de fleste steder i verden hvor det er et decent 3G nett. Så dette er noe vi vil prøve å utvikle videre og kanskje kunne servere et bedre produkt i bla. 2.div og kamper med SFK hvor TV2 ikke dukker opp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tap for adeccolag i treningskamper betyr at sesongen blir veldig tøff. Tipper 25 p maks med dette laget i TL, dessverre.

Vent nå litt! Vi er tross alt et helt nytt lag, som trenger tid på å bli mer samspilt, ikke minst offensivt. Foreløpig tester vi spillere i div. posisjoner fremfor å sette et lag. Og flere spillere skal inn... Får satse på at ting bedrer seg utover våren.

Men en tøff sesong blir det nok uansett...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sesongen blir lang, men gud så deilig det blir å ha noe å spille for igjen. Gleder meg til å se spillerne kjempe for livet for hvert eneste poeng kontra opplevelsen av å se umotiverte spillere jogge inn et 0-0 resultat mot Haugesund. Gleder meg til å lure på hva pokker speaker prøver å formidle gjennom den sprakende høyttaleren kontra å irritere meg over den høylytte drittmusikken som ljomte på Fornebu

Jeg gleder meg til å se en surmulende Davy Wathne skvise seg inn i de ukomfortable kommentatorbrakkene og jeg gleder meg til å se Premier League på Blaa for deretter spasere til stadion. Jeg nyter at vi går inn i hver kamp som underdogs og jeg gleder meg til å se Martin Andresen henge med hodet etter å ha tapt på Nadderud. Jeg kan ikke vente på å gå inn på en fullpakket stadion og jeg gleder meg til å høre LSK-supportere klage sin nød over den håpløse klokkesvingen. Jeg gleder meg til å føle at hver kamp betyr noe og jeg gleder meg til å bry meg om de andre kampene i ligaen.

Jeg gleder meg til å gjøre Nadderud fryktet.

2012: Bring it on!

Endret av Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å se Premier League varme opp til kampen på Blaa for deretter spasere til stadion.

Midt oppi all faenskapen om politietterforskning og nye spillere og manglende penger og mulig nedrykk, så har jeg fullstendig glemte dette; Bekkestuas fasiliteter (Ninni og Blaa) før kamp på jevnlig basis. Detta blir bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Sesongoppkjøringen 2012
  • Opprett ny...