Bjornh 2 119 Del Skrevet 18. Mars 2012 Del Skrevet 18. Mars 2012 Ricardo Clark i den rollen han hadde i dag var jo faktisk helt konge. Helt enig. Den mannen må vi beholde. - Vår nye Anthony Annan? Håper vi aldri trenger å sammenligne Ricardo Clark med en liten møkkamann full av fule triks. Jeg ble uansett imponert over både midtbane og angrep i går. Keeper gjorde en grei jobb, men forsvaret må heve seg litt - særlig når det gjelder høye, lange baller.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Jeg har video av tifoen fra Stabæk-Brann om dette er interessant for noen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Jeg har video av tifoen fra Stabæk-Brann om dette er interessant for noen? Send gjerne film/lenke til meg på potter@stabaek.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Legges ut på youtube? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Kan sikkert gjøre det om det er greit, er ingen ansikter som vises tydelig her, men vil uansett ha tilatelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Kjør på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 21. Mars 2012 (endret) Del Skrevet 21. Mars 2012 (endret) Her er 4 minutter av Stabæk Support Youtube var litt kjip nå, men en Full-HD versjon finnes her: http://www.madsandreassen.com/files/index.php?dir=stabak%2Ftifo%2F Endret 21. Mars 2012 av Maan95 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Maaan95: Tar du samme ansvar på serieåpningen eller har du andre oppgaver? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Vi kunne trengt filmingen din. Det blir moro på vår langside denne matchen. Si ja og send hanse en pm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 Må bare få avklart det med TV2 på mediamøtet før kampen, så lenge det er greit så setter jeg gjerne opp kamera 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 Det er jo kun til eget bruk og skal ikke sendes direkte så det bør jo gå fint. Ikke filming av banen, men av tribunen. Supert om du får det til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 Lars tar det opp på Mediamøtet og så ordner jeg resten 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Mars 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Mars 2012 Noe jeg kjapt slang sammen fra Brann-kampen: http://www.youtube.com/watch?v=AVvgI32MDSo&feature=youtu.be 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 24. Mars 2012 Del Skrevet 24. Mars 2012 Drit feeeet gleder meg til i morgen ass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 24. Mars 2012 Del Skrevet 24. Mars 2012 Utrolig fett! Klipp, musikk, redigering - alt. Nå gleder jeg meg enda mer til i morgen. Det hadde vært fantastisk om du kunne fått til noe lignende fra kampene utover i sesongen også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 24. Mars 2012 Del Skrevet 24. Mars 2012 VELDIG bra igjen Mads, håper du får flere anledninger til slikt denne sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 24. Mars 2012 Del Skrevet 24. Mars 2012 Så kult! Håper på mer utover sesongen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Mars 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Mars 2012 Jeg er dessverre en av de som ikke kommer meg på så mange kamper som man skulle ønske, og ser sånn sett tingene periodevis litt fra sidelinjen. Det virker som det er en helt annen spirit i klubben enn vi har sett de siste årene. Folk har virkelig skjønt at det er viktigere enn noensinne å støtte STB - alltid, uansett. Personlig er lysten på å svi av x antall tusen kroner for å komme seg på kamp MYE større nå enn den har vært de siste sesongene. Stoltheten ved å være STB supporter kjennes større enn den har vært på lenge. Kanskje det allikevel er noe i at motgang gjør oss sterkere? I så fall tror jeg vi har mye å glede oss til i år. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 25. Mars 2012 Del Skrevet 25. Mars 2012 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 27. Mars 2012 Del Skrevet 27. Mars 2012 Jeg er dessverre en av de som ikke kommer meg på så mange kamper som man skulle ønske, og ser sånn sett tingene periodevis litt fra sidelinjen. Det virker som det er en helt annen spirit i klubben enn vi har sett de siste årene. Folk har virkelig skjønt at det er viktigere enn noensinne å støtte STB - alltid, uansett. Personlig er lysten på å svi av x antall tusen kroner for å komme seg på kamp MYE større nå enn den har vært de siste sesongene. Stoltheten ved å være STB supporter kjennes større enn den har vært på lenge. Kanskje det allikevel er noe i at motgang gjør oss sterkere? I så fall tror jeg vi har mye å glede oss til i år. helt enig med deg. jeg gleder meg til mange flere kamper paa nadderud og bortebane. haaper bare den gamle bilen min taaler turene i en sesong til... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 27. Mars 2012 Del Skrevet 27. Mars 2012 Jeg er dessverre en av de som ikke kommer meg på så mange kamper som man skulle ønske, og ser sånn sett tingene periodevis litt fra sidelinjen. Det virker som det er en helt annen spirit i klubben enn vi har sett de siste årene. Folk har virkelig skjønt at det er viktigere enn noensinne å støtte STB - alltid, uansett. Personlig er lysten på å svi av x antall tusen kroner for å komme seg på kamp MYE større nå enn den har vært de siste sesongene. Stoltheten ved å være STB supporter kjennes større enn den har vært på lenge. Kanskje det allikevel er noe i at motgang gjør oss sterkere? I så fall tror jeg vi har mye å glede oss til i år. helt enig med deg. haaper bare den gamle bilen min taaler turene i en sesong til... Lakkér den mørkeblå med motivlakkering av Daniel Nannskog på panseret.. Da stopper den aldri Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 27. Mars 2012 Del Skrevet 27. Mars 2012 den er allerede mörkeblaa (skikkelig stabaekblaa ) tja, daniel paa panseret...hm...hm...heller en stor stabaeklogo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Juni 2012 Del Skrevet 15. Juni 2012 Noen oppdatering fra dagens kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 15. Juni 2012 (endret) Del Skrevet 15. Juni 2012 (endret) Dette er det jeg har funnet. Edit: Kampen blir visstnok filmet og det vil komme høydepunkter på stabak.no senere. Endret 15. Juni 2012 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 15. Juni 2012 Del Skrevet 15. Juni 2012 hvem er Anders Trondsen, junior? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Juni 2012 Del Skrevet 15. Juni 2012 hvem er Anders Trondsen, junior? Han er på U 17-landslaget, og har spilt i fem av rekruttkampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå