alltidblaa 3 016 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Som dere har sett har vi åpnet salget av neste års medlemskap og sesongkort, og vi har allerede solgt en del på Onkel Blaa. Nå er også salget startet på nett! Klikk på bildet for å komme til salgsveiviseren som hjelper deg gjennom fornying / kjøp. Satisfaction guaranteed! Det var mye kuk å få til, så jeg håper dere setter pris på en så lettvindt måte å fornye på. Og jeg håper dere griper anledningen til å bidra med både mental støtte og likviditet til STB ved å kjøpe sesongkort allerede nå. Ingen kan ikke si at vi ikke har store utfordringer fremover - men ingen kan si at vi ikke vil kjempe oss igjennom dem heller. Godt salg! Skriv gjerne her etterpå, så kan vi lage gruppepress mot resten. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Får de som ikke har vært medlemmer i 2011, men kjøper medlemskap nå, for 2012, være Med gratis på bussen til Ullevål på Søndag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Opsjonen er i boks, her er det bare å hive seg på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Har satt dette på toppen av ønskelisten til jul, så dette er forhåpentligvis i boks i løpet av kort tid:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Klart jeg har kjøpt sesongkort på ståfeltet på Nadderud! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Kjøper straks jeg kommer hjem! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Klart jeg blir med til Nadderud, er der jeg har de beste minnene fra, og der vi skal lage nye minner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Hadde jeg ikke hengt med hodet nede i porselensskåla i går kveld hadde jeg allerede vært eier av en Nadderud-oppsjon. Nå ser jeg imidlertid dagslyset igjen og kjøper selvfølgelig så fort som mulig. Det blir morsomt neste år også! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 selvfölgelig blir vi med. 2012 er baade jubileums sesong til klubben (100 aar) og til oss (10 aar med stabaek) medlemskort er allerede kjöpt, sesongkort maa vente til etter jul. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Klart jeg er med og klart vi skal bidra. STB trenger også mange som vil bidra med å få Nadderud oppegående før neste års seriestart. Tenk litt på det. Jeg skal bidra med mitt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Med både jul og bursdag i år venter jeg og ser hva som kommer der, men sesongen 2012 sparkes ikke i gang uten at jeg har sesongkort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Jeg er med. Våknet nettopp fra min daglige cowboystrekk med ett stk erigert revolver mellom beina ... fordi jeg drømte så søtt om tidenes TIFO-show i første hjemmekamp tilbake på vårt kjære Nadderud. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Kjøpt og betalt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Jeg sitter på usikkert nett noen dager, men gleder meg til å kjøpe opsjon på sesongkort så fort jeg kommer meg på sikret nett! Det skal jeg ha om jeg får med meg noen kamper eller ikke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin87 152 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Faen som jeg gleder meg. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Nadderud blir helt konge! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Nadderud eier! Bra kuking alltidblaa! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Blir julepresang dette her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Fast julvegave fra pappa hvert år. JEG ER MED! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Fast julvegave fra pappa hvert år. JEG ER MED! Klysete pappagutt? Selvsagt er jeg også med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 24. November 2011 Del Skrevet 24. November 2011 Fast julvegave fra pappa hvert år. JEG ER MED! Klysete pappagutt? Selvsagt er jeg også med! Alltid! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 25. November 2011 Del Skrevet 25. November 2011 Medlemskap ja takk. Og håper det lurer ett sesongkort under treet ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 27. November 2011 Del Skrevet 27. November 2011 Selvfølgelig blir vi med. Men samtidig er det med en viss vemod blandet oppi det hele. Det funket ikke, vi dreit oss ut, det ble for svært og vi møtte for stor motstand i møkkafolk som ikke har sjel. Tenkte på det i dag, da jeg dro til Nadderud for bare å se stadion. Den gangen da jeg dro til kontoret for å spørre om å få kjøpt et Stabæk-krus. Hvor den jeg spurte gikk til oppvasken og ga meg et krus som jeg kunne ta med hjem og vaske opp selv. Lenge siden jeg har opplevd den sjarmen, og gudhjælpe som jeg gleder meg til fortsettelsen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 28. November 2011 Del Skrevet 28. November 2011 Davy Wathne melder på Twitter at Brann får Fair Play-plassen til Norge. Hadde lenge et håp, selv med skandalene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 28. November 2011 Del Skrevet 28. November 2011 Davy Wathne melder på Twitter at Brann får Fair Play-plassen til Norge. Hadde lenge et håp, selv med skandalene. Skal BRANN få Fair Play-plassen? hahahahahahaha Kanskje de burde begynne å kalle den plassen noe annet? I alle fall når de insisterer på at utenomsportslige ting også skal vurderes... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 28. November 2011 Del Skrevet 28. November 2011 Vet ikke om Davy har misforstått eller hva det er, men på en reply (http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Toppfotball/tippeligaen/2011/Tromso-og-Molder-leder-Fair-Play-tabellen/ Godt nyttår!) svarer han: Det har jo ikke noe med dette å gjøre! Lag nr. 4 i TL kan få E-cup pga. UEFAs fairplay-rangering av Norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 28. November 2011 Del Skrevet 28. November 2011 Enhver klubb med Austin på laget skal selvsagt ikke får Fair Play-plassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 29. November 2011 Del Skrevet 29. November 2011 Hegnar har tatt en prat med Aalbu. http://www.hegnar.no/sport_fritid/article669247.ece Er vi sikre på at IA-sitatet ikke ble feilsitert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 29. Februar 2012 Del Skrevet 29. Februar 2012 Sesongkort er betalt. Føles bra å være tilbake på feltet, etter to sesonger i eksil andre steder på stadion. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin87 152 Del Skrevet 29. Februar 2012 Del Skrevet 29. Februar 2012 Første sesongkort siden 2008 er i boks. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå