ØyvindW 402 Del Skrevet 29. Februar 2012 Del Skrevet 29. Februar 2012 Første sesongkort siden 2008 er i boks. Daukjøtt? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 29. Februar 2012 Del Skrevet 29. Februar 2012 Første sesongkort siden 2008 er i boks. Kjempebra Martin! For meg er første sesongkort siden 2011 endelig i boks. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 29. Februar 2012 Del Skrevet 29. Februar 2012 For meg er første sesongkort siden 2011 endelig i boks. Ditto, fikk omsider gjort det (forrige uke) jeg også. Nå mangler det bare å komme seg innom $$-butikken å få kjøpt et par junior-support kort også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 29. Februar 2012 Del Skrevet 29. Februar 2012 Første sesongkort siden 2008 er i boks. Daukjøtt? Medgangs... 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 1. Mars 2012 Del Skrevet 1. Mars 2012 Første sesongkort siden 2008 er i boks. Daukjøtt? Medgangs... Kan jo håpe.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
t-bag 0 Del Skrevet 1. Mars 2012 Del Skrevet 1. Mars 2012 halla! hvis betaler mitt sesongkort å medlemskap i dag, vil jeg kunne hente det senere i kveld på blaa? bestilte det i slutten av desember, men har bare glemt betalingen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 1. Mars 2012 Del Skrevet 1. Mars 2012 Vi er avhengige av å vite at du betaler. Kom heller på Onkel Blaa i kveld og betal der så oppdaterer vi systemene våre. Bare min oss på at du har bestilt på nett og at du betaler kontant Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 4. Mars 2012 Del Skrevet 4. Mars 2012 Fikk giro ang. sesongkort i posten med forfallsfrist 5.mars. Noen muligheter for å bestille sesongkort utover den fristen, litt nærmere sesongstart? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 4. Mars 2012 Del Skrevet 4. Mars 2012 Du kan bestille sesongkort her: http://www.stabaek.no/medlem Håper du benytter første mulighet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. Mars 2012 Del Skrevet 4. Mars 2012 Fikk giro ang. sesongkort i posten med forfallsfrist 5.mars. Noen muligheter for å bestille sesongkort utover den fristen, litt nærmere sesongstart? Det er mulig å kjøpe sesongkort utover den fristen. Sesongstart er 25/3 og du kan kjøpe kort til og med det. Det kan lønne seg å kjøpe i god tid før dette da det erfaringsvis blir store køer på kampdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 4. Mars 2012 Del Skrevet 4. Mars 2012 Det må da gå an å kjøpe sesongkort etter seriestart også så sant det er flere plasser ledig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. Mars 2012 Del Skrevet 4. Mars 2012 Det må da gå an å kjøpe sesongkort etter seriestart også så sant det er flere plasser ledig? Det gjør det selvsagt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 6. Mars 2012 Del Skrevet 6. Mars 2012 Det er mulig å kjøpe sesongkort utover den fristen. Sesongstart er 25/3 og du kan kjøpe kort til og med det. Det kan lønne seg å kjøpe i god tid før dette da det erfaringsvis blir store køer på kampdag. For oss som har sirup i ræva, blir det noe salg på blå/bekkestua etter lønningsdag 20 mars? Så sesongkortet er spikra før første seriekamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 Finnes det noen oversikt over hvor mange som har kjøpt sesongkort? JR, Support og normale dødelige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 Jepp. Og den oversikten går i korte trekk ut på at alle som ikke har kjøpt sesongkort ennå forter seg det de kan og får ordnet det allerede i dag. Klubben trenger hver krone fram til seriestart og klovnepolitiet har henlagt saken sammen med alle sakene som faktisk er anmeldt av noen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mars 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mars 2012 Hepp, Ahhh, i dag trillet sesongkortet inn i postkassa og søndag går vi i studio for å spille inn tabelltipset. Snart starter morroa folkens! Bring it on! @ringo 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 Hepp, Ahhh, i dag trillet sesongkortet inn i postkassa og søndag går vi i studio for å spille inn tabelltipset. Snart starter morroa folkens! Bring it on! @ringo Tabelltips! Gleder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 Medlemskontigent og sesongkort betalt.... da slapp dere ikke unna $$ - avd Kongsberg i år heller.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 Looking good!! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 Jeg bare minner om at det er lov å ha sesongkort selv om man ikke kan være på så mange kamper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 for et fint bilde 2 sesongkort gaar til hamburg, tyskland. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 Jeg har satt meg étt mål i 2012: Jeg SKAL på Nadderud, å se min første Stabæk-kamp noen sinne! I en alder av 15, og har vært Stabæksupporter siden 2006, vil jeg si at det er på tide. Hadde garrantert vært på min første kamp for lenge siden, hadde det ikke vært for at jeg bor i Engerdal, +/- 4 timer fra Oslo, og min far hadde vært en smule mer interessert i fotball. Tror han tok hintet om at jeg virkelig elska klubben når jeg kjøpte meg drakt og begynte å grine da han sa at det kanskje ikke kom til å ble mulighet for kamp i år eller.. Da gikk det to minutter før han lovde bort at vi skulle på kamp. Hehe. Gleder meg som en liten unge på juleaften! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 Jeg har satt meg étt mål i 2012: Jeg SKAL på Nadderud, å se min første Stabæk-kamp noen sinne! I en alder av 15, og har vært Stabæksupporter siden 2006, vil jeg si at det er på tide. Hadde garrantert vært på min første kamp for lenge siden, hadde det ikke vært for at jeg bor i Engerdal, +/- 4 timer fra Oslo, og min far hadde vært en smule mer interessert i fotball. Tror han tok hintet om at jeg virkelig elska klubben når jeg kjøpte meg drakt og begynte å grine da han sa at det kanskje ikke kom til å ble mulighet for kamp i år eller.. Da gikk det to minutter før han lovde bort at vi skulle på kamp. Hehe. Gleder meg som en liten unge på juleaften! Vi holder av et vifteflagg til deg om du er glad i å bruke armene litt! Da blir sikkert far glad også, frisk luft og trening 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 Jeg bare minner om at det er lov å ha sesongkort selv om man ikke kan være på så mange kamper... Det er faktisk et godt poeng. Selv om man ikke får vært på så mange kamper at det "lønner" seg i kroner og øre, er det en typisk vinn-vinn situasjon uansett når man vet hvor pengene havner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 Jeg har satt meg étt mål i 2012: Jeg SKAL på Nadderud, å se min første Stabæk-kamp noen sinne! I en alder av 15, og har vært Stabæksupporter siden 2006, vil jeg si at det er på tide. Hadde garrantert vært på min første kamp for lenge siden, hadde det ikke vært for at jeg bor i Engerdal, +/- 4 timer fra Oslo, og min far hadde vært en smule mer interessert i fotball. Tror han tok hintet om at jeg virkelig elska klubben når jeg kjøpte meg drakt og begynte å grine da han sa at det kanskje ikke kom til å ble mulighet for kamp i år eller.. Da gikk det to minutter før han lovde bort at vi skulle på kamp. Hehe. Gleder meg som en liten unge på juleaften! Vi holder av et vifteflagg til deg om du er glad i å bruke armene litt! Da blir sikkert far glad også, frisk luft og trening Hehe, takk for det Begynner å bli dritt lei å se på Engerdal-kamper i 5.div liksom..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå