Johnny 47 Del Skrevet 25. November 2011 Del Skrevet 25. November 2011 Som alle kjenner til er Stabæk Fotball i en økonomisk situasjon som ikke her blandt de beste. Riktignok, så fremt det ikke skjer noe uforutsett, så går de ut i balanse i 2011, men dette kommer som følge av kostnadskutt. Blandt disse kuttene er selvfølgelig permiteringen av ansatte i staben. Tirsdag førstkommende skal Stabæk flytte ut fra Telenor, og over til Nadderud. I den forbindelse trenger de løftehjelp, kjørehjelp etc. Har du henger eller bil med lasteplass og har muligheten til å hjelpe er det flott. Det er også behov for hjelp til maling, enkelt rørleggerarbeid, enkelt elektrikkerarbeid, murarbeid, etc etc! Du kan sende meg en PM med hva du kunne tenkte deg å bidra med, samt telefonnummer du kan nåes på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Del Skrevet 25. November 2011 Del Skrevet 25. November 2011 Jeg har stilt meg til disp, Wilhelm også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 25. November 2011 (endret) Del Skrevet 25. November 2011 (endret) Jeg skal prøve å få et par timer fri til dugnadsarbeid jeg og. Jeppjepp. Endret 25. November 2011 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 25. November 2011 Del Skrevet 25. November 2011 PM sendt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 25. November 2011 Del Skrevet 25. November 2011 jeg er med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Del Skrevet 25. November 2011 Del Skrevet 25. November 2011 Har varebil og fri på tirsdag. 93289158 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 26. November 2011 Del Skrevet 26. November 2011 Har ikke bil, men kan bidra. Når er det snakk om? Jeg kan frem til halv 1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 26. November 2011 Del Skrevet 26. November 2011 kan fra 17. har varebil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. November 2011 Del Skrevet 26. November 2011 kan fra 17. har varebil. Count me in i din varebil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 26. November 2011 Del Skrevet 26. November 2011 Har en svær jævel av en Skaphenger på 16 kbm L4xB1,8xH2,2m Denne kan de godt få låne over flere dager, dersom de f.eks ønsker å begynne å laste inn i den på mandag og ikke har tid til å tømme den før neste helg. Corrollan er litt for liten til å trekke hengern når det er last i den, så det trengs en suv eller transporter eller liknende og en fører med BE sertifikat. Den veier 1tonn og laster 2tonn. Jeg vil tro jeg kan få lånt en 9kbm også Jeg er ledig hele tirsdag og stiller gjerne enten det er tidlig eller sent. 92023467 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 28. November 2011 Del Skrevet 28. November 2011 Stabæk flytter hjem til Nadderud! Kan du møte opp kl 0900 4. etg TA med godt humør og fremtidsoptimisme? StabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 28. November 2011 Del Skrevet 28. November 2011 Fikk ikke noe fly opp igjen til Kirkenes før på onsdag morgen, så da er jeg ledig hele dagen i morgen! Kommer med en stasjonsvogn med ganske stort bagasjerom. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Del Skrevet 28. November 2011 Del Skrevet 28. November 2011 Det kommer en 7-seter omgjort til varebil med meg bak rattet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. November 2011 Del Skrevet 28. November 2011 ...bil med meg bak rattet... Er dette en advarsel til alle som oppholder seg i Østre Bærum i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Del Skrevet 28. November 2011 Del Skrevet 28. November 2011 ...bil med meg bak rattet... Er dette en advarsel til alle som oppholder seg i Østre Bærum i morgen? Jeg har ikke krasja siden Rosenborg borte i 2008. Til gjengjeld har jeg ikke sett noe til de 4 andre som var i bilen den dagen, og det mest minneverdige jeg husker er at vi nesten kjørte over og drepte en urinerende André før en av gutta i bilen rømte til skogs for å finne en toget til Lerkendal. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 28. November 2011 Del Skrevet 28. November 2011 trengs kun folk på dagtid eller? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. November 2011 Del Skrevet 28. November 2011 Ja, vi satser på å få flyttet ut alt Stabæksk i løpet av arbeidsdagen. Alt ble pakket ned i esker i dag. Det meste settes på lager, mens det viktigste flyttes til Nadderudbrakka. Back to basic!! :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. November 2011 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. November 2011 I min bransje er jeg vant med 10-timersdager, men denne dagen var likevel noe spesiell. De ansatte satte stor pris på ledige hender, biler og tilhenger. Vi ble fortalt at det var helt avgjørende for at vi ble ferdige med flyttinga i dag. Det ble en god del turer opp og ned både før og etter vi fikk pølser på det nye kontoret, som består av en håndfull brakker inne på Nadderud Stadion. Det vil komme enda en etasje med brakker oppå disse, som antakelig vil få glassvegger og bro til hovis framfor viptelt. Vi har snakket om Supports nye tribune, og om praktiske og trivielle ting rundt vår nye tilværelse. Vi har snakket om hvor vi skal ha de tre store lysskiltene som hang på arenaen. På toppen av hovis? Som et hollywood-skilt på knausen ved siden av? Kloke som vi er på Euforum stolte ikke supporterne på at de ville holde sin del av avtalen og la oss beholde skiltene, derfor tok vi dem med oss selv. Da vi bar klubblogoen hjem til Nadderud hadde jeg personlig ikke noen følelse av resignasjon, men fornyet engasjement og tro på at mange mennesker som er glade i klubben vil oppleve å komme enda tettere på, og bli enda sterkere involvert. Jeg har troen på en åpen ledelse med lav terskel i brakkene, jordnære spillere som spiller fordi de ønsker å bidra, frivillige som føler de bidrar uten å bli utnyttet, tilskuere som kommer selv om det er ikke er innendørs og en supportertribune med tusen ståplasser fylt med flagg og alle de som har vært med opp- og nedturer. Ses på Nadderud! 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 29. November 2011 Del Skrevet 29. November 2011 Man ser jo kontrastene tydelig da, når man hjelper med flyttingen fra flotte lokaler i 4. etasje på TA til slitne brakker og lagerplasser under tribunen på Nadderud. Av Bård og Gretes drøye lastebillass med fysio-ting er det meste stuet inn i en full dommergarderobe, og skiltene som hang som utsmykning på det som var Norges flotteste og mest moderne fotballarena ligger nå her: Men jeg deler absolutt din følelse, Posse. Nadderud kan bli veldig, veldig gøy! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 29. November 2011 Del Skrevet 29. November 2011 Fantastisk beskrivelse av flyttingen, Posse. Symbolikken ved å bære klubblogoen hjem til Nadderud er til å grine av. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 29. November 2011 Del Skrevet 29. November 2011 Det blir vel fler dugnadsdager når sesongen nærmer seg, fikk kjørt et lass idag hvertfall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. November 2011 Del Skrevet 29. November 2011 Tusen takk for fantastisk innsats idag!!! Dere reddet dagen! Vi trenger mer dugnadshjelp etterhvert og kommer tilbake med detaljer når ting blir mer spikra. Nå trenger vi dere, nå! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 29. November 2011 Del Skrevet 29. November 2011 Tusen takk for fantastisk innsats idag!!! Dere reddet dagen! Vi trenger mer dugnadshjelp etterhvert og kommer tilbake med detaljer når ting blir mer spikra. Nå trenger vi dere, nå! Setter dere opp dugnader i helgene blir nok oppmøtet betydelig høyere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 29. November 2011 Del Skrevet 29. November 2011 Jeg regner med/håper at man tar vare på de store Stabækmerkene og skriften som stod på TA? De bør kunne brukes til noe. Særlig merkene bør man kunne bruke på Nadderud også. Hvis ikke kan jeg ha en av de i stuen min. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 29. November 2011 Del Skrevet 29. November 2011 Jeg regner med/håper at man tar vare på de store Stabækmerkene og skriften som stod på TA? De bør kunne brukes til noe. Særlig merkene bør man kunne bruke på Nadderud også. Hvis ikke kan jeg ha en av de i stuen min. De skal brukes på nadderud.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 29. November 2011 Del Skrevet 29. November 2011 Jeg regner med/håper at man tar vare på de store Stabækmerkene og skriften som stod på TA? De bør kunne brukes til noe. Særlig merkene bør man kunne bruke på Nadderud også. Hvis ikke kan jeg ha en av de i stuen min. De skal brukes på nadderud.. ...hvis kommunen gir lov. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 29. November 2011 Del Skrevet 29. November 2011 Jeg regner med/håper at man tar vare på de store Stabækmerkene og skriften som stod på TA? De bør kunne brukes til noe. Særlig merkene bør man kunne bruke på Nadderud også. Hvis ikke kan jeg ha en av de i stuen min. De skal brukes på nadderud.. ...hvis kommunen gir lov. Gjør de ikke det kan de dra til helvete! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 29. November 2011 Del Skrevet 29. November 2011 Jan Tore Sanner skulle sittet i Bærum kommunestyret og formannskap fremfor å være rikspolitiker. Et blaatt hjerte har i hvert fall, i går twitret han følgende: Vi har klart det før og skal klare det igjen @Stabaek Jeg gleder meg allerede til neste fotballsesong! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 30. November 2011 Del Skrevet 30. November 2011 Han kommenterer stadig vekk STB sine poster på Facebook og. Fin fyr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 17. Desember 2011 Del Skrevet 17. Desember 2011 Nå lufter jeg bare en tanke her, og bare så det er sagt vet jeg ingenting om bygging, utbyggingsregler, detaljkomplikasjoner osv. Siden Stabæk ikke har råd til å sette opp noen midlertidige tribuner på Nadderud, hva om å høre rundt blant supporterne om noen sitter med kompetansen til å kunne lede ann en frivillig bygging av tribune? Kan være absolutt ingen har kompetanse til å gjøre slikt, men man vet aldri før man har spurt. Sikkert mange som ikke har greie på slike ting som kunne tenkt seg å hjelpe til med hardt arbeid man ikke trenger utdannelse til hvis man først får muligheten. Da hadde man følt eierskap til klubben sin da. Tydeligvis mange som bryr seg om klubben ved at såpass mange sendte inn penger i støtteauksjonen, kan godt være folk også er villige til å bidra med sin kompetanse på forskjellige områder slik at man sparer utgifter på å hyre firmaer og folk. Og da mener jeg ikke bare for eksempel bygging av tribune. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå