Gå til innhold

Dugnadsarbeid på Nadderud

Johnny
 Del

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Faen. Kom akkurat på at jeg glemte bort dette. Sorry! Håper jeg kan få mulighet til å gjøre det godt igjen senere. Veldig flaut.

Det var bare to som møtte opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen. Kom akkurat på at jeg glemte bort dette. Sorry! Håper jeg kan få mulighet til å gjøre det godt igjen senere. Veldig flaut.

Det var bare to som møtte opp.

3, jeg kom litt senere (19:15) pga jobb men da var de alt ferdige. Kan forøvrig stille alle mandager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ifm. flyttingen av Stabækbutikken er det en del som må repareres/fikses i det gamle lokalet før 1.juni:

- Ta ned lettveggen som ble satt opp

- Male "luke" på toalettet

- Feste alle ledninger

- Feste listverk der det mangler

- Sparkle og male veggene

- Legge nytt gulv, linoleum

Kjetil Dambakk styrer dette. De som har mulighet til å hjelpe til - ta kontakt med han: kjetil@dambakk.com
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

I forbindelse med Sommerfesten på Nadderud så trenger vi å styret litt hjelp.

- Rett etter kampen skal alle reklameskiltene på vår langside flyttes fra inntil tribunen på vår siden. Er vi mange nok så blir det ett skilt pr mann som skal bæres de få meterne fra der de står og settes inntil gjerdet på tribunen.

- Når selve arrangementet er over, så trenger vi hjelp til å få bord, stoler, anlegg etc inn i brakkene igjen. Fint om alle hjelper til med dette så ikke noen få blir sittende igjen med all jobben.

- Det kan hende vi trenger en burgerflipper eller to også, men det er ikke avklart enda.

Skriv deg opp under her om dette er noe du kan være med å hjelpe til med.

På forhånd takk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmøte 1215 på Nadderud i morgen ved brakkene. Vi rigger i stand til grillingen og henger opp flyers om arrangementet på stadion.

Blir vi noen folk så går dette raskt og alle rekker en tur innom blaa før kamp!

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dugnadsarbeid på Nadderud
  • Opprett ny...