stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 VI TRENGER HJELP TIL SISTE INNSPURT FØR SERIESTART: Fredag: Oppgave, Enkel montering av bord, stoler og reklameskilt. Møt opp mellom 0900 og 1100 på Stabækbrakka på indre bane på Nadderud? Ta gjerne med egen oppladet drill og bitsett :-) Lørdag: Oppgave, Reklameskiltmontering. Møt opp fra kl 10.00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 25. Mars 2012 Del Skrevet 25. Mars 2012 StabækLars takker for arbeidsinnsats Takk sjæl, Lars. At du skriver denne artikkelen kvart over ti lørdag kveld vitner vel om at du ikke akkurat ligger på latsiden selv. Keep up the awesome work! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. Mars 2012 Del Skrevet 26. Mars 2012 Set er selvsagt mange, mange, mange fler som har bidratt , enn det som kom frem i bloggen. Det kom kom ikke klart nok frem. Jeg fikk med først og fremst jubileumskampgjengen, og de som var på dugnad den dagen jeg løp rundt med kamera. Men tusen hjertelig takk alle dere andre også! Dere vet selv hvem dere er! Stolt av klubben nå 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. April 2012 Del Skrevet 27. April 2012 HJEEEELP!! David Hanssen trenger hjelp til å selge Stabækkaffen etter kampen mot Odd! Vi har stand ved billettboden. Les mer her: http://www.stabak.no/Partnere/article232148.ece Mail til David om du kan hjelpe: david.hansen@cafebar.no 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 3. Juli 2012 Del Skrevet 3. Juli 2012 Stabæk Fotball trenger vår hjelp på Søndag formiddag den 8 Juli i forbindelse med Godsetkampen. Det trengs hjelp til å frakte ut og sette opp reklameskiltene. På grunn av ferieavikling er det en stor mangel på frivillige. Jeg er selv på ferie, og jeg håper at noen kan gripe tak i det. Espen Lindmark kan kontaktes på tlf 92464924 Mvh Bjørn A Christensen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Noen som er hjemme må jo ha mulighet til å bidra med dette, kan jo ikke ta så lang tid.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Ja-ja-ja, for et mas. Jeg skal prøve å møte opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Forresten, jeg bytter mitt svar til: Jeg blir med hvis StabækLars, Markus, Elaang, @ringo, AndersBD, gsk, Freak Magnet, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, sigurdlk, kjakan, Bendix, reader og $uperTerje er med. (til glede for gamle forumister) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 6. Juli 2012 Del Skrevet 6. Juli 2012 Dere slipper å rydde skiltene tilbake :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. Oktober 2012 Del Skrevet 12. Oktober 2012 OPPDRAG: DEMOLISH Nadderud begynner å se bredre og bedre ut. Takk for hjelpen alle sammen! I det siste har vi malt brakker, pressebrakker, pressetribunen og mixsonebrakkene slik at stadionet fremstår mer enhetlig. Nå er også alle setene på plass, som erstatter gamle ødelagte. Neste steg på veien er en brutal jobb som vi trenger dugnadshjelp til. Den gamle hvite og blaa kiosken (gamle $$-lageret) skal rives i fillebiter og puttes i to containere som vi bestiler inn. TID: ONSDAG 17. OKTOBER KL 18. DUGNADSMAT: PIZZA Hvem blir med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 12. Oktober 2012 Del Skrevet 12. Oktober 2012 Kan være med litt, men må nok gå etter en snau time. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Del Skrevet 12. Oktober 2012 Del Skrevet 12. Oktober 2012 Skal se om jeg får vært med. Får vi kjøre en sånn en? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 12. Oktober 2012 Del Skrevet 12. Oktober 2012 Jeg trodde 1912 gjengen elsket å ødelegge og hadde regnet med at de hadde meldt seg fort som f.... men dersom de ikke ser noe glede i å ødelegge tifobua så ser i alle fall jeg det og melder meg til tjeneste 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Oktober 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Oktober 2012 Usmekelig. Den bua har betydd mye for oss. Tenk om vi hadde sagt det samme om din buss?? 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Oktober 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Oktober 2012 Jeg trodde 1912 gjengen elsket å ødelegge og hadde regnet med at de hadde meldt seg fort som f.... men dersom de ikke ser noe glede i å ødelegge tifobua så ser i alle fall jeg det og melder meg til tjeneste Hvorfor trodde du det? Og ikke minst - hvorfor ser du glede i ødelegge den gamle tifobua? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 14. Oktober 2012 Del Skrevet 14. Oktober 2012 Jeg trodde 1912 gjengen elsket å ødelegge og hadde regnet med at de hadde meldt seg fort som f.... men dersom de ikke ser noe glede i å ødelegge tifobua så ser i alle fall jeg det og melder meg til tjeneste Hvor har du det fra? Hva er det vi har ødelagt? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Jeg trodde 1912 gjengen elsket å ødelegge og hadde regnet med at de hadde meldt seg fort som f.... men dersom de ikke ser noe glede i å ødelegge tifobua så ser i alle fall jeg det og melder meg til tjeneste Hvor har du det fra? Hva er det vi har ødelagt? Det er litt merkelig med inntrykk man får etter et 50 tal turer.....På så godt som hver eneste tur har jeg innformert om at man for å få låst toalettdøren, må lukke den igjenn og så løfte den opp ca 2mm så holder den seg igjenn. Det var tydelighvis ingen som hadde klart å huske det til Skien. Ikke kunne man ringe meg for å spørre hvordan man lukket den heller, Å ringe er blitt så dyrt i disse tider med økonomisk krise i EU og alt...Dermed var den en eller flere lyse hoder som fant ut at de skulle skjære ut deler av listen som er rundt toalettdøren. Noe som selvfølgelig ikke hjelper, det eneste som hjelper er å løfte døren ca 2mm opp etter at den er lukket. Jeg må dermed bytte denne listen slik at det ikke kommer skade på treverket den skal beskytte. Det er heller ikke første gang, og skjedde også denne gangen at det ble klistret klistremerker i bussen. Hærverk er hærverk enten det er å ødelegge, rive ned, tagge eller klistre klistremerker. Altså alt som gjør at eier må bruke tid/penger på å få det tilbake til slik det var. Stiller man et spørsmål må man være forberedt på at man ikke alltid liker svaret..... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Del Skrevet 15. Oktober 2012 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2012 (endret) Jeg trodde 1912 gjengen elsket å ødelegge og hadde regnet med at de hadde meldt seg fort som f.... men dersom de ikke ser noe glede i å ødelegge tifobua så ser i alle fall jeg det og melder meg til tjeneste Hvor har du det fra? Hva er det vi har ødelagt? Det er litt merkelig med inntrykk man får etter et 50 tal turer.....På så godt som hver eneste tur har jeg innformert om at man for å få låst toalettdøren, må lukke den igjenn og så løfte den opp ca 2mm så holder den seg igjenn. Det var tydelighvis ingen som hadde klart å huske det til Skien. Ikke kunne man ringe meg for å spørre hvordan man lukket den heller, Å ringe er blitt så dyrt i disse tider med økonomisk krise i EU og alt...Dermed var den en eller flere lyse hoder som fant ut at de skulle skjære ut deler av listen som er rundt toalettdøren. Noe som selvfølgelig ikke hjelper, det eneste som hjelper er å løfte døren ca 2mm opp etter at den er lukket. Jeg må dermed bytte denne listen slik at det ikke kommer skade på treverket den skal beskytte. Det er heller ikke første gang, og skjedde også denne gangen at det ble klistret klistremerker i bussen. Hærverk er hærverk enten det er å ødelegge, rive ned, tagge eller klistre klistremerker. Altså alt som gjør at eier må bruke tid/penger på å få det tilbake til slik det var. Stiller man et spørsmål må man være forberedt på at man ikke alltid liker svaret..... Jeg kan virkelig ikke stille meg bak påstanden om at noen har skåret i dørlistene på vei til Skien. Jeg håper du er 100% sikker på handlingsforløpet nå når du retter anklager mot 1912. Vi har streng kustus på at stickers kun skal settes på offentlige steder, men jeg kan egentlig ikke ta stilling til det før dette med dørlisten er på det rene. Endret 15. Oktober 2012 av Posse 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Jeg har også mine sterke tvil om at noen av de på tur med oss hadde med seg kniv i utgangspunktet... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Her lukter det røverhistorie lang vei. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Det slo deg aldri at det blir veldig feil å komme med en fullstendig ubegrunnet påstand på åpent forum, en måned etter du påstår dette skal ha skjedd? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Blir det noe riving? Er det flere som er hypp på å hjelpe? Det er meldt opphold på onsdag (Og JA, Posse. Ta gjerne med deg en sånn knusemaskin ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Trenger man ha med seg noe verktøy, eller har dere det som trengs, Lars? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Jeg fikk opptak sent på dagen, så jeg må la demolitionballen ligge hjemme dessverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Tror det er lurt å ta med brekkjern o.l. Hvis man har Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Tror det er lurt å ta med brekkjern o.l. Hvis man har Hvis du leser litt over virker det som om Ultras1912 har det meste lagret i et hemmelig rom i bussen til Marius. Hvis de har kniver og stickers har de sikkert sag, brekkjern, hammer etc også. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Tror det er lurt å ta med brekkjern o.l. Hvis man har Hvis du leser litt over virker det som om Ultras1912 har det meste lagret i et hemmelig rom i bussen til Marius. Hvis de har kniver og stickers har de sikkert sag, brekkjern, hammer etc også. Ikke glem eksplosiver 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Leser jeg på et fotballforum, eller et referat fra Klassens Time på ungdomsskolen? Trodde klistremerker var noe man drev med når man var medlem av de 'kule' gjengene som gikk med capsen på snei, lekte med fingerboard i timene og man ennå ikke var ferdig med stemmeskiftet. Men Bærum og Lillehammer har vel litt forskjellige kulturer... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Eller Lillehammer og resten av Fotball-Europa... 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. Oktober 2012 Del Skrevet 16. Oktober 2012 Hei, ja! Ble litt lite med folk, så da avlyser vi rivingen. Vi prøver å finne alternative måter å få gjort jobben på. Takk til alle som viste interesse. Det kommer sikkert flere dugnader Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå