Gå til innhold

Dugnadsarbeid på Nadderud

Johnny
 Del

Anbefalte innlegg

Stabæk trenger muligens hjelp til bygging av tribuner på ved kunstgressbanen. Det er inne til behandling hos kommunen men det blir trolig ett nei og da ser det ut til at vi trenger en arbeidsgjeng og noen som kan sponse matrialer. Dette er for at andrelaget skal få lov til å spille der. Fint hvis noen legger dette på minnet og er med på å tenke ut en løsning

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben kan jp høre med Montér på Stabekk om materialer. Dugnaden med å bygge selve tribunen kan vi samle folk til. Men hva kreves av NøFF for at et 3. divisjonslag skal spille?

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra klubben. Dette er ting som de trenger hjelp med framover, ihvertfall i en foreløpig oversikt.

Opprettelse av Driftsgruppe kampdag (Se vedlagt oversikt på oppgaver. Bør driftes av en selvgående gruppe)

Driftsmessige oppgaver kampdag.xlsx

Bygge liten tribune ved kunstgress II (Benkerader uten seter. 5-6 rader. Plass til 150 – 250 personer.)

(Her er Bjørk og BjørnC på ballen)

Bygge tak over HC-plattinger hovedtribune (bakerst på deler av felt 101 og 108)

Reparere innbytterbenker Kunstgress II (Bytte plexiglass ut med blaa duk, bytte seter ut med trebenker, ta av hjul)

Bygge enkle innbytterbenker kunstgress I (Ala noe som lignet på de som er på Bekkestuabanen, men de bør være litt større)

Vårdugnad etter påske før seriestart:

· klippe hekker og busker, ta ugress på tribuneanlegg, inngangspartier og porter hele Nadderud Idrettspark

· Vaske seter og koste tribuneanlegg

· Gå over merking seter og rader

Vedlikeholde alle inngangspartier port A-G (Bytte ut råtne planker i takkonstruksjoner over telleapparat)

Idedugnad: hvordan benytte oss av den gamle lysreklamen fra TA. Gjennomføring/montering.

Dette temaet har vært oppe før. Jeg føler det er veldig fett om vi får klubblogoen og bokstavene opp på hovis, enten oppunder taket mot banen eller på baksiden. Da trenger vi i så fall noen som kan sveise en solid rigg som bokstavene kan festes på, ref slik det var på TA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke sikkert man trenger å sveise. Før man diskuterer løsninger bør man inspisere skiltene skikkelig. Jeg synes det hadde gjort seg med en logo på taket av kontorbrakkene som kunne vært vinklet mot kunstgresset, parkeringsplassen og Gml. Ringeriksvei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltene er helt flate på baksiden, hvertfall husker jeg dem slik fra da vi lagret dem. På noen av dem er det en vinkel som antakelig mesteparten av skiltets vekt har hvilt på. Det er altså én STOR logo, STABÆK i STORE bokstaver, samt 2 mindre logoer og Stabæk i noe mindre bokstaver (40 cm kanskje). Skal vi ha dem på kontorbrakkene vil jeg gjerne male dem før ting blir skrudd opp, gjerne Posse-style uten å spørre først.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk trenger hjelp av 2-3 personer til å montere treningsapparat i stadion, ta kontakt med fredrik.birkemo@stabak.no for koordinering så fort som mulig.

Jobb utført og jævlig mye skruer, muttere, skiver og deler montert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk trenger hjelp av 2-3 personer til å montere treningsapparat i stadion, ta kontakt med fredrik.birkemo@stabak.no for koordinering så fort som mulig.

Liker! Så var det bare resten av listen. Har du og Bjørk funnet ut av når det blir tribunebygging?

Endret av marbor
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker! Så var det bare resten av listen. Har du og Bjørk funnet ut av når det blir tribunebygging?

Når det hvite faenskapet er borte. Våren med andre ord

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mellomtiden kan i ta tak i dette:

"Prosjektet kan godt gjennomføres nå, så fort som mulig:

Ø Sted: Inne i 2. etasje brakke utenfor spillerinngang

Ø Hva: Male vegger og tak innvendig i hvit farge + tette/isolere noen kanalhull i ene veggen

Ø Kostnad: Maling/ koster. Kontakt meg på PM for dekning av kostnader

Ø Prosess: De som melder seg sier fra til meg, så samkjører vi kreftene og setter av en dato for utførelse"

Info ligger også i STB - frivillighetsentral på facebook. Forslaget mitt blir å gjennomføre dette i neste uke?

Endret av Hanse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Klubben trenger hjelp til en del rydding på torsdag kveld. Spesielt rundt kiosken på vår langside er det en del skrot fra rivingen som pågikk tidligere i år. Det er også mulig at man må ha hjelp til snørydding, men dette avhenger av hvor mye som smelter de kommende dagene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben trenger hjelp til en del rydding på torsdag kveld. Spesielt rundt kiosken på vår langside er det en del skrot fra rivingen som pågikk tidligere i år. Det er også mulig at man må ha hjelp til snørydding, men dette avhenger av hvor mye som smelter de kommende dagene.

Jeg har fri, så stiller opp :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kl 18.00.

De som kan møte i morgen torsdag kveld for å hjelpe til med opprydding, ta kontakt med Knut Bjørn per mail: kbn@stabak.no

Endret av marbor
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knut Bjørn har sett mailen din, men ventet med å svare i håp om at flere hadde mulighet i kveld. Det blir nå avlyst, og utsettes en liten periode. Nye målet er å få ryddet vekk alt før kampen mot Bryne 4.mai.

Hvem kan stille til dugnad mandag 29.april kl 18.00? Oppmøte ved gamle pressebrakken/fornebulandet. I følge Knut Bjørn vil dette ta ca. 1 times tid.

Endret av marbor
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dugnadsarbeid på Nadderud
  • Opprett ny...