Markus 5 Del Skrevet 22. April 2004 Del Skrevet 22. April 2004 Anser det som lite sannsynlig og en agurk-nyhet, men¨ Larsen lansert som Viking-sjef saklig - NOT !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. April 2004 Del Skrevet 22. April 2004 Det er ikke tvil om at det er en attraktiv jobb, hvis du er villig til å flytte fra norges peneste kommune til regn, vind og møkk-lukt. Fallhøyden er lav og man er nesten garantert å lykkkes. Nesten som å trene enga. Men siden Gaute ikke har bodd i Sandnes siden Pompel og Pilt gikk på tv og Elvis fremdeles levde, er det nok en grunn til at han bor på østlandet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. April 2004 (endret) Del Skrevet 22. April 2004 (endret) Det er ikke tvil om at det er en attraktiv jobb Ærlig talt. Hva i all verden er det som er så attraktivt med den jobben? Gaute er allerede tippeligatrener i norges beste lag å være i. Dessuten han har et drømme lag som han har vært med på å bygge opp, hva er Vikings lag i forhold til Stabæks? Jeg bare spørr! Endret 22. April 2004 av Tonje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. April 2004 Del Skrevet 22. April 2004 Det er ikke tvil om at det er en attraktiv jobb Leste det samme som deg, men regnet med at det er IRONI Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. April 2004 Del Skrevet 22. April 2004 Det er ikke ironi. Viking er et lag med ambisjoner og ressurser. Sett i lys av at Viking ikke akkurat har imponert i det siste, må det jo være en attraktiv jobb. Det blir litt som å hoppe etter Teitur (som sikkert ikke er noen god skihopper heller). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 Ett fett om det er en atraktiv jobb eller ikke. Tror ikke det er aktuelt for han å bytte jobb uansett! Men atleten har jo et poeng. Klubben har jo en fotballstadion, mens andre har en friidrettsarena. Noen har en hel by med seg (hvis de scorer hvert 10. min) mens andre har en liten bygd. Noen har lange tradisjoner, mens andre er relativt ferske. MEN GAUTE BLIR, men jeg kunne tenke meg en assistentrolle slik at Sammy kan komme innpå bnår han blir skadefri Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. April 2004 (endret) Del Skrevet 24. April 2004 (endret) MEN GAUTE BLIR, men jeg kunne tenke meg en assistentrolle slik at Sammy kan komme innpå bnår han blir skadefri Noe sier meg at han vil starte kampene når han blir skadefri Endret 24. April 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 24. April 2004 Del Skrevet 24. April 2004 Takk for at du gir meg håp Mortimer , men jeg tviler sterkt. Merkelig egentlig når det er første gang siden krigen at vi har en ren venstreving (med unntak av vår "nye Pele" for noen år siden) Tror jeg vet hvorfor Sammy ikke starter, men starter ingen diskusjon som kan sette trener`n i et dårlig lys......eller er det det jeg starter akkurat nå????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. April 2004 Del Skrevet 25. April 2004 Han ble vel ikke hentet for å slite benken, og de fleste mente jo at det var en ren venstreving vi trengte, tror han blir fast om ikke så lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg