Markus 5 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 -----------------Knudsen----------------- -----IA-----Mike-----Muri-----Holter----- --Ohr—Jørgensen---Tommy--Stenvoll-- -------------Finstad----Sand------------- Skulle Mike være skadet, går IA inn og Morten ut på høyre i forsvar. Tror egentlig denne er bankers... Vi får se !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 Hva skjer med Veigar a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 Hepp, Tror laget gir seg selv, Gaute gjør ikke endringer med mindre han må (les Mike). Siden skjønnsberg startet på Stabæk 2 i går, tror jeg Iron Mike er tilbake og det tror jeg saktens vi kan trenge! Det kommer til å bli klameri i feltet og mye kaos på dødballer. Underlaget på Briskeby er vistnok ganske så elendig! Det ser grønnt og bra ut, men det er værre enn det ser ut til! Tipper derfor at vi kan få noen underlige situasjoner der ballen spretter hist og her. Håper derfor vi kjører på det trygge når vi skal spille oss ut bakfra og ikke tøyser med for mange korte igangsettinger!!! Forøvrig er hedemarkingene seierssikre: http://www.briskebybanden.com/modules.php?...=article&sid=36 @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 Ikke verdens beste bane nei !!! Og ikke verdens beste vurdering av oss, Jørgensen er kun nevnt som en spennende spiller. Virker som om vurderingen av Stabæk er skrevet i februar og det eneste som er oppdatert er kampene vi har spilt. Sikker borteseier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 Jeg synes de korte igangsettingene er dødsbra. Det ender jo ofte med hjertet i halsen, men det blir jo svært sjelden baklengsmål pga det. Alternativet er å kaste/sparke ballen langt, noe som stort sett er det samme som å gi bort ballen til motstanderens forvar. Men jeg tror det er særlig én ting som blir viktig på søndag. Og det er hvis vi leder kampen, og vi, som på vanlig Stabækvis, er det førende laget. Da er det viktig også å roe ned med ballen i laget. Å la Ham-Kam jage litt og slite seg ut, mens gutta triller ball. For så å sette inn nådestøtet. Savner dette generelt og mot Sogndal spesielt. De feigingene lå på egen banehalvdel og ventet på Stabæk, selv når de lå under med 2 mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 Gutta er forberedt. De har trent med denne ballen hele uken. Markus: Hvorfor vil du ikke ha Sammy på banen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 Hepp, Det virket som om man hadde lest avspark og vi menn fotball før sesongen ja. Men et er helt greit! Det er kjempemasse jobb å skrive sånne foranalyser. Synes den var bra jeg, men ikke av samme kvalitet som den de laget mot tromsø! Det skyldes nok at vi i Stabæk er ganske uinteressante for den jevne fotballsupporter. Derfor vet de lite om oss... Jeg tror også vi tar poeng borte mot Ham-Kam. Det forutsetter dog at vi spiller opp mot vårt aller beste! Se på LSK i midtuka, slappet av litt mot Kongsvinger og tapte 0-2... Det er jevnt i toppen av norsk fotball (i allefall i enkeltkamper) @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 Hepp, Å hvile med ball er noe norske fotballlag er generelt dårlige til... Se på det nederlandske landslaget når de leder. De kan drepe en fotballkamp med å trille rundt i egen some i lange perioder. For så å eksplodere i angrep når motstanderen går lei og blir for offensive i presset... Olé @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 laget burde være J.k Stenvoll Ia Muri Holter Ohr Jørgensen Stenersen Sammy Sand Finstad Er Mike frisk tar han plassen til I.A som skyver Tom ut på benken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 Markus: Hvorfor vil du ikke ha Sammy på banen? Er ikke helt sikker egentlig, syntes Sammy var et friskt pust i vinter, men det er vel en grunn til at Gaute velger Stenvoll foran Sammy. Syntes Stenvoll gjorde en fantastisk jobb mot Sogndal, skaper mye foran mål, skaffer oss frisparket som Jørgen klistrer i krysset og skulle hatt straffe rett etterpå. Tom mot Sogndal minnet meg om Tom mot Rosenborg med 2 mål på 30 minutter (ca). Liker også tanken med å flytte han ned på høyrebekk, men det er ikke nødvendigvis plass der heller. For første gang på lenge har vi kamp i alle ledd. Utfordrere i riktig plassering forsvar; Morten og Stenvoll midtbane; Sammy, Henning, Clausen angrep; Veigar, Samir, Eirik og Branimir Se på den benker der a gutta... Faen meg omtrent et helt lag alene. Hvem som helst av gutta på lista kan gå inn på laget uten at det nødvendigvis svekkes. Sinnsykt fett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 Det lukter gull av dette laget. Stabæk har aldri vært bedre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 Er enig med deg at Tom spilte en bra kamp mot Sogndal. Han gjør mye bra men jeg tror Sammy kan bidra med mer. På de få minuttene han fikk mot Sogndal fikk han jo vist litt av det han kan og desuten resulterte det i et mål. Kanskje løsningen er å gi dem en omg. vær. Syntes Morten også spilte bra etter at Mike gikk ut, han bidrar med bra løp framover. Må jo legge til at vi har et luksusproblem med mange bra spillere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 Forresten 8#8 som tipper Stabæk seier på tipp resultat poll'n min og 9 som har satt kampen som 3 sikre poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 Arg!! At jeg ikke fikk vært på Sogndal-kampen er mildt sagt irriterende. Noen som vet om den kampen skal spilles i reprise? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 23. April 2004 Del Skrevet 23. April 2004 Hepp, Du kan jo spørre Stabæk om de har et opptak på video..... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 23. April 2004 (endret) Del Skrevet 23. April 2004 (endret) Videoen fra kampen finnes på en videokiosk nær deg (under disken)... Forza Stabæk Endret 23. April 2004 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 24. April 2004 Del Skrevet 24. April 2004 Henning Hauger viste seg fram på trening idag,aktuell for innhopp? Ellers var Mads i godlune. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. April 2004 Del Skrevet 24. April 2004 Er vel ikke usannsynlig at det blir noen bytter mot slutten hvis ledelsen er OK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 24. April 2004 Del Skrevet 24. April 2004 Vi har en utrolig bra benk, men hvorfor lar Gaute 2-4 av dem varme opp i 70 til 75 minutter. Tror egentlig Sammy var sliten når han kom innpå mot Sogndal, (selv om det ikke så sånn ut på det sinnsykt bra forarbeidet til 3-1 målet) Men det blir tøft på landet, kamma er ubeseiret. Tror på seier uansett, vi er bare for gode til å tape mot sånne motstandere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 25. April 2004 Del Skrevet 25. April 2004 ..skal unggutta være med? vi får håpe de har drukket nok vann og tatt et par globoid før avreise til hamar. (hehe) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg