fyR 1 760 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Jeg har ikke ord for hvor dårlig jeg synes dette var! De må ha vist en helt annen kamp på TV. 2-0 mot et amatørlag i bunn av 4. nivå holder faktisk ikke... Slapp av a, kalenderen viser 21 februar, vi stiller med mange nye/prøvespillere og prøver å bygge opp laget, ting tar tid.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 21. Februar 2012 Del Skrevet 21. Februar 2012 Jeg synes man skal ta med seg det positive av at gutta drar i land en seier, og unngår mål bakover. Viktig å bygge selvtillit selv om motstanden er så som så. Blir spennende når vi nå skal møte Valencia sitt G-lag eller noe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Februar 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Februar 2012 Jeg har ikke ord for hvor dårlig jeg synes dette var! De må ha vist en helt annen kamp på TV. 2-0 mot et amatørlag i bunn av 4. nivå holder faktisk ikke... Dette er kanskje å rette baker for smed. Det er Nils Johan Semb og norsk toppfotball sitt ansvar å skaffe lag til La-Manga. At dette arbeidet har vært slett de siste årene er kanskje grunnen til at STB har valgt å spille utenfor 1881 / Costa del sol cupene og i 2008 prøvde å få til noe i Brasil. Mulig norsk fotball ikke er bedre og følgelig ikke tiltrekker seg bedre motstand. Minner om at Ekranes holdt Viking lenge og at LSK tapte for sin polske motstander igår. STB møter uansett Valencia som er mer enn bra nok motstand uansett om de fyller opp med unggutter og b-lagsspillere på Onsdag. Hadde motstanden vært bedre hadde nok også Petter Belsvik mønstret sitt beste mannskap. Jeg synes likevel kampen igår hadde en verdi, vi fikk testet 3 nye spillere, og flere av de som pr. idag ikke er i start-XI fikk vist at de har noe der å gjøre. Jeg tenker særlig på Aase. Fint å prøve Hammer og Benjaminsen på backene, særlig Erik viste gode ting der. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-MG 103 Del Skrevet 21. Februar 2012 (endret) Del Skrevet 21. Februar 2012 (endret) En meget svak kamp igår dessverre, med mye pasningsfeil som gjorde kampen til et rimelig stusselig skue. Men er det noen som vet om kampen i morgen blir streamet med video? Endret 21. Februar 2012 av -MG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 21. Februar 2012 Del Skrevet 21. Februar 2012 Fortsatt ikke noe info om hvor kampen spilles??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Februar 2012 Del Skrevet 21. Februar 2012 Valenciakampen spilles her: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ciudad_Deportiva_de_Paterna Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 21. Februar 2012 Del Skrevet 21. Februar 2012 Valenciakampen spilles her: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ciudad_Deportiva_de_Paterna Gracias, Lars! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 21. Februar 2012 Del Skrevet 21. Februar 2012 Men jeg tror di spanjolene har driti seg ut litt Det står noe om viking og stavanger http://www.valenciacf.com/contenidos/Actualidad/Noticias/2012/02/Noticia_36683.html?__locale=es Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blue_bird 75 Del Skrevet 21. Februar 2012 Del Skrevet 21. Februar 2012 Får dere strema kampen imorgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Februar 2012 Del Skrevet 21. Februar 2012 He he! Ja, Vikingfolka ble igjen på La Manga. Men årets Stabæklag består kun av vikinger. Det er vel det de surra litt med. Blir dessverre ikke noe stream. Jeg vet ikke hva slags fasiliteter det er der, og vi har ikke mye ressurser. Men jeg skal filme kampen og legger ut høydepunkter straks det er fysisk mulig .-) Vi er i Valencia nå, etter en nydelig kjøretur, både langs kysten, og inne i landet. Nå hviler gutta før denstore kampen i morgen. Da blir det full pupp, med toppet lag. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 21. Februar 2012 Del Skrevet 21. Februar 2012 Det bør være rimelig bra fasiliteter der. Hovedtreningsområdet til Valencia mangler neppe noe. Kanskje media/web-avdelingen deres kan bistå med alt du måtte trenge også? Kunne jo være verdt et forsøk i det minste. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 21. Februar 2012 Del Skrevet 21. Februar 2012 Det bør være rimelig bra fasiliteter der. Hovedtreningsområdet til Valencia mangler neppe noe. Kanskje media/web-avdelingen deres kan bistå med alt du måtte trenge også? Kunne jo være verdt et forsøk i det minste. Jeg blir en overlykkelig fyr om det blir stream! Men bare om det lar seg gjøre uten for mye stress 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 21. Februar 2012 Del Skrevet 21. Februar 2012 Husker Valencia mønstret en ganske så allright angrepsrekke sist vi møtte dem. Sagt med andre ord, du kan gjøre ganske mye faenskap med Villa - Silva - Mata. Selv om alle er solgt er jeg meget imponert hvordan Valencia klarer å slå tilbake år etter år, selv etter at de nærmest årlig må selge sine beste spillere. Fin matching blir det nok uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 Valencia: Adrian Lluna Dalmau Salva Ruiz Mossa Pol Ivan (kaptein) Roberts Adrian Cuevas Olsen Carles Gil Juan Delgado Benk: Carles Salvador Saul Marc Castells Agus Joel Dani Luvas Miñano Fede Armihe Cristian Omar STB: Jan Kjell Larsen Vegar Eggen Hedenstad Ricardo Clark Tor Marius Gromstad Bjarni Eiriksson David Hansen Adnan Haidar Christer Kleiven Stian Sortevik Mads Stokkelien Franc Boli Benk: Sayoba Haris Stengel Hammer Aase Haugsdal Benjaminsen Brustad Breno Noen som vet hva vi møter av motstand egentlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 Ikke mange kjente navn her: FC Valencia Mestalla Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 Ingen av dem er faste i førstelaget, hvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 Spiller Clarke stopper i dag? Hva er egentlig david hanssen ? Stopper/Def midtbane? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 Ser ut som alle spiller for VCF Mestalla (troppen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 Dag Alexander Olsen:P. Men disse er vel på 3 nivå eller noe i spania. Så burde være grei skuring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 Er det noen som kan gi tekstoppdateringer av kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 Blir det noen form for oppdatering per sms eller noe i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 Liveoppdatering: http://www.stabak.no/menn/article198775.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
daniny 29 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 Rapport om Valencia Mestalla-laget: "Ingen spillere som har spilt for A-laget. Mossa med Levante-fortid, Dalmau fra La Masia. Stiller med et noe svekket B-lag i dag." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 Er det noen grunn til at vi kun spiller 30 minutters omgang, eller begynte kampen før den skulle? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 den begynte 11,45 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Februar 2012 (endret) Del Skrevet 22. Februar 2012 (endret) 0 - 1, Boli etter retur fra Aase. Endret 22. Februar 2012 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 0-1 slutt, så er det vel bare å vente på rapport fra Lars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 22. Februar 2012 (endret) Del Skrevet 22. Februar 2012 (endret) Lars kommer tilbake med høydepunkter og intervjuer etter hvert. Endret 22. Februar 2012 av Maan95 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Oddan79 154 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 Har vi vunnet 3 av 3 på i Spania før? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 22. Februar 2012 Del Skrevet 22. Februar 2012 Har vi vunnet 3 av 3 på i Spania før? Har vi møtt så ræva lag i alle kamper i Spania før? Må si jeg er litt bekymret at vi knapt får prøvd oss mot lag som holder god Tippeligastandard før serien starter (eneste er vel trenigskamper mot Brann og Godset?). Greit nok i starten når vi stort sett spilte for å prøve nye spillere, men nå når man spiller inn et lag synes jeg man burde greid å få til noe bedre motstand. Ellers merker jeg at jeg er optismistisk, silly season hittil har vært langt bedre enn håpet. Med tanke på hva vi kunne forvente må jeg si vi har fått inn noen veldig bra spillere. Viser at vi fortsatt er mer attraktive enn lag som Sandnes-Ulf og Hønefoss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå