Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har draktnummerene? Synes for meg som om Clark har 4, Breno 21,men hvem har 3-eren?

Muzinovic.

Edit: Stengel har så deilig touch på ballen. Akk, den som hadde en opsjon på han.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

1329761372[/url]' post='286250']
1329761272[/url]' post='286249']

Er det noen som har draktnummerene? Synes for meg som om Clark har 4, Breno 21,men hvem har 3-eren?

Muzinovic.

Edit: Stengel har så deilig touch på ballen. Akk, den som hadde en opsjon på han.

Takker. Benjaminsen gjør heller ingen dårlig figur på backen. Motstanden er dog diskutabel...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1329761610[/url]' post='286253']

Synes Torstein spiller meget bra. Veldig oppløftende!

Fin stikker fra TAA til brustad som kommer alene igjennom. Trenger to forsøk men 2-0...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Benjaminsen gjør heller ingen dårlig figur på backen. Motstanden er dog diskutabel...

Ja, motstanden er så som så, men det betyr ikke så mye. Touchen er der uansett, og du ser at Stengel jobber med å holde tempo i alt han gjør. Enig i Benjaminsen, han har grunnteknikken i orden, og gjør ting smart og enkelt. Ikke blitt utfordret så mye defensivt riktignok. Torstein er rene Veigar i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, dessuten så er det jo greit å få prøvd ut nye spillere og gamle spillere i nye posisjoner. Det er også fint at hele stallen får spille i pre-season mulig denne kampen gjør særs godt for TAA slik at han kan puste Boli og Mads i nakken. Slik han spilte i 1. mener jeg han ikke står mye tilbake for Mads.

Forøvrig synes jeg 1. omgang allerede har gitt noen svar, eller i det minste konturene av noen: Benjaminsen ser ut som en habil back-up for Bjarni, Clark ser fin ut og Stengel og Aase likeså...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blås i motstanden, men dette har da vært udelt positivt - har det ikke?

Med to potensielle gode forsterkninger i Breno og Clark, helt OK doble dekninger på de fleste plasser, Aase i gryende form, Stengel som alt annet enn en opsjon, Haris like tøff med lavere lønn og fortsatt glimt av Stabækfotball?

Selv om jeg er usikker på ny midtstopper på prøvespill - og helt sikker på at keeper på prøvespill ikke nødvendigvis bør søke opphold med det aller første.

Uansett - dette ser bra ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja. LSK tapte mot polsk søppel da. Ikke at jeg skal vurdere kvaliteten av polsk og spansk søppel opp mot hverandre.

Det polske laget spilte helt greit, LSK var håpløse. De hadde ingenting. Ikke engang dødballer

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var mye rot i 2. ....

Igjen, skuffet over Brustad som ikke får til noen ting, egentlig.

Basert på de to treningskampene, så ligner det vel litt på

JKL

VEH - Haris - JH - BE

BH - CK - AH - SS

Boli - TAA

Hadde vært interessant å sett Aase spille med Boli. Mye spilleforståelse i Aase og får han tredd Boli igjennom som Brustad i dag, så ... blir det mål.... :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stengel var god i dag, men antar han blir litt ustabil - han er jo knapt konfirmert....

Ble egentlig ikke imponert over Clark, men... .ny mann - spilt lite på en god stund... blir vel fint med en trigging mellom AH og Clark.

Haugsdal og VEH synes jeg har visst bra samspill

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stengel var god i dag, men antar han blir litt ustabil - han er jo knapt konfirmert....

Ble egentlig ikke imponert over Clark, men... .ny mann - spilt lite på en god stund... blir vel fint med en trigging mellom AH og Clark.

Haugsdal og VEH synes jeg har visst bra samspill

Uansett ser det ut som at det er mange som kniver på midtbanen, og det er bra. Jeg tror midtbanen kan bli litt for lite balansert med Kleiven og Haidar sentralt, mistenker at vi trenger et rivjern som Clark der for å få den defensive tyngden vi trenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke ord for hvor dårlig jeg synes dette var! De må ha vist en helt annen kamp på TV. 2-0 mot et amatørlag i bunn av 4. nivå holder faktisk ikke...

Slapp av. Det var en helt vanlig Stabæk 2 kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
La Manga 2012
  • Opprett ny...