Mihawk 1 744 Del Skrevet 20. Februar 2012 (endret) Del Skrevet 20. Februar 2012 (endret) Brustad kommer til mange muligheter men trenger det siste "killer instinct" for å virkelig fullføre på mulighetene han kommer til. Endret 20. Februar 2012 av Mihawk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Til tider litt vel offensiv i utrustingene sine han godeste Saoyba. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Er det noen som har draktnummerene? Synes for meg som om Clark har 4, Breno 21,men hvem har 3-eren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. Februar 2012 (endret) Del Skrevet 20. Februar 2012 (endret) Er det noen som har draktnummerene? Synes for meg som om Clark har 4, Breno 21,men hvem har 3-eren? Muzinovic. Edit: Stengel har så deilig touch på ballen. Akk, den som hadde en opsjon på han. Endret 20. Februar 2012 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 3'er er makedoner på prøvespill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 1329761372[/url]' post='286250']1329761272[/url]' post='286249']Er det noen som har draktnummerene? Synes for meg som om Clark har 4, Breno 21,men hvem har 3-eren? Muzinovic. Edit: Stengel har så deilig touch på ballen. Akk, den som hadde en opsjon på han. Takker. Benjaminsen gjør heller ingen dårlig figur på backen. Motstanden er dog diskutabel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Synes Torstein spiller meget bra. Veldig oppløftende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Hehe. Pent av Torstein. Litt flaks av Brustad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 1329761610[/url]' post='286253']Synes Torstein spiller meget bra. Veldig oppløftende! Fin stikker fra TAA til brustad som kommer alene igjennom. Trenger to forsøk men 2-0... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Takker. Benjaminsen gjør heller ingen dårlig figur på backen. Motstanden er dog diskutabel... Ja, motstanden er så som så, men det betyr ikke så mye. Touchen er der uansett, og du ser at Stengel jobber med å holde tempo i alt han gjør. Enig i Benjaminsen, han har grunnteknikken i orden, og gjør ting smart og enkelt. Ikke blitt utfordret så mye defensivt riktignok. Torstein er rene Veigar i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Enig, dessuten så er det jo greit å få prøvd ut nye spillere og gamle spillere i nye posisjoner. Det er også fint at hele stallen får spille i pre-season mulig denne kampen gjør særs godt for TAA slik at han kan puste Boli og Mads i nakken. Slik han spilte i 1. mener jeg han ikke står mye tilbake for Mads. Forøvrig synes jeg 1. omgang allerede har gitt noen svar, eller i det minste konturene av noen: Benjaminsen ser ut som en habil back-up for Bjarni, Clark ser fin ut og Stengel og Aase likeså... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Adnan er inne for Clark. Ser ingen flere endringer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Aase har hittil vært betraktelig bedre enn det Stokkelien var mot Ekranas. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Er det Daniel som har tatt turen til La Manga å skriker på sidelinjen? Høres ut som noen skåne utspill i ny og ne fra sidelinjen ihvertfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Herman Stengel er god.. Lar meg imponere over overblikket og tryggheten. Hvor lenge får vi beholde han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Blås i motstanden, men dette har da vært udelt positivt - har det ikke? Med to potensielle gode forsterkninger i Breno og Clark, helt OK doble dekninger på de fleste plasser, Aase i gryende form, Stengel som alt annet enn en opsjon, Haris like tøff med lavere lønn og fortsatt glimt av Stabækfotball? Selv om jeg er usikker på ny midtstopper på prøvespill - og helt sikker på at keeper på prøvespill ikke nødvendigvis bør søke opphold med det aller første. Uansett - dette ser bra ut. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Regner med at kritikkerne begynner tie om opsjonen på stengel ikke var verdt det litt utover i sesongen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Helt grei 1. omg. Ganske dårlig i 2. synes jeg.. Føler vi kommer til å bli relativt avhengig av Kleiven i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Litt skuffende andreomgang, blir veldig mye halvveis... Men Stengel var veldig god, og Breno viste seg bra frem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Jeg har ikke sett kampen, men med 2-0 mot spansk søppel skal det vel mye til å være fornøyd med annet enn været? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Nja. LSK tapte mot polsk søppel da. Ikke at jeg skal vurdere kvaliteten av polsk og spansk søppel opp mot hverandre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Nja. LSK tapte mot polsk søppel da. Ikke at jeg skal vurdere kvaliteten av polsk og spansk søppel opp mot hverandre. Det polske laget spilte helt greit, LSK var håpløse. De hadde ingenting. Ikke engang dødballer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Helt grei kamp - Intet mer, intet mindre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Var 2. Omg trening på å ro i land en seier? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Det var mye rot i 2. .... Igjen, skuffet over Brustad som ikke får til noen ting, egentlig. Basert på de to treningskampene, så ligner det vel litt på JKL VEH - Haris - JH - BE BH - CK - AH - SS Boli - TAA Hadde vært interessant å sett Aase spille med Boli. Mye spilleforståelse i Aase og får han tredd Boli igjennom som Brustad i dag, så ... blir det mål.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 JKL VEH - Haris - JH - BE BH - CK - AH - SS Boli - TAA Hva med Clark? Synes han skal inn for Haugsdal, og så kan Haidar skyves ut på kant. Stengel er vel heller ikke langt unna førsteelleveren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Stengel var god i dag, men antar han blir litt ustabil - han er jo knapt konfirmert.... Ble egentlig ikke imponert over Clark, men... .ny mann - spilt lite på en god stund... blir vel fint med en trigging mellom AH og Clark. Haugsdal og VEH synes jeg har visst bra samspill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Stengel var god i dag, men antar han blir litt ustabil - han er jo knapt konfirmert.... Ble egentlig ikke imponert over Clark, men... .ny mann - spilt lite på en god stund... blir vel fint med en trigging mellom AH og Clark. Haugsdal og VEH synes jeg har visst bra samspill Uansett ser det ut som at det er mange som kniver på midtbanen, og det er bra. Jeg tror midtbanen kan bli litt for lite balansert med Kleiven og Haidar sentralt, mistenker at vi trenger et rivjern som Clark der for å få den defensive tyngden vi trenger. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Jeg har ikke ord for hvor dårlig jeg synes dette var! De må ha vist en helt annen kamp på TV. 2-0 mot et amatørlag i bunn av 4. nivå holder faktisk ikke... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Jeg har ikke ord for hvor dårlig jeg synes dette var! De må ha vist en helt annen kamp på TV. 2-0 mot et amatørlag i bunn av 4. nivå holder faktisk ikke... Slapp av. Det var en helt vanlig Stabæk 2 kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå