alltidblaa 3 016 Del Skrevet 3. Mars 2012 Del Skrevet 3. Mars 2012 I år som i fjor er det mulig å sende inn sitt tips til stabaek.no. http://www.stabaek.no/nyheter/hvordan-ender-tippeligaen-1267 Reglene er som vanlig: Riktig lag på riktig plass gir 0 poeng. Lag tippet én plass unna den de havnet på gir ett poeng. To plasser unna gir to poeng osv. Den med færrest poeng vinner. Ved poenglikhet teller antall nuller, altså flest lag på rett plass. (reglene er de samme som våre venner i ss.no bruker.) Når sesongen er over publiserer vi resultatene, og kårer vinnere. Medlemmer av Stabæk Support har muligheten til å vinne fete, blaa premier. Er du ikke medlem enda? Trykk her! Delta i debatten på forumet, der kan du også skrive begrunnelse for tabellen din. Frist for innlevering er torsdag 22. mars kl 18:00. Roll dice! Tror Stabæk overrasker i år. Bare noe jeg tenkte på. Men men. Vi får se hva som skjer. Vi får se. PS. Dette har skjedd: Bare noe jeg tenkte på. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 82 Del Skrevet 4. Mars 2012 Del Skrevet 4. Mars 2012 For de som lurer på hva oddsselskapene mener, så tipper de oss foreløpig på mellom 12 og 13 plass. Kunne vært verre.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 4. Mars 2012 Del Skrevet 4. Mars 2012 Lavere odds på at Belsvik får fyken først, enn Jønsson? Helt ulogisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Mars 2012 Del Skrevet 4. Mars 2012 Lavere odds på at Belsvik får fyken først, enn Jønsson? Helt ulogisk. Herregud så langt vi skal ligge bak femtendeplassen før det blir aktuelt å sparke Belsvik. En av Tippeligatrenerne som sitter tryggest kommende sesong, vil jeg hevde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 4. Mars 2012 Del Skrevet 4. Mars 2012 Lavere odds på at Belsvik får fyken først, enn Jønsson? Helt ulogisk. Herregud så langt vi skal ligge bak femtendeplassen før det blir aktuelt å sparke Belsvik. En av Tippeligatrenerne som sitter tryggest kommende sesong, vil jeg hevde. Nettopp. Mens RBK skal ikke ligge langt nede i sommer før det brenner under føttene til hr. Jønsson. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 5. Mars 2012 Del Skrevet 5. Mars 2012 Har sterk tro på brann og hønefoss. Odd rykker ned! Stb redder plassen i siste runde 1. Molde 2. Lillestrøm 3. Brann 4. Rosenborg 5. Vålerenga 6. Strømsgodset 7. Tromsø 8. Viking 9. Hønefoss 10. Fredrikstad 11. Aalesund 12. Haugesund 13. Sandnes Ulf 14. Stabæk 15. Odd Grenland 16. Sognda Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 592 Del Skrevet 5. Mars 2012 Del Skrevet 5. Mars 2012 Har sterk tro på brann og hønefoss. Odd rykker ned! Stb redder plassen i siste runde Hmm... trodde de skulle innføre kvalifisering igjen jeg: http://www.rb.no/lokal_sport/article5955204.ece Kan du ikke tippe oss på 13. :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå