Posse 21 252 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 Godtfolk! Effektansvarlig har ikke ligget på latsiden, og dere får et utvalg nye effekter i 2012. Disse er bestilt og kommer om ikke lenge. Dette er korrekturer og ikke eksakte bilder! Noen av trykkene vil bli større. Stabæk Support-logoen er brodert på skulderen på alle tskjortene. Det er kun hundre tskjorter tilsammen, og med andre ord forsvinner de forskjellige designene antakelig fort. Vi har ikke mulighet til å holde av noen. Det kommer også en hettejakke, her er det brodert både på bryst og skulderen. Ytterjakkene også. Priser: Tskjorter - 200 kr Hettejakke - 500 kr Ytterjakke - 600 kr I Stabækbutikken legger vi kanskje på en 50-lapp i prisen for å støtte klubben litt. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 jakken ser dritbra ut men jeg stusser over t-skjorten med "nei til sitteplasser". blir randen av skiltet og den diagonale streken virkelig rödt? hva med aa bruke lyseblatt istedenfor rödt? stolen kan jo forbli svart, bakgrunnen hvit. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 Jakkene var fine Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 jakken ser dritbra ut men jeg stusser over t-skjorten med "nei til sitteplasser". blir randen av skiltet og den diagonale streken virkelig rödt? hva med aa bruke lyseblatt istedenfor rödt? stolen kan jo forbli svart, bakgrunnen hvit. Det er et forbudsskilt. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 jeg vet folk kommer helt sikkert til aa skjönne betydningen av skiltet selv om det som vanligvis er rödt blir lyseblaatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 8. Mars 2012 Del Skrevet 8. Mars 2012 Jeg glemte å si en ting: Hettejakkene kommer i både dame- og herreversjon! Happy kvinnedag, bitches! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Litt news: Prøvebroderier på de andre effektene: 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Oh yes! Dette ser meget bra ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Herre gud som fett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Bestiller herved ett stk. Jubileumsdrakt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Litt news: Prøvebroderier på de andre effektene: Når legges denne ut for salg? Denne skal jeg definitivt får tak i! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Den skal være klare i Stabækbutikken på den store lørdagen som kommer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Og resten av klærne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Den skal være klare i Stabækbutikken på den store lørdagen som kommer! Herlig! Da tar jeg nok turen innom og river med meg sesongkort og medlemskap i samme slengen, som jeg enda ikke har klart å somle meg til å skaffe. Dessverre har jeg ikke anledning til å dra på jubileumskampen, men jeg skulle så gjerne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Og resten av klærne? Akkurat dette er en litt tricky greie, for leverandøren av tskjortene er litt bakpå med leveransen av størrelsen M. Resten er satt i produksjon og kommer kanskje i neste uke, kanskje enda en uke senere. Det vil si at det første som kommer er alt utenom tskjorter i størrelse M, som kommer en måneds tid etterpå. Så hvis man tilfeldigvis står ved et veivalg der man kan enten slanke seg eller fete seg litt opp, er det kanskje på tide å velge retning. Totalt har vi bestilt hundre tskjorter, 40 hettejakker (herre), 10 hettejakker (dame) og 30 ytterjakker. Alt i litt forskjellige størrelser. Vi skal gi beskjed når vi kan regne med å åpne salget slik at de ivrigste kan få det de ønsker seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Og resten av klærne? Akkurat dette er en litt tricky greie, for leverandøren av tskjortene er litt bakpå med leveransen av størrelsen M. Resten er satt i produksjon og kommer kanskje i neste uke, kanskje enda en uke senere. Det vil si at det første som kommer er alt utenom tskjorter i størrelse M, som kommer en måneds tid etterpå. Så hvis man tilfeldigvis står ved et veivalg der man kan enten slanke seg eller fete seg litt opp, er det kanskje på tide å velge retning. Totalt har vi bestilt hundre tskjorter, 40 hettejakker (herre), 10 hettejakker (dame) og 30 ytterjakker. Alt i litt forskjellige størrelser. Vi skal gi beskjed når vi kan regne med å åpne salget slik at de ivrigste kan få det de ønsker seg. T-skjorten med "banditter i Blaatt" må komme i størrelser til JR-Support. Det er en seriøs gjeng med små banditter.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Legges jubeleumsdrakten ut i nettbutikken? Var råkul! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 13. Mars 2012 (endret) Del Skrevet 13. Mars 2012 (endret) Legges jubeleumsdrakten ut i nettbutikken? Var råkul! du får sikkert noen til å sende deg den Endret 13. Mars 2012 av Luguber Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Legges jubeleumsdrakten ut i nettbutikken? Var råkul! du får sikkert noen til å sende deg den Ingen av tingene i nettbutikken??? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Legges jubeleumsdrakten ut i nettbutikken? Var råkul! du får sikkert noen til å sende deg den Ingen av tingene i nettbutikken??? Nettbutikken har ikke SS noe med, men det jobbes med denne med den begrensede arbeidskraften som finnes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders 60 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Ur drift? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Ur drift? Aldri blitt rallet ur drift? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Det går også an å ralle seg selv ur drift. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 14. Mars 2012 Del Skrevet 14. Mars 2012 Tror han mente at nettbutikken var ur drift? Og det du nevner, Posse, er vel noe av planen for lørdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 14. Mars 2012 Del Skrevet 14. Mars 2012 Ble rallet ur drift senest i natt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 15. Mars 2012 Del Skrevet 15. Mars 2012 Som dere ser i tittelen kommer alt utenom tshirt medium til Bekkestua i morgen ettermiddag. Dvs, dette kan kjøpes fra lørdag! Merk at vi legger på littebittegrann i prisen i Stabækbutikken i forhold til når jeg står med det fyllesyke trynet mitt på lørdag og selger over et bord. Er du riktig heldig kan det være jeg glemmer å ta betalt i det hele tatt, så løp og kjøp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 15. Mars 2012 Del Skrevet 15. Mars 2012 Kjøpte retrodrakten i dag. Sykt fet sak til 399,- 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 15. Mars 2012 Del Skrevet 15. Mars 2012 Kjøpte retrodrakten i dag. Sykt fet sak til 399,- Blir denne solgt på Blaa el. på Lørdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 15. Mars 2012 Del Skrevet 15. Mars 2012 Kjøpte retrodrakten i dag. Sykt fet sak til 399,- Blir denne solgt på Blaa el. på Lørdag? Hva med Stabækbutikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 15. Mars 2012 Del Skrevet 15. Mars 2012 når åpner butikken imorgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå