vestallstar 1 102 Del Skrevet 15. Mars 2012 Del Skrevet 15. Mars 2012 når åpner butikken imorgen? Hvis det er vanlig åpningstid er det vel 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. Mars 2012 Del Skrevet 15. Mars 2012 Er det noe av dette som selges i barnestørrelser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 15. Mars 2012 Del Skrevet 15. Mars 2012 Jubileumsdrakten kommer i barnestørrelser såvidt jeg kan huske. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Kjøpte retrodrakten i dag. Sykt fet sak til 399,- Blir denne solgt på Blaa el. på Lørdag? Hva med Stabækbutikken? Har ikke mulighet i morra eller lørdag, så da får jeg smøre meg med tålmodighetskrem og vente til Mandag da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Ja det hang mange barnestr. i butikken.' Er det noe av dette som selges i barnestørrelser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Ja det hang mange barnestr. i butikken.' Er det noe av dette som selges i barnestørrelser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Da jeg var innom i går hadde de alle størrelser fra mini til mega. Vet ikke hvor mange de har av hver så det kan lønne seg å smi mens jernet er varmt dersom man vil ha noe veldig lite eller veldig stort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Det er i første omgang bestilt ca 750 totalt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Vi var tre stykker i kø utenfor Stabæk-butikken da den åpnet i dag. Etter å ha handlet et flott retrodrakt sitter jeg nå på banen og raller "Jeg er faen meg så flott når jeg kler meg opp i Blaatt". 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Dersom noen kunne tenke seg å shippe en retrodrakt nordover til Trondheim, send meg en PM! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Kommunikasjonsfeil mellom trykkeri og leverandør, tskjortene kommer neste uke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Hvis jeg skal komme med et hett tips så er det å bestille retrodrakten i XXL og XXXL. Jeg kjøpte XL og vanligvis er jeg en helt normal L. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mars 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mars 2012 Ny drakt! 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Ny drakt! Fantastisk bilde! Du ser jo ut som en av gutta fra 1912-tiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Skal vurdere flere større størrelser på neste opplag.For det blir vel mange slike ute og går etterhvert. Henter min etterpå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Henter min etterpå. Kjøp fem! Pappa, lillesøster, lillebror, kusina di og deg selv. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Henter min etterpå. Kjøp fem! Pappa, lillesøster, lillebror, kusina di og deg selv. Jeg kjøpte 4. Glemte meg selv. Hettejakker og ytterjakker er kommet til Bekkestua! Vi ses i morgen kl 10:00. Hettejakker kr 500 Ytterjakke kr 600 Dritbra stuff! Etter i morgen vil Stabækbutikken overta salget, og da vil vi måtte sette opp prisen noe for å dekke butikkens kostnader siden de tross alt ikke leker butikk. Så gjør et kupp i morra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Hvis jeg skal komme med et hett tips så er det å bestille retrodrakten i XXL og XXXL. Jeg kjøpte XL og vanligvis er jeg en helt normal L. Her må jeg bare stemme i. Jeg er også normalt L/M. Måtte kjøpe XL. Med andre ord, er du fet - kjøp størrelse Grotesk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 16. Mars 2012 Del Skrevet 16. Mars 2012 Synes størrelsene virket normale, jeg. Bruker til vanlig enten M eller L, og jeg sitter her nå med retrodrakten i L som passer helt fint. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 17. Mars 2012 Del Skrevet 17. Mars 2012 De samme varierende tilbakemeldingene på flere plagg. Not sure if uregelmessighet or just fat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 17. Mars 2012 Del Skrevet 17. Mars 2012 Vant til XL, prøvde drakta, kjøpte XL. Kanskje best å prøve selv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 17. Mars 2012 Del Skrevet 17. Mars 2012 Jeg er L til vanlig, og L satt som et skudd på meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 20. Mars 2012 Del Skrevet 20. Mars 2012 Henter min etterpå. Kjøp fem! Pappa, lillesøster, lillebror, kusina di og deg selv. Jeg kjøpte 4. Glemte meg selv. Hettejakker og ytterjakker er kommet til Bekkestua! Vi ses i morgen kl 10:00. Hettejakker kr 500 Ytterjakke kr 600 Dritbra stuff! Etter i morgen vil Stabækbutikken overta salget, og da vil vi måtte sette opp prisen noe for å dekke butikkens kostnader siden de tross alt ikke leker butikk. Så gjør et kupp i morra. De eskene som står innenfor døra på butikken med effektene våre vet de ikke hva de skal gjøre med. De er ment for Junior Support og skal ikke RØRES.Er ikke for salg. (skrek damen til meg da jeg nærmet meg eskene i går.Så vet vi det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 20. Mars 2012 Del Skrevet 20. Mars 2012 De eskene som står innenfor døra på butikken med effektene våre vet de ikke hva de skal gjøre med. De er ment for Junior Support og skal ikke RØRES.Er ikke for salg. (skrek damen til meg da jeg nærmet meg eskene i går.Så vet vi det. Bra de passer på JR Support da! Men jeg skal møte dem på onsdag og forhåpentligvis få til en avtale for hvordan alt vårt kan selges i butikken. Men jeg hadde ikke anledning til å kjøre til Bærum for å flytte eskene ned på lageret for så å kjøre tilbake på jobb... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 De eskene som står innenfor døra på butikken med effektene våre vet de ikke hva de skal gjøre med. De er ment for Junior Support og skal ikke RØRES.Er ikke for salg. (skrek damen til meg da jeg nærmet meg eskene i går.Så vet vi det. Bra de passer på JR Support da! Men jeg skal møte dem på onsdag og forhåpentligvis få til en avtale for hvordan alt vårt kan selges i butikken. Men jeg hadde ikke anledning til å kjøre til Bærum for å flytte eskene ned på lageret for så å kjøre tilbake på jobb... Jeg trodde det var en ny måte å holde orden på JR Support, putte allt fra 2-4 stk inn i samme jakka slik at de ikke løp sin vei. De i butikken kunne jo faktisk ha flyttet dem inn på bakrommet selv, istedenfor å stå bak disken å hyle så butikken ristet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 Jeg trodde det var en ny måte å holde orden på JR Support, putte allt fra 2-4 stk inn i samme jakka slik at de ikke løp sin vei. De i butikken kunne jo faktisk ha flyttet dem inn på bakrommet selv, istedenfor å stå bak disken å hyle så butikken ristet. De var vel bare redde for de enorme konsekvensene det får om det er svinn i Posses varelager. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 Jeg trodde det var en ny måte å holde orden på JR Support, putte allt fra 2-4 stk inn i samme jakka slik at de ikke løp sin vei. De i butikken kunne jo faktisk ha flyttet dem inn på bakrommet selv, istedenfor å stå bak disken å hyle så butikken ristet. De var vel bare redde for de enorme konsekvensene det får om det er svinn i Posses varelager. Dersom du vil ha overskudd i varelageret, kan du henvende deg til Nøtte, hun har en eske med Zippo lightere, med $$ emblem, nummererte er de også. Hun skal bare ha dekket sine lager kostnader siden hun beslagla den fra meg for rundt 2 år siden og jeg vil selvfølgelig ha en ikke ubetydelig finnerlønn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå