Mikkel 1 800 Del Skrevet 9. Mars 2012 Del Skrevet 9. Mars 2012 Stemt på Nadderud på søndag, Nannskog og 6 - 2... Så stolt kan bli en verdig nr 2.. stblars blir det lagd remake av disse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 9. Mars 2012 Del Skrevet 9. Mars 2012 herregud.. må være på facebook for å stemme. Da får dere sikkert inn masse stemmer på lyder follvar og tore berg.. KOm igjen 'a! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 478 Del Skrevet 9. Mars 2012 Del Skrevet 9. Mars 2012 hvor er det blitt av Stabæk hymnen i kåringen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 9. Mars 2012 Del Skrevet 9. Mars 2012 hvor er det blitt av Stabæk hymnen i kåringen? så du mener av fullt alvor at stb-hymnen er tidenes stabæklåt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. Mars 2012 Del Skrevet 9. Mars 2012 herregud.. må være på facebook for å stemme. Da får dere sikkert inn masse stemmer på lyder follvar og tore berg.. KOm igjen 'a! Det slo meg også. Selv stemte jeg på Flem, men halvparten av de som er på facebook var vel ikke engang født når han la opp, så da kommer vel ikke det til å skje. Jeg er utrolig skuffet over at ikke Stabæk-Lars drar hjem til alle som har hatt sesongkort på Nadderud og TA, og spør dem, så blir alle representert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 10. Mars 2012 Del Skrevet 10. Mars 2012 våkn opp 'a- gruppo anti facefuck mobiliserer nå! feige-stemming. skule tro vi var korrupte-SV. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 249 Del Skrevet 10. Mars 2012 Del Skrevet 10. Mars 2012 våkn opp 'a- gruppo anti facefuck mobiliserer nå! feige-stemming. skule tro vi var korrupte-SV. Du må være ur drift på nachspiel ennå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 478 Del Skrevet 10. Mars 2012 Del Skrevet 10. Mars 2012 hvor er det blitt av Stabæk hymnen i kåringen? så du mener av fullt alvor at stb-hymnen er tidenes stabæklåt? Nei ikke personlig, men vet ihvertfall om flere som liker den best, les besteforeldre. Hymnen er sangen som blir spilt under hver hjemmekamp, altså den offisielle Stabæk låten. Om hele spennet med supportere i stabæk fra gammel til ung skal få velge sin favoritt tror jeg faktisk folk har mer forhold til Hymnen enn flere av de andre sangene som er nevnt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 10. Mars 2012 Del Skrevet 10. Mars 2012 herregud.. må være på facebook for å stemme. Da får dere sikkert inn masse stemmer på lyder follvar og tore berg.. KOm igjen 'a! Det slo meg også. Selv stemte jeg på Flem, men halvparten av de som er på facebook var vel ikke engang født når han la opp, så da kommer vel ikke det til å skje. Og derfor bør de ikke få stemme? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 11. Mars 2012 Del Skrevet 11. Mars 2012 Hvorfor er ikke Jon Knudsen tatt med som tidenes Stabækspiller? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 13. Mars 2012 Del Skrevet 13. Mars 2012 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå