Gjest Del Skrevet 26. November 2002 Del Skrevet 26. November 2002 Ja, hva syns dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 001 Del Skrevet 26. November 2002 Del Skrevet 26. November 2002 Ja, hva syns dere? Hordene er garantert bedre enn oss når det gjelder fyll på borteturer... Ellers er det vel ganske jevt, bortsett fra tribunekulturen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 26. November 2002 Del Skrevet 26. November 2002 Hordene er harde på flaska Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mats 23 Del Skrevet 26. November 2002 Del Skrevet 26. November 2002 Jeg vipper dere opp pga. de lekre supportergenserne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 27. November 2002 Del Skrevet 27. November 2002 Hadde det ikke vært for Hordemedlemmene som møter opp på kamp i hockeydrakt, ville SS gått klart foran. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 28. November 2002 Del Skrevet 28. November 2002 Må inrømme at Hordene har vært hakket bedre enn oss i år, mest på grunn av bortefølget der Hordene faktisk har vært bra i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 28. November 2002 Del Skrevet 28. November 2002 Som nøytral i denne debatten vil jeg utpeke Stabæk Support som klart bedre enn Viking-Hor(d)ene. Makan til harry rølpegjeng skal man leite laaaangt etter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 001 Del Skrevet 28. November 2002 Del Skrevet 28. November 2002 Som nøytral i denne debatten vil jeg utpeke Stabæk Support som klart bedre enn Viking-Hor(d)ene. Jeg er ikke nøytral, men mener vi er bedre. Vil også si det er utrolig vanskelig å vurdere andre supporterklubber over èn sesong i og med at vi kun ser dem 2 ganger i året. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 28. November 2002 Del Skrevet 28. November 2002 vet nå ikke jeg.... Vi er vel jevngode/dårlige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trals 0 Del Skrevet 29. November 2002 Del Skrevet 29. November 2002 Denne diskusjonen har foregått i d et par år nå, og det forblir vel slik at Horde-medlemmer synes Hordene er best mens Support-medlemmene synes at $$ er best... Det som er sikkert er at begge disse supporterklubbene skuffet i 2002. trals, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg