trals 0 Del Skrevet 25. April 2004 Del Skrevet 25. April 2004 Hva var den egentlige grunnen til at denne bussen ble sendt i retur? Var årsaken at $$ enkelt og greit ikke ønsket å ta ansvar for disse "supporterne" og dermed ble disse uønsket av sikkerhetsmessige årsaker? Har fått med meg at disse ex.$$-medlemmene ikke er særlig ønsket hos dere, men er det ikke litt drøyt å beordre en buss tilbake til Bærum? trals, uvitende og dum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 25. April 2004 Del Skrevet 25. April 2004 jeg vil ogsaa veldig gjerne vite detaljene rundt denne hendelsen. Begynner aa bli lei av at det skjer saa mye drittslenging, sensur, hemmelighetsstempling, utestenging, trusler, fylleror og ralling, boikotting, og gudene vet hva annet av 'utenomsportslige aktiviteter' innenfor $$ miljoet... Er selv medlem, men etter fire aar i utlandet er jeg fortsatt lite kjent med detaljene rundt denne $$ foljetongen, annet enn det som blir skrevet paa disse sidene og det er jo naturligvis farget av at red. selv staar paa en side av denne saken... Can't we all just get along? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 26. April 2004 Del Skrevet 26. April 2004 amatøravisens dekning av saken: http://www.dagbladet.no/sport/2004/04/25/396729.html Ser frem til en redegjørelse av saken fra styret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. April 2004 Del Skrevet 26. April 2004 Det er du IKKE alene om. Kunne skrevet en hel a4 side med MINE egne meninger i dette forumet, men da ville det blitt slettet før jeg hadde skrevet ferdig.... så jeg velger å holde det for meg selv. Men at alt dette forbanna styret om uovernstemmelser i supporterklubben ikke er positivt for noen parter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Viggo 0 Del Skrevet 27. April 2004 (endret) Del Skrevet 27. April 2004 (endret) :angry: I vinter stemte jeg for utestengelsen av De fem, og jeg hadde tillit til at styret ville orde opp i denne situasjonen. Stabæk Fotball har valgt å gi De fem en sjangse til å "arbeide seg tilbake" og her ligger det et stort paradoks som også styret i Stabæk Support burde ta innover seg: Den ene søndagen er disse fem vakter på Nadderud, neste søndag blir de samme fem (OG resten av følget) kriminalisert! Kort sagt så er jeg dritlei denne krangelen og måten styret håndterer denne saken på! Dagens redegjørelse er full av usakeligheter, halvsannheter og krenking av personer som ikke har gjort noe annet galt enn å velge å ikke reise med bussene til SS. (Jeg tenker da ikke på De fem.). Styrets håndtering er å helle bensin på bålet i en allerede vanskelig konflikt. Jeg håper styret er voksne nok til endre sin taktikk overfor "utbrytermiljøet" og snu dette. Ellers så er jeg redd flere med meg synes det er bedre å støtte Stabæk fra hovedtribunen. PS Kjørte egen bil til Hamar. Endret 27. April 2004 av Viggo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. April 2004 Del Skrevet 27. April 2004 er relativt fersk som $$ medlem og kjenner ikke til saken noe særlig. Er det lov til å spørre hvorfor disse 5 ble ekskludert ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 27. April 2004 Del Skrevet 27. April 2004 bråk og fyll på hjemmekamper og borteturer har jeg forstått det som hvertfall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haavarl 0 Del Skrevet 27. April 2004 Del Skrevet 27. April 2004 Er det disse som insisterte på at "taterhore" var et flott uttrykk man kunne rope når- og hvorsomhelst? Og sikkert også disse som lærte Åge Hareide de berømte "10.000 kjønnsord"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. April 2004 Del Skrevet 27. April 2004 Er det de som sender opp fyrverkeri fra bensinstasjoner? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. April 2004 Del Skrevet 27. April 2004 Er det de Flem skriver om på Stabæk sine hjemmesider ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 27. April 2004 Del Skrevet 27. April 2004 Ja, ja og ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. April 2004 Del Skrevet 27. April 2004 Er det de som sender opp fyrverkeri fra bensinstasjoner? tøft - gutz har de ihvertfall, kanskje de kommer fra mummidalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Viggo 0 Del Skrevet 27. April 2004 (endret) Del Skrevet 27. April 2004 (endret) Mitt innlegg dreide seg IKKE om utestengelsen av De Fem. Den var riktig, og det er viktig å slå hardt ned på slik oppførsel. Min kritikk går på $$-styrets håndtering av saken i etterkant. Jeg mener styret spesielt med sine artikler på $$-nettsider driver usaklig og unødvendig drittkasting i full offentlighet. Dette skader Stabæk Fotball generelt og $$ spesielt. Denne dritkastingen er nå heller ikke bare rettet mot De fem, men også mot et 20-talls andre supportere som ikke viser en oppførsel som dårligere enn hva man generelt ellers finner blant $$ medlemmer. Jeg vet at det jeg nå kaller "utbryter-gruppen" er minst like bevisst på sin oppførsel som FairFansen i $$ - og minst like opptatt av å støtte Stabæk. Turen til Skien og Hamar beviser faktisk nettopp dette. Hvis disse gutta har lyst til å arrangere egne turer, så la dem få lov til det. Dette er ikke noen sabotasje av $$s egne turopplegg. Mangfoldet blant stabæk-supportere bør være så stort at ikke alle trives i lag på samme buss, men på tribunen skal vi stå sammen - i dobbelt betydning! Jeg mener ikke at $$-styret skal ta ansvar for disse "uorganiserte" turene, men det er mer enn merkelig at $$-styret legger hindriger i veien for at vanlige (ikke utestengte) medlemmer av $$ skal komme på kamp! Jeg mener at styret skal la vær å helle bensin på bålet, men heller bidra til at denne konflikten ikke øker i omfang, og løses på sikt. Ellers så har styret min fulle støtte og det gjøres en kjempejobb til det beste for klubben vi alle elsker. V. Endret 27. April 2004 av Viggo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 27. April 2004 Del Skrevet 27. April 2004 Det viste seg jo i ettertid at disse 10.000 kjønnsordene bare var noen småunger på andre siden av den gamle spillerinngangen?!? Stabæk Support ble jo først anklaget for dette...Saken ble oppklart, syndebukkene var den gang småungene... Men nå, Slum, er det De Fem? Oppførselen på de to siste uorg.-turene har vært helt glimrende. Folk har faktisk vært utrolig opptatt av å ferdes på en rolig måte. Fyllefaktoren de påstått lokker med har vært heller laber. Derimot har jeg selv sett (og en del ABTV-seere...) mange fulle klovner fra $$ sine gratis-busser. Ingen har vært ute etter å sabotere, disse turene er heller ingen protest mot stabæk support. Nærmere sannheten ligger grunner som kameratskap og gjensidig forståelse. Vi samles som vi alltid har gjort, nå har vi ikke muligheten til å gjøre det slik vi gjorde det tidligere. Når man har muligheten til å reise med sine venner, så gjør man det. For min egen del har jeg alltid hatt det morsomst med disse guttene, da snakker jeg ikke spesielt om De Fem. Jeg snakker om det genuine fellesskapet Stabæk Inferno lagde. Ingen faste medlemmer, men allikvel en følelse om tilhørighet. Dette kan begrunnes i at vi foreløpig er av den yngre garde og naturligvis finner hverandre, og ikke menn i midtlivskrisa som kunne vært faren din... La oss dra på tur, la oss spleise på en buss og la oss se laget vårt. Bruk ikke kreftene deres på å holde liv i denne konflikten - bruk de på å bygge videre på $$. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnus 4 Del Skrevet 27. April 2004 Del Skrevet 27. April 2004 Helt enig med potter. Det må finnes en løsning. men hvis SS vil gjøre alt de kan får å hindre at det blir arrangert en annen buss. Så blir det jo vanskelig. Må også si at det er SI som tok i mot GU02. Kan ikke si at jeg føler meg som en disipel. Føler bare at det er der vi høre mest hjemme. Har ikke så mye til felles med de over 40 som henger på onkel blå hele tiden. Sorry. Får håpe det ordner seg. Får jeg begynner å bli ganske lei. Dette var mitt første innlegg. Så hvis jeg ikke blir kastet ut så blir det kanskje fler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg