nøtte 108 Del Skrevet 28. Mars 2012 Del Skrevet 28. Mars 2012 Skandale at man ikke kan være med på en prøve-busstur selv om man ikke er medlem. Hva om man melder seg inn og ikke vil være medlem allikevel, får man tilbake de 150 kronene? Om du ikke vil være medlem allikevel, så slipper du å betale 150 kr til neste år. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 28. Mars 2012 Del Skrevet 28. Mars 2012 Skandale at man ikke kan være med på en prøve-busstur selv om man ikke er medlem. Hva om man melder seg inn og ikke vil være medlem allikevel, får man tilbake de 150 kronene? Om du ikke vil være medlem allikevel, så slipper du å betale 150 kr til neste år. Eller de 200kr som kontigenten nå er satt opp til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Påmeldt den nye 12 bussen! Gleder meg! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Buss nr 2 klokken 1200 begynner å fylles opp. Kjenner du noen som vurderer å ta denne bussen så bør du informere om at det kan være lurt å melde seg på i dag. Minner om at nettpåmeldingen stenger i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Da er jeg påmeldt årets første bortetur. sweetaroony! Ses<3 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Hvor mange påmeldte er det foreløpig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Er det kødd eller? Skandale at man ikke kan være med på en prøve-busstur selv om man ikke er medlem. Hva om man melder seg inn og ikke vil være medlem allikevel, får man tilbake de 150 kronene? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Da jeg skulle kjøpe billetter til den samme kampen i fjor, på stadion, kom det en engelskspråklig fyr og delte ut gratisbilletter til kampen, lurer på om han dukker opp i år også... Det er felt R som gjelder for oss. Det er ikke åpnet for salg der via billettservice, men vi jobber med saken. Etter alle solemerker vil billettene bli tilgjengelige både på nett og i Stabækbutikken innen kort tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Da jeg skulle kjøpe billetter til den samme kampen i fjor, på stadion, kom det en engelskspråklig fyr og delte ut gratisbilletter til kampen, lurer på om han dukker opp i år også... Det er felt R som gjelder for oss. Det er ikke åpnet for salg der via billettservice, men vi jobber med saken. Etter alle solemerker vil billettene bli tilgjengelige både på nett og i Stabækbutikken innen kort tid. Det skal være åpnet for salg til Felt R i Stabækbutikken nå :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Er det kødd eller? Skandale at man ikke kan være med på en prøve-busstur selv om man ikke er medlem. Hva om man melder seg inn og ikke vil være medlem allikevel, får man tilbake de 150 kronene? Veldig mye av det som står ovenfor her er kødd. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Er alltid noe kødd. Å klage på 150 kroner blir liksom litt lavmål mener jeg, men nok om det. Er det kødd eller? Skandale at man ikke kan være med på en prøve-busstur selv om man ikke er medlem. Hva om man melder seg inn og ikke vil være medlem allikevel, får man tilbake de 150 kronene? Veldig mye av det som står ovenfor her er kødd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SimenL 7 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Hei folkens... Jeg og noen venner av meg tenker å dra med bussen til Fredrikstad, men mamma er litt skeptisk til at det er mye alkohol og ikke helt edru supportere på bussen. Dette blir vår første borte tur med ''SS bussen'' ... Hva skal jeg si til henne? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Hei folkens... Jeg og noen venner av meg tenker å dra med bussen til Fredrikstad, men mamma er litt skeptisk til at det er mye alkohol og ikke helt edru supportere på bussen. Dette blir vår første borte tur med ''SS bussen'' ... Hva skal jeg si til henne? Hvilken avgang tenker du å reise med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SimenL 7 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Hei folkens... Jeg og noen venner av meg tenker å dra med bussen til Fredrikstad, men mamma er litt skeptisk til at det er mye alkohol og ikke helt edru supportere på bussen. Dette blir vår første borte tur med ''SS bussen'' ... Hva skal jeg si til henne? Hvilken avgang tenker du å reise med? Det blir 16.00 bussen siden en venn av meg stikker ned fra lillehammer samme dagen for å dra på kamp.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 29. Mars 2012 (endret) Del Skrevet 29. Mars 2012 (endret) Med mindre du tar med øl er det vel ikke noe problem, om det er det hun er redd for. Jeg opplevde aldri å bli pusha på alkohol, folk vil jo generelt ha den selv. Edt: Og det var på rallebussen. Bussene er jo først og fremst transport. Endret 29. Mars 2012 av BlaaMandag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Hei folkens... Jeg og noen venner av meg tenker å dra med bussen til Fredrikstad, men mamma er litt skeptisk til at det er mye alkohol og ikke helt edru supportere på bussen. Dette blir vår første borte tur med ''SS bussen'' ... Hva skal jeg si til henne? Hvilken avgang tenker du å reise med? Det blir 16.00 bussen siden en venn av meg stikker ned fra lillehammer samme dagen for å dra på kamp.. Da tror jeg moren din kan ta det helt med ro, de fleste som har planer om å nyte alkohol på bussen drar med 12 bussen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SimenL 7 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Hei folkens... Jeg og noen venner av meg tenker å dra med bussen til Fredrikstad, men mamma er litt skeptisk til at det er mye alkohol og ikke helt edru supportere på bussen. Dette blir vår første borte tur med ''SS bussen'' ... Hva skal jeg si til henne? Hvilken avgang tenker du å reise med? Det blir 16.00 bussen siden en venn av meg stikker ned fra lillehammer samme dagen for å dra på kamp.. Da tror jeg moren din kan ta det helt med ro, de fleste som har planer om å nyte alkohol på bussen drar med 12 bussen. Det hjalp å si det.. takk 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Hei folkens... Jeg og noen venner av meg tenker å dra med bussen til Fredrikstad, men mamma er litt skeptisk til at det er mye alkohol og ikke helt edru supportere på bussen. Dette blir vår første borte tur med ''SS bussen'' ... Hva skal jeg si til henne? Hvilken avgang tenker du å reise med? Det blir 16.00 bussen siden en venn av meg stikker ned fra lillehammer samme dagen for å dra på kamp.. Da tror jeg moren din kan ta det helt med ro, de fleste som har planer om å nyte alkohol på bussen drar med 12 bussen. Det hjalp å si det.. takk Bare hyggelig! Håper det ikke blir deres siste bortetur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 29. Mars 2012 Del Skrevet 29. Mars 2012 Hei folkens... Jeg og noen venner av meg tenker å dra med bussen til Fredrikstad, men mamma er litt skeptisk til at det er mye alkohol og ikke helt edru supportere på bussen. Dette blir vår første borte tur med ''SS bussen'' ... Hva skal jeg si til henne? Hvilken avgang tenker du å reise med? Det blir 16.00 bussen siden en venn av meg stikker ned fra lillehammer samme dagen for å dra på kamp.. Da tror jeg moren din kan ta det helt med ro, de fleste som har planer om å nyte alkohol på bussen drar med 12 bussen. Det hjalp å si det.. takk Bare hyggelig! Håper det ikke blir deres siste bortetur! og ta med din mor 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 30. Mars 2012 Del Skrevet 30. Mars 2012 Hei folkens... Jeg og noen venner av meg tenker å dra med bussen til Fredrikstad, men mamma er litt skeptisk til at det er mye alkohol og ikke helt edru supportere på bussen. Dette blir vår første borte tur med ''SS bussen'' ... Hva skal jeg si til henne? Det er også alkoholforbud for personer under 18 så er hun redd du skal få i deg noe av dette fandens brygg så kan hun ta det helt med ro. Men den regelen bekymrer kanskje deg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. Mars 2012 Del Skrevet 30. Mars 2012 Da tror jeg moren din kan ta det helt med ro, de fleste som har planer om å nyte alkohol på bussen drar med 12 bussen. Huh? Blir det drikking på 12-bussene? Pokker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 30. Mars 2012 Del Skrevet 30. Mars 2012 Hei folkens... Jeg og noen venner av meg tenker å dra med bussen til Fredrikstad, men mamma er litt skeptisk til at det er mye alkohol og ikke helt edru supportere på bussen. Dette blir vår første borte tur med ''SS bussen'' ... Hva skal jeg si til henne? Hvilken avgang tenker du å reise med? Det blir 16.00 bussen siden en venn av meg stikker ned fra lillehammer samme dagen for å dra på kamp.. Da tror jeg moren din kan ta det helt med ro, de fleste som har planer om å nyte alkohol på bussen drar med 12 bussen. Det hjalp å si det.. takk Bare hyggelig! Håper det ikke blir deres siste bortetur! og ta med din mor Og hvis mora di er mann kan hun være med neste gang... Velkommen på tur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 30. Mars 2012 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2012 (endret) Skulle hatt arbeidshelg, men takk være en applikasjonsleverandør som ikke gjør jobben sin blir det FFK away med 12-bussen Endret 30. Mars 2012 av HenrikM 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Mars 2012 Del Skrevet 30. Mars 2012 Det er fortsatt noen få ledige plasser på 12 avgangen og litt flere på 16 avgangen. Ring turtelefonen og meld deg på asap. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 31. Mars 2012 Del Skrevet 31. Mars 2012 Kun 10 plasser igjen på 1200 bussene nå. 17 ledige på avgangen klokken 1600. Kjenner du noen som vurderer å være med? Da bør du sørge for at de ringer turtelefonen rimelig raskt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 31. Mars 2012 Del Skrevet 31. Mars 2012 Hvorfor er ikke R-feltet til salgs på billettservice.no? Hvor kan billetter kjøpes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 31. Mars 2012 Del Skrevet 31. Mars 2012 Hvorfor er ikke R-feltet til salgs på billettservice.no? Hvor kan billetter kjøpes? På billettservice... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 31. Mars 2012 Del Skrevet 31. Mars 2012 Hvorfor er ikke R-feltet til salgs på billettservice.no? Hvor kan billetter kjøpes? Er en link lenger opp her. og i stabæk butikken, eventuelt på stadion Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 For De som skal på i byen så stopper vi ved Operaen, ikke ved Hotell opera. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Er det notert at jeg står på Korsegården? Har ikke fått svar på turmailen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg