Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trist å se at vi prioriterer å spille med to reklameskilt på bekostning av fotballspillere.

Apropos, om jeg ikke misforsto den setningen. Hva er grunnen til at de har 1881 på ryggen? Bare pinlig når de startet kampen og de sto ved siden av hverandre med hvv. 18 og 81. Er dette en deal spillerne eller Stabæk har?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen jeg er så drittlei av å høre FFK spillere omtalt med fornavn.

Haha, heia Canal+! Glad jeg har Tv2 Sport :-)

Jeg blir kvalm av kommentatorene. Adjø Canal +

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen jeg er så drittlei av å høre FFK spillere omtalt med fornavn.

Haha, heia Canal+! Glad jeg har Tv2 Sport :-)

Jeg blir kvalm av kommentatorene. Adjø Canal +

"Mommo"?! Seriøst?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke særlig bedre at de to inkompetente xxxxxxx ikke kan uttale navnet på en eneste av Stabæk-spillerne heller. Hvem fxxx er Bolli?

Når det er sagt - Dette må være det dårligste et Stabæklag har prestert så lenge jeg kan huske, og det er noen år. Dette kan bli veldig tungt framover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man kvalifiseres som forbanna når man begynner på rundvask i hele j*vla huset i en alder av 15 etter en kamp?!

Men uansett.....

Gjennom tap - Frem til Seier

Alltid. Uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planløst, dårlig bevegelse og elendig presisjon i pasningsspillet (som forverres av de to andre faktorene - vanskeligere å slå presise pasninger når du ikke har noen å spille på). Begredelig, og bevegelse og presisjon bør selv de urutinerte jyplingene våre klare.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommentatorene var ok, i hvert fall sidekommentatoren. Langt bedre enn skrikingen, flosklene og uvitenheten til f.eks. Øyvind Alsaker og Roar Stokke. Det var våre prestasjoner på banen som var provoserende. Godt gjort å være såpass sjanseløse mot et av de 3-4 dårligste lagene i Tippeligaen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virkelig kommentatorene dere er mest frustrert over i denne kampen?

Her er har Belsvik mye å jobbe med. Det er ikke mange kamper Stokkelien skal spille slik han gjorde i dag før Aase burde få sjansen fra start.

Til belsvik sitt intervjue etter kampen: SPOT ON! "Gi bort mål på dette nivået har vi ikke råd til".

Håper virkelig å se annet fra gutta neste kamp, sitter samspillet så ser det jo ikke så ille ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommentatorene var ok, i hvert fall sidekommentatoren. Langt bedre enn skrikingen, flosklene og uvitenheten til f.eks. Øyvind Alsaker og Roar Stokke. Det var våre prestasjoner på banen som var provoserende. Godt gjort å være såpass sjanseløse mot et av de 3-4 dårligste lagene i Tippeligaen.

Ironi vedrørende sidekommentatoren??:huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig er ikke kommentatorene hovedproblemet, men det blir å gni salt i såret å måtte se gutta spille så dårlig, og så høre en kommentator være så ensidig, særlig når du vet at han er FFK-mann på sin hals, og til og med jobber for klubben. Det som tok kaka for min del var når han nå nettopp lo av og latterliggjorde Stabæk-fansen for å stå igjen og synge etter kampslutt, noe jeg synes de heller bør få all mulig heder for.

Men nok om feite harrytasser, det vi leverte på banen var helt forferderlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi sett bunnnivået til årest Stabæklag. Kanskje tok de litt for lett på det etter 2 gode kamper, da trenger de et spark bak for å se at man ikke kan slippe seg ned mange prosent før det blir stygt. Kampen mot AaFK var bonus, mot FFK forventet vi poeng, kanskje spiller det inn. I neste kamp er det mange som skal revansjere seg, og det er en kamp med alt å vinne. Det kan gå helt OK

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det Haugsdal driver med? Ekstremt lite oppofrende. Andre situasjonen der han rett og slett trekker seg fra en ball han i aller høyeste grad kan nå.

Var flere som reagerte på han. Er ikke spesielt imponerende når man kommer inn på et lag som spiller særdeles svakt, og fremhever seg negativt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: FFK-Stabæk
  • Opprett ny...