Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Enig. Pluss det må jo være bedre å utvikle egne spillere istedenfor andres? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Faen jeg er så drittlei av å høre FFK spillere omtalt med fornavn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Trist å se at vi prioriterer å spille med to reklameskilt på bekostning av fotballspillere. Apropos, om jeg ikke misforsto den setningen. Hva er grunnen til at de har 1881 på ryggen? Bare pinlig når de startet kampen og de sto ved siden av hverandre med hvv. 18 og 81. Er dette en deal spillerne eller Stabæk har? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Grusom lyd ja, spesiellt når man legger til den konstante trommen fra FFK-fansen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Faen jeg er så drittlei av å høre FFK spillere omtalt med fornavn. Haha, heia Canal+! Glad jeg har Tv2 Sport :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 1. April 2012 (endret) Del Skrevet 1. April 2012 (endret) Jeg blir helt paff.Vi må virkelig heve oss fram til neste kamp! Vi kan jo så mye bedre... Endret 1. April 2012 av Schnellfahrer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 God natt, hadde nok sett ferdig med en annen kommentator tho. Blir nok en tøff sesong, spesiellt på bortebane. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 I dag er det vel egentlig Jon som står for den beste enkeltmannsprestasjonen for oss. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 401 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Synes at Stabæk har vært for dårlige på å spille ball i dag. Mange som har holdt ballen for mye og det har blitt for mange lange baller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Hva er det Haugsdal driver med? Ekstremt lite oppofrende. Andre situasjonen der han rett og slett trekker seg fra en ball han i aller høyeste grad kan nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 ..og der ble Bærget de Blaa nevnt.. Hurra for inkompetanse og uvitenhet! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 388 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Faen jeg er så drittlei av å høre FFK spillere omtalt med fornavn. Haha, heia Canal+! Glad jeg har Tv2 Sport :-) Jeg blir kvalm av kommentatorene. Adjø Canal + Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Faen jeg er så drittlei av å høre FFK spillere omtalt med fornavn. Haha, heia Canal+! Glad jeg har Tv2 Sport :-) Jeg blir kvalm av kommentatorene. Adjø Canal + "Mommo"?! Seriøst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Blir ikke særlig bedre at de to inkompetente xxxxxxx ikke kan uttale navnet på en eneste av Stabæk-spillerne heller. Hvem fxxx er Bolli? Når det er sagt - Dette må være det dårligste et Stabæklag har prestert så lenge jeg kan huske, og det er noen år. Dette kan bli veldig tungt framover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Kan man kvalifiseres som forbanna når man begynner på rundvask i hele j*vla huset i en alder av 15 etter en kamp?! Men uansett..... Gjennom tap - Frem til Seier Alltid. Uansett! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 401 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Nannskog er legende i Stabæk, er den eneste av kommentatorene/ekspertene som snakker godt om Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Planløst, dårlig bevegelse og elendig presisjon i pasningsspillet (som forverres av de to andre faktorene - vanskeligere å slå presise pasninger når du ikke har noen å spille på). Begredelig, og bevegelse og presisjon bør selv de urutinerte jyplingene våre klare. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Kommentatorene var ok, i hvert fall sidekommentatoren. Langt bedre enn skrikingen, flosklene og uvitenheten til f.eks. Øyvind Alsaker og Roar Stokke. Det var våre prestasjoner på banen som var provoserende. Godt gjort å være såpass sjanseløse mot et av de 3-4 dårligste lagene i Tippeligaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Er det virkelig kommentatorene dere er mest frustrert over i denne kampen? Her er har Belsvik mye å jobbe med. Det er ikke mange kamper Stokkelien skal spille slik han gjorde i dag før Aase burde få sjansen fra start. Til belsvik sitt intervjue etter kampen: SPOT ON! "Gi bort mål på dette nivået har vi ikke råd til". Håper virkelig å se annet fra gutta neste kamp, sitter samspillet så ser det jo ikke så ille ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Kommentatorene var ok, i hvert fall sidekommentatoren. Langt bedre enn skrikingen, flosklene og uvitenheten til f.eks. Øyvind Alsaker og Roar Stokke. Det var våre prestasjoner på banen som var provoserende. Godt gjort å være såpass sjanseløse mot et av de 3-4 dårligste lagene i Tippeligaen. Ironi vedrørende sidekommentatoren?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bizzy 258 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Boli tør å prøve, det trenger vi. Stokkelien jobber bra og lager mye rom i første omgang. Hadde vært ok med en sjef på midten, det tror jeg hadde gjort mye. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 401 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Må virkelig kjempe for å få poeng nå. Forsvaret var begredelig i dag, lot FFK-spillere komme gang på gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Selvfølgelig er ikke kommentatorene hovedproblemet, men det blir å gni salt i såret å måtte se gutta spille så dårlig, og så høre en kommentator være så ensidig, særlig når du vet at han er FFK-mann på sin hals, og til og med jobber for klubben. Det som tok kaka for min del var når han nå nettopp lo av og latterliggjorde Stabæk-fansen for å stå igjen og synge etter kampslutt, noe jeg synes de heller bør få all mulig heder for. Men nok om feite harrytasser, det vi leverte på banen var helt forferderlig. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 401 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 5-1 til FFK må være en aprilsnarr. Men nei det er ikke det. Får satse på en bedre kamp mot Tromsø Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Dette må vi forvente. Det kommer til å være store svingninger i prestasjoner. La oss håpe at vi har fire poeng etter hjemmekampen mot Hønefoss. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 La oss fokusere på det positive: Boli scorer! $$ synger høyt, mye og lenge! Og vi er alltid rævva mot antatt dårlige lag - poengene tar vi mot Rosenborg, Molde og den slags! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Kom igjen stabæk! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Da har vi sett bunnnivået til årest Stabæklag. Kanskje tok de litt for lett på det etter 2 gode kamper, da trenger de et spark bak for å se at man ikke kan slippe seg ned mange prosent før det blir stygt. Kampen mot AaFK var bonus, mot FFK forventet vi poeng, kanskje spiller det inn. I neste kamp er det mange som skal revansjere seg, og det er en kamp med alt å vinne. Det kan gå helt OK 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Kom igjen stabæk! Vi har krabba, men nåskal vi opp og stå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 1. April 2012 Del Skrevet 1. April 2012 Hva er det Haugsdal driver med? Ekstremt lite oppofrende. Andre situasjonen der han rett og slett trekker seg fra en ball han i aller høyeste grad kan nå. Var flere som reagerte på han. Er ikke spesielt imponerende når man kommer inn på et lag som spiller særdeles svakt, og fremhever seg negativt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå