Bizzy 258 Del Skrevet 9. April 2012 (endret) Del Skrevet 9. April 2012 (endret) Men vi får glede oss til neste år Da kanskje vi kan vinne noen kamper? Nivået er tross alt litt lavere i adecco! Så du skal droppe Stabæk og gå for Bærum? Hvorfor i alle dager skulle jeg det? Hva slags usaklig barnslig slengkommentar er det? Jeg støtter STB, alltid, uansett. Men jeg må da få lov til å peke ut at vi har feil og mangler, her på dette diskusjonforumet? eller er det ulovlig å si sin mening? Gå å legg deg Bizzy! Du begynte å snakke om Adecco? - Så vidt jeg vet spiller Stabæk i TL og Bærum Adecco? Og vi har spilt 3 runder med et lag folk har bedyret at " skal få tid" og at vi må regne med noen nedturer. Som @Rimgo sier: Det et ikke borte mot TIL vi skal ta poengene i år. Ingen fantastisk kamp, men mange lyspunktet i forhold til Fredrikstad. "Gjennom tap og frem til seier..." Ps. Ut i fra sjangser burde vi ha putta i dag. Har hatt litt udyktighet og mye uflaks foran mål. Edit: stygg skriveleif Endret 9. April 2012 av Bizzy Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Tror han mente at Stabæk ikke rykker ned. Skal du heie på ett Adeccoligalag må du da heie på Bærum. Synes vi har vært hakket bedre i annen omgang. Spesielt første 20. Kunne fort skåret, og gjort det spennende. Hammer gjør en bra kamp etter at han kommer inn. Og er Sortevik dårlig trent? Virket sliten ganske tidlig i første omgang. Synd, for han er skapende så lenge han holder. Tromsø borte er vanskelig for alle. Se fremover nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Vi kan gjerne si at kampen i dag ikke var en av de vi måtte vinne, men FFK kampen vi taper 5-1 ligger tett opp mot de kampene vi må vinne for å holde plassen. Nytter ikke å kun vinne hjemmekampene mot andre lag som er forventet å rykke ned og/eller gå konkurs. Når det er sagt er ikke to tap på rad noen krise, men som @ringo påpeker må det snart komme noen 3 poengere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Synes ikke Bjarni skal få all skylden for det første målet. Det er minst like mye Cunningham sitt som aldri skulle ligget forran første stolpe. Vi har tre mann mot tromsø sin ene(?) og den ballen hadde aldri kommet frem dersom Cunningham hadde holdt plassen sin. På scoring nr 2 gjør man jo alt galt. Det er jo kollektive "juniorfeil" over hele linja Cunningham tok jo Ondrasek på det målet der (som lå foran TIL-scoreren), så synes ikke han kan klandres der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Men vi får glede oss til neste år Da kanskje vi kan vinne noen kamper? Nivået er tross alt litt lavere i adecco! Så du skal droppe Stabæk og gå for Bærum? Hvorfor i alle dager skulle jeg det? Hva slags usaklig barnslig slengkommentar er det? Jeg støtter STB, alltid, uansett. Men jeg må da få lov til å peke ut at vi har feil og mangler, her på dette diskusjonforumet? eller er det ulovlig å si sin mening? Gå å legg deg Bizzy! Du begynte å snakke om Adecco? - Så vidt jeg vet spiller Stabæk i TL og Bærum Adecco? Og vi har spilt 3 runder med et lag folk har bedyret at " skal få tid" og at vi må regne med noen nedturer. Som @Rimgo sier: Det et ikke borte mot TIL vi skal ta poengene i år. Ingen fantastisk kamp, men mange lyspunktet i forhold til Fredrikstad. "Gjennom tap og frem til seier..." Ps. Ut i fra sjangser burde vi ha putta i dag. Har hatt litt udyktighet og mye uflaks foran mål. Edit: stygg skriveleif Jeg tror helt ærlig at vi hadde hatt godt av ett år i Adecco. Bygge oss opp og få en trygghet i laget. Da tror jeg laget hadde "fått tid" som du nevner Nok tid, under mindre press. Uflaks foran mål? njaaa, ikke helt enig. Når du står 7m fra kassa, og skyter utenfor... det kaller jeg ikke uflaks Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Småguttelag i første, bedre i andre. Vinner vi hjemme mot Hønefoss ser det ikkke så gærnt ut. Uansett: det er lenge til sesongslutt.. Å begynne å rope på at folk må forsvinne ette tre kamper er latterlig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Synes ikke Bjarni skal få all skylden for det første målet. Det er minst like mye Cunningham sitt som aldri skulle ligget forran første stolpe. Vi har tre mann mot tromsø sin ene(?) og den ballen hadde aldri kommet frem dersom Cunningham hadde holdt plassen sin. På scoring nr 2 gjør man jo alt galt. Det er jo kollektive "juniorfeil" over hele linja Cunningham tok jo Ondrasek på det målet der (som lå foran TIL-scoreren), så synes ikke han kan klandres der. Mulig, men han var eneste TIL spiller mellom mannen med ball og målscorer og så vidt jeg kunne se hadde vi 3 mann der. En av stopperne burde tatt ut det rommet som ballen kom i. Vi kan like godt kalle det en kollektiv forsvarssvikt enn å legge skylden på Bjarni. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Jeg tror helt ærlig at vi hadde hatt godt av ett år i Adecco. Bygge oss opp og få en trygghet i laget. Da tror jeg laget hadde "fått tid" som du nevner Nok tid, under mindre press. Hvordan kan du være så sikker på at vår bunnskrapte kasse tåler et år i Adecco? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Men vi får glede oss til neste år Da kanskje vi kan vinne noen kamper? Nivået er tross alt litt lavere i adecco! Fokus nå må være å holde seg. Er dumt og feigt å snakke om adecco etter tre kamper. Det minner om Sarpsborg 08. Så du skal droppe Stabæk og gå for Bærum? Hvorfor i alle dager skulle jeg det? Hva slags usaklig barnslig slengkommentar er det? Jeg støtter STB, alltid, uansett. Men jeg må da få lov til å peke ut at vi har feil og mangler, her på dette diskusjonforumet? eller er det ulovlig å si sin mening? Gå å legg deg Bizzy! Du begynte å snakke om Adecco? - Så vidt jeg vet spiller Stabæk i TL og Bærum Adecco? Og vi har spilt 3 runder med et lag folk har bedyret at " skal få tid" og at vi må regne med noen nedturer. Som @Rimgo sier: Det et ikke borte mot TIL vi skal ta poengene i år. Ingen fantastisk kamp, men mange lyspunktet i forhold til Fredrikstad. "Gjennom tap og frem til seier..." Ps. Ut i fra sjangser burde vi ha putta i dag. Har hatt litt udyktighet og mye uflaks foran mål. Edit: stygg skriveleif Jeg tror helt ærlig at vi hadde hatt godt av ett år i Adecco. Bygge oss opp og få en trygghet i laget. Da tror jeg laget hadde "fått tid" som du nevner Nok tid, under mindre press. Uflaks foran mål? njaaa, ikke helt enig. Når du står 7m fra kassa, og skyter utenfor... det kaller jeg ikke uflaks Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bizzy 258 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Jeg tror helt ærlig at vi hadde hatt godt av ett år i Adecco. Bygge oss opp og få en trygghet i laget. Da tror jeg laget hadde "fått tid" som du nevner Nok tid, under mindre press. Uflaks foran mål? njaaa, ikke helt enig. Når du står 7m fra kassa, og skyter utenfor... det kaller jeg ikke uflaks Fair. Bare glefser litt mot negativitet så tidlig. Og OK... ikke bare uflaks. Men det hadde ikke vært noe å si på hverken 3-1 eller 5-3 som resultat i dag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Bra innhopp av Hammer! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Bra innhopp av Hammer! Sortevik var også positiv så lenge kreftene holdt! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Et poeng pr.kamp i snitt skal vel holde til å ikke rykke ned. Altså med seier hjemme mot Hønefoss er vi etter skjema!! Dette ser ikke så dårlig ut, så lenge vi ikke taper over Hønefoss! Dog skal det sies at kampen i dag var veldig dårlig, bortsett fra 20 minutter i 2.omgang hvos vi faktisk burde ha skoret. Folkens: VI KOMMER TIL Å HOLDE OSS I TIPPELIGAEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Jeg klarte ikke å se lenger etter 3-0, det gjorde vondt. Men et mål hadde vi absolutt fortjent. Stokkelien er først på nesten alle baller som kommer mot han, og det er en ekstremt god egenskap. Det er bare så synd at touchen hans ikke matcher. Når jeg tenker tilbake på kampen synes jeg ikke spillet vårt er så ræva som enkelte skal ha det til. I andre omgang frem til 3-0 målet var vi til tider jævla gode. I førsteomgang vet jeg ikke helt hva planen var, lange baller fra forsvaret og ut. Litt selvtillit før neste match nå, så kommer presisjonen og konsentrasjonen samtidig. Jeg er fortsatt optimist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaabærmuffins 21 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Unødvendig å begynne å predikere spill i adecco neste sesong etter at vi har spilt 3 kamper, men det er tydeligvis lett å skrive i affekt etter nok en elendig kamp. Jeg kjøper heller poenget med at vi kun har spilt en hjemmekamp så langt, og at vi har 3 mer overkommelige kamper (på papiret) foran oss. Det er også viktig å huske på at laget mangler trygghet; det er mange nye unge spillere med lite TL-erfaring. Når vi da i tillegg spiller i uvante omgivelser (bortebane) vil ikke akkurat tryggheten øke. Derfor tror jeg hjemmebane-effekten vil bli ekstra stor i år. Hvis vi løfter oss ett hakk fra hjemmekampen mot Ålesund bør vi ha gode muligheter for å ta 3 poeng mot Hønefoss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Jeg klarte ikke å se lenger etter 3-0, det gjorde vondt. Men et mål hadde vi absolutt fortjent. Stokkelien er først på nesten alle baller som kommer mot han, og det er en ekstremt god egenskap. Det er bare så synd at touchen hans ikke matcher. Når jeg tenker tilbake på kampen synes jeg ikke spillet vårt er så ræva som enkelte skal ha det til. I andre omgang frem til 3-0 målet var vi til tider jævla gode. I førsteomgang vet jeg ikke helt hva planen var, lange baller fra forsvaret og ut. Litt selvtillit før neste match nå, så kommer presisjonen og konsentrasjonen samtidig. Jeg er fortsatt optimist. Jeg vet det går braaa ti-il siiist;) Ser at vi iflg VG Live hadde følgende kampstatistikk: TIL - Stabæk 59 Ballbesittelse i prosent 41 15 Avslutninger 14 7 Avslutninger på mål 3 8 Cornere 10 468 Pasningsforsøk 314 381 Vellykkede pasninger 236 11 Frispark for 8 3 Offside 2 Nå var riktignok et par av avslutningne våre slappe skudd fra 20 meter, men alt-i-alt er ikke disse tallene altfor dårlige. Vi gjør en begredelig 1. omgang, 2-0 til pause skal nesten vi være mest fornøyde med. Andreomgang er mye bedre, og vi spiller altså mot en medaljekandidat og TL-leder på deres hjemmebane. Ikke dermed sagt at det ikke mangler mye, men vi kunne scoret et par mål i dag med litt bedre marginer (dyktighet spiller selvfølgelig også inn i sjanse(mis)bruken, men flere av avslutningene kunne like gjerne gått de nødvendige 10 centimetrene til høyre eller venstre). Håper gutta nullstiller og går ut med masse guts og tro i de tre neste kampene, hvorav to er hjemmekamper og alle tre er mot lag vi skal kunne slå om vi skal holde oss i Tippeligaen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Jeg tror helt ærlig at vi hadde hatt godt av ett år i Adecco. Bygge oss opp og få en trygghet i laget. Da tror jeg laget hadde "fått tid" som du nevner Nok tid, under mindre press. Hvordan kan du være så sikker på at vår bunnskrapte kasse tåler et år i Adecco? Økonomi er ikke min sterke side Jeg tenkte mer sånn moral messig jeg da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Jeg tror helt ærlig at vi hadde hatt godt av ett år i Adecco. Bygge oss opp og få en trygghet i laget. Da tror jeg laget hadde "fått tid" som du nevner Nok tid, under mindre press. Hvordan kan du være så sikker på at vår bunnskrapte kasse tåler et år i Adecco? Økonomi er ikke min sterke side Jeg tenkte mer sånn moral messig jeg da Så moralmessig tenker du at gutta hadde hatt godt av å rykke ned etter tre spilte kamper? Det er en moral jeg ikke skjønner mye av. Minner om hvordan Sarpsborg tenkte i fjor. En feig forsvarsmekanisme spør du meg. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Gjør sikkert underverker for moralen å rykke ned.... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Gjør sikkert underverker for moralen å rykke ned.... Det funka i 2004-2005-2006 iallefall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Voldsomt til grining i denne tråden da. Og det over en kamp ingen forventet noe som helst av...sukk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Gjør sikkert underverker for moralen å rykke ned.... Det funka i 2004-2005-2006 iallefall... Touché! Dog tror jeg et nedrykk nå vil være tyngre enn den gangen. Får håpe det ikke blir et tema:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Legger det bak meg og går videre. Kjipt å tape, men vi kan ikke forvente noe annet så tidlig i sesongen. Tidvis godt spill i andre omgang. Vi tar med det videre mot Hønefoss. Skal vi gjøre noen endringer på startellever bør Cunning ut og hammer inn. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Hepp, Eller Clark ned i frsvaret for Cuningham, Haidar inn sentralt og ny spiller på høyre ving. @ringo 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 etter 3 (tre) kamper spillt i en sesong hvor målet er å holde seg i TL, som vil si at alle i klubben er kjent med at "JA vi kan rykke ned", synes jeg det er vel mye grining her. herregud, vi har et splitter nytt lag med en splitter ny hovedtrener. la oss gi gutta litt tid, krysse fingrene, og håpe på det beste! jeg for min del har troen. ser mye possitivt, laget må bare bli litt kjent med hverandre og seg selv. Om du/dere absolutt må spy galle, så gjør det på VGD eller til Ham/Kam-kompisene deres. ikke på Budstikka.no's største kilde for nyheter, som tilfeldigvis også er den eneste nettsiden jeg er like mye på som Facebook.... -TAKK! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Hepp, Eller Clark ned i frsvaret for Cuningham, Haidar inn sentralt og ny spiller på høyre ving. @ringo Hedenstad med Hammer bak seg? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Hepp, Eller Clark ned i frsvaret for Cuningham, Haidar inn sentralt og ny spiller på høyre ving. @ringo Hedenstad med Hammer bak seg? Sannsynligvis den beste løsningen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marthe91 63 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Kanskje likegreit jeg bare ble igjen hjemme i dag for det ser ikke ut som guttene våre gjorde det så kjempebra. Alltid vanskelig å spille på Alfheim..menme,alltid - uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Vanligvis ser man tendenser man kan stole på etter 6-7 runder. I denne runden har foreløpig 8 lag spilt uavgjort (kan bli 12) - noe som gjør at vi pr. i dag ligger 3 poeng bak 4. plassen. Vi spilte bra, og preget kampen i 20 minutter av 2. omgang i en av årets vanskeligste bortekamper. At noen velger å se på det som at TIL slapp seg nedpå, stiller jeg meg helt likegyldig til. Det gledelige ved at vi ble overkjørt i 1. omgang, var at vi bare slapp in 2 og ikke 7. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 9. April 2012 Del Skrevet 9. April 2012 Jeg håper virkelig Aase får sjansen istedenfor Stokkelien neste match. Synes det var kjipt han ikke ble byttet innpå i dag, Stokkelien får nesten til ingenting. Hvis gutta fortsetter med det spillet de hadde i andreomgang og klarer å heve det et lite hakk til vil vi begynne å sanke inn poeng. I første omgang slo vi alt for mange lange baller uten adresse, og de lange ballene som hadde adresse var for upresise. Gutta bak er ikke gode nok til å slå de lange ballene. Midtbanen kan få til mye spennende hvis de får ballen langs bakken, noe jeg synes de viste i andre omgang. Det skaper ikke akkurat ro og selvtillit hos gutta heller når vi skal mæle ballen vekk med en gang vi har den. Om Hedenstad var skadet eller ikke, Hammer styrket oss. Hedenstad er altfor dårlig defensivt, og når vi skal spille forsvarskamper fungerer han tydeligvis veldig dårlig. Haidar inn sentralt og hedenstad på høyre er jeg klart for. Synes kleiven og Clark spilte bra i dag, så er ikke sikker på hvem Haidar skal ta plassen fra av dem to. Muligens Clark kunne gått inn som midtstopper, men vil heller ha Hammer der. Hanssen kan ta høyreback. Han klarte seg fint mot Brann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå