Luguber 1 529 Del Skrevet 8. Mai 2012 Del Skrevet 8. Mai 2012 hadde vært konge med en stream et sted ja, for meg som sitter på jobb! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Fana stiller med følgende lag: Mathias Dyngeland Mads B Songve, Bernard Brons, Mats Walberg, Petter Martinsen Lars Henrik Skage, Espen Birkeland, Anders Engeset, Mathias Møvik Joakim Dankertsen, Niklas Lerpold Det er ofte litt for teit at lagene nedover i divisjonene klarer å ha bedre info tilgjengelig for sine supportere enn hva vi har. Eller er det det at de er på vei opp, og vi på vei ned -- og at dette er noe begge har begynt å ta konsekvensen av allerede? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Skal på jegerprøvekurs da kampen er.. Noen som gidder å sende meg sms om det blir mål?! PM meg den som gidder så skal du få nr mitt... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 På tide å sette kursen mot Nesttun og håper det blir grei skuring videre til 3 runde. Fana har tidligere nesten slått ut Brann men lov å håpe at tenningen er litt mindre mot oss enn i et lokalderby. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Budstikka skal ifølge sms fra Stabæk gi liveoppdatering på nett. Noen som har en link? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 http://live.budstikka.no/fotball/live/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Skal på jegerprøvekurs da kampen er.. Noen som gidder å sende meg sms om det blir mål?! PM meg den som gidder så skal du få nr mitt... Ingen..? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. Mai 2012 (endret) Del Skrevet 9. Mai 2012 (endret) http://live.budstikka.no/fotball/live/ Gjør oppmerksom på at denne live-tjenesten er innkjøpt, og at journalisten ikke nødvendigvis har blaa briller på nesen Endret 9. Mai 2012 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 om vi går vidre kan det se ut til at Føyka er neste? Asker leder 2-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Ett par cornere til STB, ett lumpeskudd av ett frispark som flyr over Sayouba, og ett gult kort til fana.. Ellers har lite skjedd etter 17 spilte minutter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 9. Mai 2012 (endret) Del Skrevet 9. Mai 2012 (endret) om vi går vidre kan det se ut til at Føyka er neste? Asker leder 2-0 Heller Asker enn Bærum spør du meg Endret 9. Mai 2012 av Kittil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 om vi går vidre kan det se ut til at Føyka er neste? Asker leder 2-0 Heller Asker enn Bærum spør du meg ja, har ikke Føyka på banehopperen! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Gromstad måtte bytte. Vi tåler ingen flere skader nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 om vi går vidre kan det se ut til at Føyka er neste? Asker leder 2-0 Heller Asker enn Bærum spør du meg ja, har ikke Føyka på banehopperen! Bærum får grisebank. 3-0 til Asker etter 37 minutter. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blueda 132 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Burde kanskje se på spillere fra Asker? Rundspiller jo Bærum. Og burde jo egentlig være divisjonsforskjell andre veien. Alban Shipshani feks? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 om vi går vidre kan det se ut til at Føyka er neste? Asker leder 2-0 Heller Asker enn Bærum spør du meg ja, har ikke Føyka på banehopperen! Bærum får grisebank. 3-0 til Asker etter 37 minutter. Sweeet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 9. Mai 2012 (endret) Del Skrevet 9. Mai 2012 (endret) Stian Sortevik Grisetakler Sognve! Men gult kort da? tviler jeg på var fortjent! Selv uten å ha sett taklingen, er jeg ganske sikker på at det ikke var gult! Kan det ha noe med at man ser med meget blaa øyne på saken? Endret 9. Mai 2012 av Kittil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Burde kanskje se på spillere fra Asker? Rundspiller jo Bærum. Og burde jo egentlig være divisjonsforskjell andre veien. Alban Shipshani feks? Han gikk nettopp fra Follo til Asker. så er vel lite sansynlig. hvertfall pr dags dato.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 9. Mai 2012 (endret) Del Skrevet 9. Mai 2012 (endret) Stian Sortevik Grisetakler Sognve! Men gult kort da? tviler jeg på var fortjent! Selv uten å ha sett taklingen, er jeg ganske sikker på at det ikke var gult! Kan det ha noe med at man ser med meget blaa øyne på saken? Står jo at det var på grensen til rødt.. Edit: Bilde Endret 9. Mai 2012 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Stian Sortevik Grisetakler Sognve! Men gult kort da? tviler jeg på var fortjent! Selv uten å ha sett taklingen, er jeg ganske sikker på at det ikke var gult! Kan det ha noe med at man ser med meget blaa øyne på saken? Står jo at det var på grensen til rødt.. unnskyld, jeg glemte å skrive *SARKASME ALERT* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Stian Sortevik Grisetakler Sognve! Men gult kort da? tviler jeg på var fortjent! Selv uten å ha sett taklingen, er jeg ganske sikker på at det ikke var gult! Kan det ha noe med at man ser med meget blaa øyne på saken? Står jo at det var på grensen til rødt.. unnskyld, jeg glemte å skrive *SARKASME ALERT* Veldig bra bruk av sarkasme. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Stian Sortevik Grisetakler Sognve! Men gult kort da? tviler jeg på var fortjent! Selv uten å ha sett taklingen, er jeg ganske sikker på at det ikke var gult! Kan det ha noe med at man ser med meget blaa øyne på saken? Står jo at det var på grensen til rødt.. unnskyld, jeg glemte å skrive *SARKASME ALERT* Veldig bra bruk av sarkasme. JA! Så bra du er enig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Bærum har redusert to ganger nå, så det står 3-2 til Asker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Samme hva som skjer mellom Asker og Bærum så lenge vi ikke klarer å slå Fana. Ut fra referatet virker det ikke som vi skaper sjanser engang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 i alle dager skjer i Asker a? Nå er det 3-3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Kom igjen da, Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 9. Mai 2012 (endret) Del Skrevet 9. Mai 2012 (endret) Kan vi diskutere Asker-kampen et annet sted? Rapportene fra de som er på stadion forteller at dommerne er skandale og at vi ikke skaper sjanser. Edit: Fana begynner å bli slitne og vi står stadig høyere i banen. Det er i det minste positivt! Edit2: Cirka 30 STB på staddan. Endret 9. Mai 2012 av Mikki 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 Og der har Bærum utlignet! Kunne ikke vi fått låne et par av de målene da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 9. Mai 2012 Del Skrevet 9. Mai 2012 i alle dager skjer i Asker a? Nå er det 3-3 4-3 til Asker nå, virker som en sykt severdig kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 9. Mai 2012 (endret) Del Skrevet 9. Mai 2012 (endret) At Kvik Halden leder over Fredriksad, og at Verdal holder nullen mot Molde, er vel like moro som at Stabæk imiterer kattens lek med musen i Fanaland. Endret 9. Mai 2012 av fantomet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå