Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes synd på de Stabæksupporterne i Fana som må dra fra stadion i dette øyeblikk for å rekke flyet fra Bergen til Oslo...

Gjelder det alle 7? Tror 2 av de var lokale... Uansett utrolig kjipt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes synd på de Stabæksupporterne i Fana som må dra fra stadion i dette øyeblikk for å rekke flyet fra Bergen til Oslo...

Gjelder det alle 7? Tror 2 av de var lokale... Uansett utrolig kjipt...

Gjelder sexxes og bluebird på forumet.

JADDA!!!!!

1-2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jadda, kanskje på tide at Brustad og Boli får spilt mer sammen på topp? Med de to samtidig på banen har vi nå putta fem mål på to kamper.

Eller fem mål på tilsammen 60 min.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jadda, kanskje på tide at Brustad og Boli får spilt mer sammen på topp? Med de to samtidig på banen har vi nå putta fem mål på to kamper.

Ja du tenker på de to kampene mot henholdsvis Lommedalen og Fana? Håper de kan komme til sjanser mot TL-lag også! Jeg har trua!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du tenker på de to kampene mot henholdsvis Lommedalen og Fana? Håper de kan komme til sjanser mot TL-lag også! Jeg har trua!

Regnet med Rosenborg kampen. Boli putta etter å ha blitt byttet med Stokkelien;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

31 på tribunen, tre østfra. Nikula og Møll måtte dra etter første ekstra. Liten tvil egentlig, mye slitne Fana-spillere utover i andre. Men den satt likevel litt for langt inne..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi herjer med Fana.

4-1 er solid.

Ja, men vi skal ha beina på jorda. Fana er bånnlaget i 2. divisjon aveling 2. Vi herja ikke i første 90, men veldig mye positivt å bygge videre på. Tribunen eide vi!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Norgesmesterskapet 2012
  • Opprett ny...