El Stabæk 738 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 http://www.facebook.com/#!/pages/Alle-som-synes-Tommy-H%C3%B8iland-fortjener-Oscar-for-beste-kvinelig-skuespiller/129478357105824 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Nok en kamp vi kunne/burde ha vunnet. Utrolig at Boli ikke puttet, vi kunne hatt en straffe og Ulf burde ikke hatt straffe. Odd i neste runde må vinnes, om ikke ser det helsvart ut 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Uff... 1. Hvorfor skal Cunningham kælke ball uten adressat og uten rett frankering hver bidige gang? 2. Hvorfor skal Stokkelien slå leir i offside? Her må det tas grep... Vi mister Clark og Gromstad i neste kamp, håper Gromstad bare får en kamp siden det var to gule, men er usikker. Foreslår at vi flytter Bjarni inn i midten, vi trenger er rolig og rutinert mann bak. For meg er Hammer det naturlige valget som makker, jeg fatter ikke hva Cunningham har som gir ham klippekort. VEH blir da flyttet tilbake på backen. Venstrebacken er da et åpent spørsmål, jeg synes Benjaminsen gjorde en god figur der i pre-season (Dog mot laber motstand) Med Clark ute mener jeg det er naturlig å flytte Haidar inn sentralt, fatter ikke hva han gjør på flanken uansett. Han var god sentralt i pre-season, han burde spille sentralt nå. Stokkelien bør benkes, jeg er usikker på hvor mye bedre Aase er, men så lenge han ikke er permanent i offside så er det en forbedring. Mulig det blir litt spedt med Aase / Boli men det får så bare være. Kan ikke si jeg er spesielt imponert over Kleiven heller, men med Clark ute er vi ikke velsignet med alternativer. Sortevik kan ta den ene flanken, da er det mulighet for Brustad eller Stengel motsatt. Det gir følgende forslag til kampen mot Odd: JKL VEH - JPH - BOE - EB SS - CK - AH - HS TAA - FB 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Synes det er merkelig at Ulf-spillerne får lov til å slakte spillerne våre hver gang de har muligheten uten at dommeren slår hardere ned på det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Vi vant klart, på tribunen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Boli blir snytt for et soleklart straffespark og et frispark rett utenfor 16 kun fordi han prøver å holde seg på beina. Og folk lurer på hvorfor fotballspillere faller lett... Godt jobba på tribunen av de som tok turen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Jepp. Horribel dømt av Hafsås. Burde seriøst blitt vist på dommerkonferanser over hele Norge som eksempel på hvordan man ikke skal dømme i straffesituasjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Hepp, Du vet det er trist når du jubler for at Alta utligner mot Bærum... @ringo tom for ideer... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
CeeDeeGee 1 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 At Gromstad er ute i neste kamp er intet tap.. om jeg ikke tar feil skaffet han seg en staffe imot og to gule kort - begge i tilfeller hvor ballen er på vei ut på cornerflagget.. det holder rett og slett ikke i Tippeligaen.. get him out of there.. det og fortsatt satse på disse spissene som ikke engang klarte å prestere med norges beste midtbane og spisskollegaer er vel også ganske naivt? Skulle ønske vi spilte i 1. divisjon i år.. for å bygge opp laget på nytt og kanskje til og med rykke opp - fremfor ned - på vårt 100 årsjubileum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Spilte på en myr. Uakseptabelt å tape for SU når vi vet hvilken del av tabellen vi skal kjempe i. Allikevel var det deilig å se at Belsviks menn blitt et Lag ( med stor L). SS gjør en formidabel innsats. I andre omgang var vi best. Belsvik oppførte seg som en mann foran mikrofonen etter kampen. Så er det da gode grunner til at Nadderud ikke fylles av de faa blaa hjerter som fremdeles slår neste gang smerten og lidelsen skal prøves og gjennomleves med Tor Marius og Ricardo blant de passive av oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 om jeg ikke tar feil skaffet han seg en staffe imot Vanskelig å skylde på Gromstad for noe som er utenfor hans kontroll(Høiland dive + dommer som faller for dette). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Vi vant klart, på tribunen. Som vanlig. Godt jobbet av de som var der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Selvfølgelig er det alt for tidlig, men likevel. For de av dere som manglet hår, håp og hormoner dengang - det var grisegøy i Adecco i 2005. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
flamingo 191 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Vi måtte ha tatt poeng mot Sandnes Ulf og Hønefoss for å henge med i Tippeligaen i år, det gjorde vi IKKE, og derfor er Adecco nærmere enn noen gang, selv etter 5 spilte serierunder. Grunnen til denne pessimismen er måten vi blir lekt med av de nevnte lagene til tider. På den positive siden synes jeg at Vegar gjorde det bra på kant, og at Boli igjen viser at han kan kjempe, utrolig ufortjent at han ikke fikk et mål eller en straffe for sin harde jobbing. Stokkelien må bare benkes. Han utretter ingenting og taper i luften i likhet med Aase. Cunningham må også ut, hvorfor spiller han? Han er i seg selv en fare på banen med alle feilpasninger og feilberegninger! Vil se dette laget mot Odd JKL Hanssen-Hammer- Cunning(vi har ingen andre)-Hulk Vegar - Kleiven - Haidar - Brustad Boli - Aase 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid 219 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 All honnør til SS i dag som trøkka til i 90 min og eide hele stadioen. Makan til trøkk finnes ikke i Norge! Sang uavbrutt i 90 min, om ikke vi er best på banen for øyeblikket, er vi i hvert fall være konger av alle tribuner!! Stå på SS og fortsett den fantastiske stemningen og trøkket, det smitter over på spillerne!! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Selvfølgelig er det alt for tidlig, men likevel. For de av dere som manglet hår, håp og hormoner dengang - det var grisegøy i Adecco i 2005. Hepp, DEt var det, men da hadde vi altså spillere som Jon, Mike, IA, Tom, Tommy, Jeppe, Hauger, Holter og ikke minst PallSkog... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 ... Vil se dette laget mot Odd JKL Hanssen-Hammer- Cunning(vi har ingen andre)-Hulk Vegar - Kleiven - Haidar - Brustad Boli - Aase Kan fort bli dette, men tipper Hanssen og Vegar bytter plass, og at Sortevik tar plass på kanten i stedet for Brustad. Aase eller Stokkelien på topp blir vel hipp som happ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Selvfølgelig er det alt for tidlig, men likevel. For de av dere som manglet hår, håp og hormoner dengang - det var grisegøy i Adecco i 2005. Hepp, DEt var det, men da hadde vi altså spillere som Jon, Mike, IA, Tom, Tommy, Jeppe, Hauger, Holter og ikke minst PallSkog... @ringo Yup. Det blir ikke like morsomt neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Synes det var positivt med Hedenstad på kant, håper han fortsetter der neste kamp. Hanssen på høyreback og Hammer som stopper. Skal bli spennende å se hvordan det går med antageligvis Haidar inn for Clark neste kamp. Clark styrker oss helt klart defensivt, men har ikke spesielt mye å tilby offensivt. Det var et flott angrep vi scoret på, men har fortsatt mine tvil til Brustad som spiss.Aase og Brustad gjorde det greit, men bortsett fra målet føler jeg vi sleit med å skape trykk når vi trengte det i andre omgang. Svaret er nok langt ifra spissenes feil, føler hele laget var generelt svake. Det er utrolig mange svake pasninger som stadig vekk ødelegger rytmen i angrepet. Enkle baller som blir slått upresist, i tillegg til en Jan KJell Larsen som aldri kaster igang en kontring. Boli burde ha scoret to mål, er dessverre redd for at det er for stort ansvar på hans unge skuldre i år. Han kommer garantert til å bli god, men vi må nok vente ett eller to år til før han kan bli en spiss vi kan regne med skal putte regemessig med mål. Det er tre kamper vi fort kunne vunnet i år, denne pluss Aalesund og Hønefoss. Vi kommer til sjanser, og vi klarer å unngå at motstanderen får mange store sjanser i disse kampene. Håpet er ikke ute enda, det skal ikke mange tre poengere til før vi nærmer oss trygg grunn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid 219 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Vi vant klart, på tribunen. Som vanlig. Godt jobbet av de som var der. Alle jobbet sykt bra på tribunen i dag! Makan til trøkk fra 5 stykker har jeg aldri sett før! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Mange serierunder igjen og nå skal vi møte lag som kommer til å undervudrere oss.Vi har ikke vært dårtligere enn Hønefoss og Sandes Ulf, men jeg skulle gjerne sett litt mere ro i laget og mer kantspill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Som flere har prøvd å poengtere her inne: det er ingen krise om vi skulle rykke ned. Og det er fortsatt fullt mulig at vi ikke gjør det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Hvis ikke SS skal bli sammenliknet med Taliban tror jeg det er best vi tar tre poeng snart. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Selvfølgelig er det alt for tidlig, men likevel. For de av dere som manglet hår, håp og hormoner dengang - det var grisegøy i Adecco i 2005. Hepp, DEt var det, men da hadde vi altså spillere som Jon, Mike, IA, Tom, Tommy, Jeppe, Hauger, Holter og ikke minst PallSkog... @ringo Javel? Her prøver jeg å tilføre ungdommen håp og mening. Samtidig som jeg merker en underlig følelse av tilfredsstillelse over den situasjonen vi er i i dag. Joda - vi hadde klassespillere dengang. Utfordringen nå blir å utvikle et samspill og en samhandling av tilsvarende gode spillere nå. Vi har tilsvarende kvaliteter i alle du nevner i dag, utenom rutinen. Og PallSkog... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 22. April 2012 (endret) Del Skrevet 22. April 2012 (endret) Boli burde ha scoret to mål, er dessverre redd for at det er for stort ansvar på hans unge skuldre i år. Han kommer garantert til å bli god, men vi må nok vente ett eller to år til før han kan bli en spiss vi kan regne med skal putte regemessig med mål. Et år eldre, og et nivå lavere så vil denne fyren bli en hit... For de av dere som snakker om at løpet er kjørt hvis vi rykker ned; Vi har Stengel, Suka Suka, Leirvik og Boli - Holder i massevis! Endret 22. April 2012 av Solobrus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Selvfølgelig er det alt for tidlig, men likevel. For de av dere som manglet hår, håp og hormoner dengang - det var grisegøy i Adecco i 2005. Hepp, DEt var det, men da hadde vi altså spillere som Jon, Mike, IA, Tom, Tommy, Jeppe, Hauger, Holter og ikke minst PallSkog... @ringo Javel? Her prøver jeg å tilføre ungdommen håp og mening. Samtidig som jeg merker en underlig følelse av tilfredsstillelse over den situasjonen vi er i i dag. Joda - vi hadde klassespillere dengang. Utfordringen nå blir å utvikle et samspill og en samhandling av tilsvarende gode spillere nå. Vi har tilsvarende kvaliteter i alle du nevner i dag, utenom rutinen. Og PallSkog... Hepp, Skjønner det, men det er dessverre å spre litt falske forhåpninger samt å undervurdere nivået i Adeccoligaen. Det vi har prestert så langt er ikke godt nok selv på nivået under og det er den brutale sannheten - like det eller ikke. Vi husker også Addecco som morsomt fordi det gikk bra. Men vi sleit egentlig mer enn vi husker. Det var også veldig mye frustrasjon underveis, med destruktive motstandere og ikke minst med den ELENDIGE dømminga som ble utvist. Det spørs også om økonomien vår takler et nedrykk. Men jeg synes kanskje det er ørlitte granne tidlig å snakke Adeccoligaen ennå. Det er bare 2 poeng opp til kvalikk og 3 poeng til sikker plass. Samt at det lurer konkurrsskyer over Fredrikstad som kommer til å tvinge de til å selge gård og grunn til sommeren. Løpet er på langt nær kjørt, selv om vi har gjort det vel spennende for oss selv med denne innledningen. De sportslige utfordringene våre handler om mangelen på lederskap. Først og fremst ute på banen. Noen må snart stå opp, og samle troppene, heise fanen og vise vei utpå der. Ellers blir det flere omganger med pryl. Vi gjør mange rare valg, særlig når vi blir slitene og mangelen på rutine blir påtagelig. Akkurat det med rutine får vi ikke gjort noe med. Ting burde kanskje vært gjort litt annerledes i lagbyggingen, men det er alltid lett å være etterpålok. Det er ikke sikkert at man har hatt så mange andre valg heller. Belsvik må stokke litt på kortene. Heldigvis har karantene på Gromstad og Clark satt han i en possisjon der han faktisk MÅ gjøre noe, selv om det ikke er de riktige spillerne som er ute. Tidligere når det het buttet i mot har unggutter stått frem og vist veien til mål som f.eks. Poljac og Mix. Jeg tror ikke vi taper på å prøve ut noen de spillerne som ikke har fått så mange sjanser ennå, eller kanskje løsningen ligger i rekruttstallen? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Leirvik feks? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Jeg sitter deppa på bussen fra Sandnes, men jeg er ikke i adeccohumør så tidlig i sesongen. Skjerp dere. Fremdeles håp!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Det er vel kanskje en mulighet for at man kan få kansellert det første gule til Gromstad? Åpenbar feildømming / juks. Ergo ingen utestengelse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaabærmuffins 21 Del Skrevet 22. April 2012 Del Skrevet 22. April 2012 Belsvik: - Vi er ikke dyktige nok - Fortsatt deilig å ha en trener som ikke skylder på relativt ukontrollerbare faktorer som dommeren, personlige feil eller uflaks - men heller forkuserer på det vi faktisk har kontroll over. Rullgardinene gikk tidlig ned i kveld, og ingen med blaat blod har vel klart å unngå aktivitet i hjernecellen adecco de siste timene. Men samtidig mener jeg også at det blir feil fokus å planlegge livet i adecco nå. Vinner vi mot Odd vil vi hvertfall få hektet oss på igjen. Og apropos nedadgående rullgardiner; hva tenkte Gomstad på da han satt inn den siste taklingen? Det kortet kunne han spart til en annen anledning. F.eks. en kvest av Høiland. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå