Gå til innhold

På vei til Åråsen

sexxes
 Del

Anbefalte innlegg

Gjettum Ultras '02 inviterer alle til H�nefoss. Det blir p�lser p� termos, quiz, lotteri, allsang og stand up. Vi skal k�re sesongens beste china-restaurant og vi skal spille vri �tter.

Bli med,- her er det noe for b�de kreti og pleti!

Skal vi til Hønefoss før Cupfinalen på Åråsen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TILBAKE TIL TEMA "CUPFINALEN"

Ja det har vært lite aktivitet på forumet, og lite informasjon JA. Men da jeg sa til Cathrine Harlem at SFK ansvarlig ville snakke med henne om de planla noe arr. i forbindelse med cupfinalen. Så så hun litt rart på meg og sa at han kunne sende henne en mail, men at hun kunn hadde CL i tankene og ikke kommet lengre. Dette sa hun på søndag, Arna-Bjørnar kampen.

Det jobbes med å sette opp busser, SFK ansvarlig sier det er dialog, Rich skulle i møte med NFF forrige fredag. Så vi får håpe det blir bra til slutt.

SFK ansvarlig kunne selvfølgelig ha skrevet noen ord om at vi er i dialog med Stabæk Fotball Kvinner om cupfinale arr. Og også spurt om noen hadde innspill eller gode forslag. Så derfor oppfordrer jeg alle som har forslag til Hvordan, Hva og Hvor om å komme med det. Både her på forumet og PM til Bjørn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor vil man stå på Åråsen med kanskje 4-5000 tilskuere totalt på arenaen? Jeg synes våre gode gamle plassser på kortsida til bortesupporterne er helt ok, selv om langsida der kanaris står utvilsomt har best akustikk (mest lyd) og best sikt. Hvem bestemmer forresten plasseringa - Nøff eller Åråsens arr. ansvarlige?

Tilbake til saken. Jeg kom over følgende på fotball.no:

http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/NM/Senior_kvinner/2011/Billettbestilling-Cupfinale-kvinner-2011/

Her står det at fristen for å bestille billetter gikk ut 28. oktober (sic)

Til en stadion som har 3-4.000 større tilskuerkapasitet enn rekorden til damefinalen bør man vel ikke være bekymra for å ikke komme inn, men det er vel helst dette med å ha billett til riktig sted. Det var ikke billettløst inn på feltet vårt i fjor, var det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, kanskje bare Marius og jeg som er gretne, gamle gubber. Dog så føler jeg det nesten som at "alle" enten er med i U1912 eller UFQ. Bønnies har jeg egentlig ikke noe forhold annet enn at jeg sitter med inntrykk av at det er en gruppe hverken U1912 eller UFQ har noe til overs for. Drar man på tur med herrelaget føler jeg mer som det er en tur med U1912 enn $$. Litt annerledes på turene med kvinnelaget, men det har vel mest med at det er kortere turer. Mitt inntrykk er at vi er orgnisasjon med U1912 og UFQ øverst, og $$ under der, og ikke motsatt. Og for ordens skyld stort sett kommer jeg godt overens med folk i disse grupperingene (inkl de som er uenige med meg og hverandre her).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke U1912 og UFQ sin feil at ikke mange andre medlemmer i SS prioriterer tur. Selvfølgelig skulle vi ønske flere ble med. Hadde det ikke vært for U1912 tror jeg over halvparten av bussturene i år hadde blitt avlyst.

Og bare for å understreke dette:

U1912 er alle medlemmer av SS og er de samme supporterne du ville møtt på tur om det ikke hadde vært noe 1912.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor vil man stå på Åråsen med kanskje 4-5000 tilskuere totalt på arenaen? Jeg synes våre gode gamle plassser på kortsida til bortesupporterne er helt ok, selv om langsida der kanaris står utvilsomt har best akustikk (mest lyd) og best sikt. Hvem bestemmer forresten plasseringa - Nøff eller Åråsens arr. ansvarlige?

Tilbake til saken. Jeg kom over følgende på fotball.no:

http://www.fotball.n...e-kvinner-2011/

Her står det at fristen for å bestille billetter gikk ut 28. oktober (sic)

Til en stadion som har 3-4.000 større tilskuerkapasitet enn rekorden til damefinalen bør man vel ikke være bekymra for å ikke komme inn, men det er vel helst dette med å ha billett til riktig sted. Det var ikke billettløst inn på feltet vårt i fjor, var det?

Jo det var billettløst til $$ feltet i fjor, grunnen til at det ikke kom inn noen andre enn Stabæk Support er fordi vi hadde Stabækvakter i døra. Det står ikke noe plassering ( eller rettere sagt alle billettene til TA stod det inng A på.)

Endret av nøtte
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

På vei til Åråsen
  • Opprett ny...