alltidblaa 3 016 Del Skrevet 30. April 2012 Del Skrevet 30. April 2012 http://www.stabaek.no/nyheter/sa-tar-vi-var-forste-trepoenger-pa-lerkendal-1272 Så tar vi vår første trepoenger på Lerkendal Fredag 4.mai setter vi opp buss til Trondheim for alle medlemmer i Stabæk Support. Lerkendal og ny kamp om poeng venter. I takt med skjeggveksten hos enkelte av oss øker potensialet for en sensasjonell jubel. Dagen vi tar tre poeng er dagen vi ønsker oss mer enn noe annet akkurat nå. Denne fredagen kan du ta deg fri fra skole, jobb, unger og kjerring. De vil forstå. Forrige Trondheimstur hadde mye av det samme forutliggende. Vi var i utgangspunktet litt lamslått av tidligere resultater, og forventet ikke poeng - men vi bestemte oss for å dra nordover likevel. Med ville blikk inntok vi barteland for å gjenreise ære. Noen ganger er fotball ren galskap, og å stå på bortefeltet denne kampen var helt rått. Helt rått. Hvis du ikke husker hvordan det gikk så kan du se høydepunktene her: Bussen kjører fra Bekkestua Bussterminal kl 08:05, og vi rekker nok en pils eller tre på vårt faste vannhull der oppe. Prisen er 500 kr for medlemmer, altså et halvt øre per kilometer. I tillegg vil du i evig tid fremover kunne svare på spørsmålet "Husker du rekorden i antall kamper på rad uten seier?" med "Jepp, og jeg var der da den tok slutt!". Meld deg på i påmeldingsskjemaet under her eller til turtelefonen på 46488600. http://www.stabaek.no/nyheter/sa-tar-vi-var-forste-trepoenger-pa-lerkendal-1272 ALLE MANN TIL TRONDHEIM! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 30. April 2012 Del Skrevet 30. April 2012 Hvordan får man kjøpt billetter om man ikke skal være med bussen og resten av SS? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. April 2012 Del Skrevet 30. April 2012 Hvordan får man kjøpt billetter om man ikke skal være med bussen og resten av SS? selges billetter i en bod ved borteinngangen på lerkendal. Har ihvertfall vært sånn de siste årene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. April 2012 Del Skrevet 30. April 2012 GSK og Albert gjør comeback på denne turen. Ihvertfall etter hva jeg kan huske fra lørdagen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnus 4 Del Skrevet 1. Mai 2012 Del Skrevet 1. Mai 2012 Hanse kjøpte akkurat fly billett. Etter å ha kjøpt billett så lurte han på når flyet går. Sees i Trondheim Hanse 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 1. Mai 2012 Del Skrevet 1. Mai 2012 yuuuuuuuup! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 1. Mai 2012 Del Skrevet 1. Mai 2012 Hvordan får man kjøpt billetter om man ikke skal være med bussen og resten av SS? selges billetter i en bod ved borteinngangen på lerkendal. Har ihvertfall vært sånn de siste årene. På billettservice står det: "Arrangementsinformasjon: Ikke uthenting på Posten. Rull/led selges via callsenter, RBK-shop eller billettlukene. Bortesupp. kjøper via link på nett." Husker det var noe tull med dette i fjor også mtp kjøp gjennom billettservice. Klubben burde vel kanskje kommet opp med hvor billetter kan kjøpes på nett men de har vel nok av andre ting å tenke på.. Uansett, blir det Three Lions i år også? Vi er en del bæringer i eksil som er sultne på kamp.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 1. Mai 2012 Del Skrevet 1. Mai 2012 Skulle gjerne hatt denne linken så fort som mulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 1. Mai 2012 Del Skrevet 1. Mai 2012 Skulle gjerne hatt denne linken så fort som mulig. Det er nok ikke overhengende fare for at det blir utsolgt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 2. Mai 2012 Del Skrevet 2. Mai 2012 Hvor blir det av påmeldingene deres da gsk og albert? Kom igjen a folkens. Blir 3 lette poeng jo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 2. Mai 2012 Del Skrevet 2. Mai 2012 skulle gjerne vært med på årets første 3.poenger. men det går ikke. dessuten må noen holde tappetårna på blaa i gang. God tur folkens Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 2. Mai 2012 Del Skrevet 2. Mai 2012 Jeg er i utlandet da, men dette er en kamp jeg virkelig ønsket å være på. Kommer aldri til å glemme h vor godt det var i fjor. Ta litt fri fra jobb og skole da folkens! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 2. Mai 2012 Del Skrevet 2. Mai 2012 Tar en helg I Kirgisistan istedet, men det er vel like greit, da jeg enda ikke har sett ett eneste Stabæk mål på Lerkendal live. Jeg har vært der noen ganger og hver eneste gang så taper vi og det blir ingen mål til de blaa. Når jeg ikke er der så pleier vi jo å vinne så for å ta poeng fra handlepose laget i Nord holder jeg meg borte fra bartefolket i år og. Men lykke til alle som reiser og god tur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 2. Mai 2012 Del Skrevet 2. Mai 2012 Noen som har funnet ut hvor man kan få kjøpt billetter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 3. Mai 2012 Del Skrevet 3. Mai 2012 Selges vel i døra som tidligere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Mai 2012 Del Skrevet 3. Mai 2012 Selges vel i døra som tidligere? Billetter selges i døren, som tidligere. (Vi har ikke fått noe link) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Mai 2012 Del Skrevet 3. Mai 2012 THIS IS JUST IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stabæk Support setter opp GRATIS buss t/r Trondheim for alle sine medlemmer. Har du ikke medlemskap så får du kjøpt dette for 200,- (over 18 år) eller 100,- (under 18 år). Medlemskapet inkluderer flere gratisturer i løpet av sesongen og du får kjøpt billett til Stabæk Supports ståfelt på Nadderud for kun 100,-. Dette tilbudet er så bra at man ikke kan la vær å reise til bartebyen! Ta med deg en venn! Ta med deg to venner! Påmelding per sms eller telefon til turtelefonen på 464 88 600. Vi sees! mvh turansvarlig mortimer 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 3. Mai 2012 Del Skrevet 3. Mai 2012 Vår høylytte protest mot fredagskamper i langtvekkistan er at alle som måtte ønske å reise til Trondheim i morgen får reise fullstendig riv ruskende gratis. Mange av oss må bli hjemme på grunn av jobb og eksamenslesing, men dere som kan ta dere fri - meld dere på! Husk, det er helt gratis!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Mai 2012 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Mai 2012 (endret) THIS IS JUST IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stabæk Support setter opp GRATIS buss t/r Trondheim for alle sine medlemmer. Æsj, jeg hadde bestemt meg for å droppe å reise til Trondheim for første gang på 12 år. Men jeg klarer ikke la være, så jeg melder meg herved på nå. Endret 3. Mai 2012 av Slum 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 hadde jeg ikke vært på jobb i skrivende stund, og skullet på jobb i morgen tidlig, så hadde jeg begynt å traske ned mot Bekkestua ca. nå..... jeg vil også på tur til barteland! buuhu Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå