Gå til innhold

Turtråd: RBK - STB

alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg

http://www.stabaek.no/nyheter/sa-tar-vi-var-forste-trepoenger-pa-lerkendal-1272

Så tar vi vår første trepoenger på Lerkendal

rbk-stb-2012.jpg

Fredag 4.mai setter vi opp buss til Trondheim for alle medlemmer i Stabæk Support. Lerkendal og ny kamp om poeng venter. I takt med skjeggveksten hos enkelte av oss øker potensialet for en sensasjonell jubel. Dagen vi tar tre poeng er dagen vi ønsker oss mer enn noe annet akkurat nå. Denne fredagen kan du ta deg fri fra skole, jobb, unger og kjerring. De vil forstå.

Forrige Trondheimstur hadde mye av det samme forutliggende. Vi var i utgangspunktet litt lamslått av tidligere resultater, og forventet ikke poeng - men vi bestemte oss for å dra nordover likevel. Med ville blikk inntok vi barteland for å gjenreise ære. Noen ganger er fotball ren galskap, og å stå på bortefeltet denne kampen var helt rått. Helt rått.

Hvis du ikke husker hvordan det gikk så kan du se høydepunktene her:

Bussen kjører fra Bekkestua Bussterminal kl 08:05, og vi rekker nok en pils eller tre på vårt faste vannhull der oppe. Prisen er 500 kr for medlemmer, altså et halvt øre per kilometer. I tillegg vil du i evig tid fremover kunne svare på spørsmålet "Husker du rekorden i antall kamper på rad uten seier?" med "Jepp, og jeg var der da den tok slutt!".

Meld deg på i påmeldingsskjemaet under her eller til turtelefonen på 46488600.

http://www.stabaek.no/nyheter/sa-tar-vi-var-forste-trepoenger-pa-lerkendal-1272

ALLE MANN TIL TRONDHEIM!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får man kjøpt billetter om man ikke skal være med bussen og resten av SS?

selges billetter i en bod ved borteinngangen på lerkendal. Har ihvertfall vært sånn de siste årene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får man kjøpt billetter om man ikke skal være med bussen og resten av SS?

selges billetter i en bod ved borteinngangen på lerkendal. Har ihvertfall vært sånn de siste årene.

På billettservice står det:

"Arrangementsinformasjon:

Ikke uthenting på Posten. Rull/led selges via callsenter, RBK-shop eller billettlukene. Bortesupp. kjøper via link på nett."

Husker det var noe tull med dette i fjor også mtp kjøp gjennom billettservice. Klubben burde vel kanskje kommet opp med hvor billetter kan kjøpes på nett men de har vel nok av andre ting å tenke på..

Uansett, blir det Three Lions i år også? Vi er en del bæringer i eksil som er sultne på kamp..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i utlandet da, men dette er en kamp jeg virkelig ønsket å være på. Kommer aldri til å glemme h vor godt det var i fjor. Ta litt fri fra jobb og skole da folkens!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar en helg I Kirgisistan istedet, men det er vel like greit, da jeg enda ikke har sett ett eneste Stabæk mål på Lerkendal live. Jeg har vært der noen ganger og hver eneste gang så taper vi og det blir ingen mål til de blaa. Når jeg ikke er der så pleier vi jo å vinne så for å ta poeng fra handlepose laget i Nord holder jeg meg borte fra bartefolket i år og.

Men lykke til alle som reiser og god tur!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

THIS IS JUST IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stabæk Support setter opp GRATIS buss t/r Trondheim for alle sine medlemmer.

Har du ikke medlemskap så får du kjøpt dette for 200,- (over 18 år) eller 100,- (under 18 år). Medlemskapet inkluderer flere gratisturer i løpet av sesongen og du får kjøpt billett til Stabæk Supports ståfelt på Nadderud for kun 100,-.

Dette tilbudet er så bra at man ikke kan la vær å reise til bartebyen! Ta med deg en venn! Ta med deg to venner!

Påmelding per sms eller telefon til turtelefonen på 464 88 600.

Vi sees!

mvh turansvarlig mortimer :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vår høylytte protest mot fredagskamper i langtvekkistan er at alle som måtte ønske å reise til Trondheim i morgen får reise fullstendig riv ruskende gratis.

Mange av oss må bli hjemme på grunn av jobb og eksamenslesing, men dere som kan ta dere fri - meld dere på! Husk, det er helt gratis!! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jeg ikke vært på jobb i skrivende stund, og skullet på jobb i morgen tidlig, så hadde jeg begynt å traske ned mot Bekkestua ca. nå..... :( jeg vil også på tur til barteland! buuhu

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: RBK - STB
  • Opprett ny...