adnan 10 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 GIR OPP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 But but, it is'nt only only Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Oddan79 154 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Herlig Boli!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Jadda, Mr Franc! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Hyggelig med et mål, i det minste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Tok hodeskaden bort litt fokus og aggresivitet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Jeg ser ikke en eneste grunn til hvorfor vi hentet Sean Cunningham. Resten av laget spilte bra, og nå skal poengfangsten starte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Heroisk innsats. 9 minutter som ødlegger og Kleiven har helt rett vi mister ballen for lelt. MEN jeg håper de tar med seg dette: mange poeng igjen å kjempe om og det er ferdigheter i dette laget. Kleiven er kaptein! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Jeg ser ikke en eneste grunn til hvorfor vi hentet Sean Cunningham. Resten av laget spilte bra, og nå skal poengfangsten starte! Uten han hadde vi ligget under etter 20 min 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Hørtes vi på tribunen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Hørtes vi på tribunen? Nei dessverre, veldig lite. Dere var vel kanskje litt uheldige med mikrofonplasseringen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Hørtes vi på tribunen? Nei dessverre, veldig lite. Dere var vel kanskje litt uheldige med mikrofonplasseringen. Hvordan vet du det? Du sto jo ved siden av meg på tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2012 Hørtes vi på tribunen? Nei dessverre, veldig lite. Dere var vel kanskje litt uheldige med mikrofonplasseringen. Hvordan vet du det? Du sto jo ved siden av meg på tribunen. Haha, klarer du fortsatt ikke å se forskjell på meg og broren min, altså? Jeg befinner meg helt øst i Finnmark, omtrent 1100 km unna Trondheim... 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Hørtes vuvuzuelahelvete på høyresiden vår da? Latterlig klovnesirkus fra trønderungene! Fra vår plass hørtes vi jævlig bra ut! Noe politiet på stadion også fortalte oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Jeg hørte dere i alle fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Dere hørtes innimellom, men virker som om tv2 er flinkere til å kjøre opp lyden på bortesupportere enn det max er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 4. Mai 2012 (endret) Del Skrevet 4. Mai 2012 (endret) Hørtes vi på tribunen? Nei dessverre, veldig lite. Dere var vel kanskje litt uheldige med mikrofonplasseringen. Kommentatoren på csport kommenterte den gode innsatsen til $$ en gang under kampen. Endret 4. Mai 2012 av Harry Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Få lag tar poeng på lommelerkendal. Gutta gjorde en helhjerta innsats det står respekt av. Vi taper for et bedre lag, som på papiret skal være bedre besatt på hver eneste plass på banen. Jeg synes likevel at vi gir dem kamp til døra, som vanlig blir vi hardt straffet for personlige feil i stressa situasjoner, og som vanlig er marginene mot oss framover. Vi skapte relativt mange muligheter mot serielederen, men det siste lille som gir mål mangler. Innhoppet til Boli er veldig positivt - jeg synes han er en av våre spillere med x-faktor. Jeg synes at dette er en av våre beste prestasjoner i år - ingenting å skamme seg over. Jeg har trua på at det snur nå. Bra innsats på tribunen også - credz til de som tok seg fri og forsvarte de blå fargene på tribunen og støtta gutta gjennom hele kampen. Ellers synes jeg det er tidenes beste dømming jeg har sett på lommelerkendal. Endelig en dommer som klarte å la være å gi trønderne 95 minutters hjemmebanefordel. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 "Håkon Strand Håkon Strand Håkon Strand !" Neste gang putter du mikrofonen på rett sted! Husk det - uansett om du jobber for MAX eller TVtvå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Hørtes vi på tribunen? Nei dessverre, veldig lite. Dere var vel kanskje litt uheldige med mikrofonplasseringen. Hvordan vet du det? Du sto jo ved siden av meg på tribunen. Haha, klarer du fortsatt ikke å se forskjell på meg og broren min, altså? Jeg befinner meg helt øst i Finnmark, omtrent 1100 km unna Trondheim... Haha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Meget bra visuelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 4. Mai 2012 Del Skrevet 4. Mai 2012 Vi hadde vel 4-5 flagg gående stort sett hele tida. Tror nok dessverre at mye av lyden druknet i de vuvuzelagreiene ved siden av oss. Smått irriterende, og det summer fortsatt i høyre øregang. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 5. Mai 2012 Del Skrevet 5. Mai 2012 Nevnte ikke Kenneth Fredheim noe sånt som at Stabæk-supporterne er best i motgang? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 5. Mai 2012 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2012 (endret) Jeg ser ikke en eneste grunn til hvorfor vi hentet Sean Cunningham. Så du mener det var bedre å hente Belsvik? Hans uttalte målsetning for sesongen var å tette igjen bak. En målsetning han fortsatt mener kan nås ved å gi uforbeholden tillit til Gromstad og Cunningham. Ja, jeg ser også at Cunningham prøver benken; eventuelt erstatter Haidar/Sortevik som venstrekant. Clark (kvalitet/rutine) og Hammer (kvalitet) burde medføre mindre kaotiske tilstander i midtforsvaret. Legg til Hedenstad som defensiv midt. Så kan Gromstad ta seg av høyrebackplasen inntil videre. (Brustad vil muligens være et godt alternativ på sikt.) Endret 5. Mai 2012 av Kjetil 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå