Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Klart for en sjelden kveldskamp med start kl 20.00. Møter Fart som før sesongen var dømt nord og ned, men som har klart seg brukbart i en del kamper, og er enste lag sammen med Sandviken! som har scoret i alle kamper til nå.

Men her er man så store favoritter at det nok mest er snakk om hvor konsentrerte man er. Det vil være forskjellen på å vinne med et par mål, og å vinne med store sifre. Lagene møttes i cupen i fjor, og da vant Stabæk 7-0 på Farts bane.

Har ikke hørt noe på skadefronten, men der er kanskje andre bedre informert, men med tre nye i troppen bør man ihvertfall ha nok folk på benken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verken motstander eller tidspunkt er egnet til å trekke veldig mange tilskuere til Nadderud, men jeg håper det ikke blir helt tomt.

Dette bør være en god anledning til å bedre målforskjellen, det kan bli avgjørende når tabellen gjøres opp i November. Så jeg håper at jentene ikke tar for lett på dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, tror vel ikke forfall fra en "stopperklippe" er det som kommer til å avgjøre denne kampen. Dette skal vi ha i boks til pause.

Det tror ikke jeg heller, men det kan være forskjellen på om Fart får et hederlig resultat eller ikke. Synes vi blir i overkant kjepphøye nå. Fart stiller forøvrig i 4-5-1 formasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
SFK-Fart
  • Opprett ny...