Buss1 Marius 854 Del Skrevet 16. Mai 2012 Del Skrevet 16. Mai 2012 Jeg har alltid kjørt $$ gratis til damenes cup kamper. I fjor ble det bare minibuss i vår første runde, men nå har jeg konferert med trenern, som har tatt det opp med Chixa og vi kjører felles buss. Derfor denne relativt tidlige avreisen til kampen som starter kl 18. Kravet er oppmøte 1.30 timer før avspark. Det er mulig vi må stoppe for å spise, men dette er ikke endelig avklart. Blir det ikke spisestopp, blir avreise utsatt til kl 15. Avreise vil derfor være fra Nadderud, men står noen på Bekkestua så kan vi selvfølgelig plukke noen opp der også. Andre aktuelle påstignings steder er Lysaker, Sjølyst, og Helsfyr. Returen vil dessuten være når spillerne er ferdige så vi må beregne 30min senere retur en normalt. Det er i alle fall mulig å melde seg på i denne tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 16. Mai 2012 Del Skrevet 16. Mai 2012 Er de ivrigste rallerne velkomne på denne bussen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blue_bird 75 Del Skrevet 16. Mai 2012 Del Skrevet 16. Mai 2012 Overnattingstur kan jo bli reprise fra i fjor! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 16. Mai 2012 Del Skrevet 16. Mai 2012 Dass på bussen? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 18. Mai 2012 Del Skrevet 18. Mai 2012 Er de ivrigste rallerne velkomne på denne bussen? Alle supportere av SFK er velkommne 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 29. Mai 2012 Del Skrevet 29. Mai 2012 Jeg melder på meg selv og min far. 2 stk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 29. Mai 2012 Del Skrevet 29. Mai 2012 Jeg skal med til Kongsvinger, tror mamma blir med også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 29. Mai 2012 Del Skrevet 29. Mai 2012 Jeg skal i hvert fall være med hjem, og jeg får lov å reise alene så det blir uten foreldre eller foresatte. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 31. Mai 2012 Del Skrevet 31. Mai 2012 Avreise blir klokken 15.00 sharp fra P-plassen ved kunstgressbanen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå