Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har nå unnagjort 9 kamper og prestasjonen er 1 poeng og uavgjort 0-0 i første runde, Siden det har vi tapt alt, scoret 3 og sluppet inn 24. Vi spiller egentlig bra, men får ikke ballen i mål. Når så mange muligheter er brendt, så må det være noe galt! Hvorfor klarer ikke gutta score og hvorfor klarer ikke treneraparatet å lære dem det?

Jeg konstaterer også at tråden om hovedtrener ikke har hatt en postering på over 100 dager.

Vi har Keepertrener som Ass trener og ellers en litt merkelig organisering av trenerteamet. Burde vi gjort noe med trenersituasjonene fremfor spillersituasjonen? Noen grep bør jo gjøres.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må ha is i magen. Hjelper ikke å sparke Belsvik nå. Laget trenger ro for å få bygget opp selvtillit. Det er mange nye spillere, og begynner vi å rope om trenerbytte nå blir det flere frustrasjoner innad i laget. La oss få ut positive ting om trener og laget, og glemme resultatene inntil videre. Personlig har jeg tro på at ting skjer etter sommeren. Ha en strålende uke folkens. ALLTID. STABÆK UANSETT

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er uenig i premisset. vi har ikke en problematisk trenersituasjon.

Vi har derimot en problematisk

- økonomisk situasjon

- arenasituasjon

- tabellsituasjon

- klubbsituasjon

Men å skulle tro at en enkelt person er skyld i at vi har bare ett poeng (enten man snakker om Petter, Jan-Kjell, IA eller andre) er like dumt som å tro at en enkelt person skal kunne fikse det. Vi trenger penger, og vi trenger mål. Pengene vil redusere en hel haug med problemer mens målene vil sørge for poeng og selvtillit. Det er ingen krise om vi rykker ned, så lenge vi klarer å holde sammen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke av de fire punktene du nevner skal vi bruker penger på for å berge plassen?

Nei, det er nå slik at vi har det vi har. En enkeltperson eller to kan heve resten. Det er ikke nødvendigvis snakk om å bytte ut noen eller erstatte noen. Snarere å legge til noe.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Belsvik prøver alt og vil vinne, og det kan også virke som at han har lyttet til supporterne, om han ikke har veldig lik tankegang som flere her inne. Jeg er sikker på at han er rett mann og at vi snart vil begynne å vinne fotballkamper igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det er verdt å legge til at det ikke bare er foran mål vi har problemer. Jeg syns det er i forsvar vi har slitt mest denne sesongen. Et av de mest åpenbare strategiske feilene som gjøres i mine øyne er det svake presset på ballfører, spesielt når motstanderen kommer på overganger. Vi så i går at forsvarsrekka falt helt ned til like ved straffemerket og lot Haugesundspillere få skyte upresset fra 16 meter flere ganger. Det kan være lav selvtillit og frykten for å gjøre noe feil som gjør at spillerne i forsvar ikke går i duell og rygger såpass mye, men det er samtidig en veldig åpenbar strategisk blunder jeg ikke kan skjønne at skal være så vanskelig å rette på. Jeg syns det et flere slike episoder i forsvar som gjør at jeg tviler litt på Belsviks evner til å få forsvaret til å jobbe riktig sammen. Men vi får håpe en seier og en dose selvtillitt er oppskriften. Forøvrig syns jeg Belsvik har gjort en del gode valg spillermessig nå. Det skal bli spennende å se hva som skjer når det plutselig går stang inn for en gangs skyld. Det må jo skje før eller senere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du beskriver der er faktisk noe vi har praktisert "i alle år". Jeg er enig i at det er problem, men det er ikke nytt av året at forsvaret vårt rygger for mye og for langt inn i egen sekstenmeter. Problemet forsterkes selvsagt av at vår sentrale midtbane gir bort rom foran midtforsvaret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du beskriver der er faktisk noe vi har praktisert "i alle år". Jeg er enig i at det er problem, men det er ikke nytt av året at forsvaret vårt rygger for mye og for langt inn i egen sekstenmeter. Problemet forsterkes selvsagt av at vår sentrale midtbane gir bort rom foran midtforsvaret.

Det har du jo rett i. Men har samtidig aldri sett det så ille som nå. Midtbanen er nok medskyldig, ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Trenersituasjonen
  • Opprett ny...