Gå til innhold

Anbefalte innlegg

:D

Hehe...latterlige, bortskjemte bartefaener...herregud, hvor mange profiler har man ikke egentlig paa lerkendal? Omtrent halve laget har jo vaert profiler og gullkalver i sine tidligere klubber...Men naar det er sagt saa finner egentlig jeg ogsaa Rosenborg temmelig kjedelige og graa, hvit, sorte...Gjeeeesp!

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle218110.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- og jeg er gift med en... (han bruker sikkert adidas)

Du må da vite om mannen din bruker adidas eller ikke...

jeg tror muligens jeg var litt kjapp i formuleringen i stad - min KONE bruker ikke Adidas - gud forby !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet, det er en del av den romslige og gjestfrie kulturen, det. Vi prøver å gi alle lag noe å glede seg over i løpet av sesongen. Dere har jo fått riktig mange godbiter de siste årene, men får vi noe takk av den grunn? NEI DA! Sukk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes ikke rbk har behandlet det de har fått av oss særlig pent. Judas har knapt utviklet seg som omskolert høyreback, som igjen forklarer hvorfor RBK aldri har klart å selge ham, Bel-

svik og Maier fikk sine karrierer spolert.

Det er nesten som å gi noen en kanin, og så viser det seg at de ikke gir kaninen mat. Det hjelper da lite at kaninen har fått masse penger av den nye eieren når den dør av sult...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også har dere fått Erik Espeseth

Han må være den ultimate overløperen.

Sitte på en øde øy i stillehavet og fortelle hele TV3-verdenen at han er Stabæksupporter, for deretter å bli RBK-mann. Makan!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

"- Men jeg er tilgitt nå, sier han"

Av hvem?

Husker vi dissa han litt (her er saken for se som ikke husker alt som har vært skrevet på stabaek.no) Han svarte med å betale kontigenten i Stabæk Support. Da kan man jo ikke bli for sint :lol:

Jeg traff han for et par uker siden og minnet ham da på at kontigenten for 2004 ennå ikke var betalt. Kan ha kommet i skade for å antyde at tilgivelse kan kjøpes

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stakars Rbk...forspist Seg Paa Altfor Mye Kake!
  • Opprett ny...