Gå til innhold

Anbefalte innlegg

INFORMASJON FRA STYRET

Vi vil ikke la våre medlemmer og trofaste supportere betale 180 kr for å se VIF-STB på søndag, når alle andre som egentlig ikke er interessert skal slippe unna med nesten 1/4 av prisen. Vi flytter oss derfor til VG Øvre der billettene koster 50 spenn. Billetter fås kjøpt på Rimi Bekkestua og antakeligvis andre steder. IKKE KJØP BILLETTER TIL VG NEDRE! Spread it!

Dette er Vålerenga informert om, håper jeg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

INFORMASJON FRA STYRET

Vi vil ikke la våre medlemmer og trofaste supportere betale 180 kr for å se VIF-STB på søndag, når alle andre som egentlig ikke er interessert skal slippe unna med nesten 1/4 av prisen. Vi flytter oss derfor til VG Øvre der billettene koster 50 spenn. Billetter fås kjøpt på Rimi Bekkestua og antakeligvis andre steder. IKKE KJØP BILLETTER TIL VG NEDRE! Spread it!

De rutinerte markedsansvarlige i Vålerenga oppdager nok snart at folk heller vil betale 50 kr framfor 190 kr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

INFORMASJON FRA STYRET

De rutinerte markedsansvarlige i Vålerenga oppdager nok snart at folk heller vil betale 50 kr framfor 190 kr.

Tror det er viktig å gi beskjed så fort som mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg derimot er mer opptatt av er hvor vannvittig ræva fotball som presenteres i Norge for tiden. Ligaen vår er en vits, fotballmessig, og om ikke dette bedrer seg betraktelig vil ikke engang strip-tease og gratis øl fylle tribunene.

Lar dette siste du skrev stå. Dette er klart tatt litt ut av sin sammenheng, men jeg vil likevel at du bare skal tenke over et enkelt spørsmål:

- Hvorfor skal man på død og liv få flest mulig på fotballkamp som ikke kommer dit på grunn av fotballkampen?

Å bruke tilskuertallet som en indikator på det norske folks varierende interesse for norsk fotball, er vel greit nok. Men når antallet går ned, er det ikke indikatoren som må fikses; det at man kanskje får flere til å komme på grunn av utenomsportslige aktiviter, gjør da ikke hovedattraksjonen (kampen) det grann mer interessant? Det bare utvanner hele produktet. Slike idiotiske påfunn sniker seg etterhvert over i kamptiden også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Hvorfor skal man på død og liv få flest mulig på fotballkamp som ikke kommer dit på grunn av fotballkampen?

Da de kanskje får en såpas possitiv opplevelse at de velger å gå på kamp også ved en senere anledning når det ikke er brød og sirkus

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da de kanskje får en såpas possitiv opplevelse at de velger å gå på kamp også ved en senere anledning når det ikke er brød og sirkus

De som kommer kun på grunn av brød og sirkus, skal komme en gang senere, når det ikke er brød og sirkus? Lykke til med å forklare den til en psykiater.

Men denne logikken er vel like bra som den at man tar det verste fra amerikansk idrett, og regner med at det skal automatisk bringe med seg det noe av beste fra amerikansk idrett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og kan noen se av denne "kamp"-plakaten når matchen starter?

Arrangementet starter 13.30, så man kan jo anta at kampen starter en eller gang etter det. Må vel regne med at det er litt avhengig av hvor lang tid det i forkant tar. Nå ser jo ikke matchen ut til å være hovedatraksjonen heller i følge plakaten (og nå tok jeg i å tenke at kampen skulle starte 18).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke på Majorstua hvertfall, de hadde ikke hørt om noe som helst.

Sa du at du skulle på fotballkamp? De hadde sikkert skjønt hva du mente om du hadde sagt at du var ute etter musikkvideo, gratis is og pølser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ALLE BILLETTER PÅ ULLEVAAL STADION KOSTER FRA I DAG AV 50 KRONER! VI KJØPER BILLETTER TIL STÅFELT FOR BORTESUPPORTERE PÅ VG NEDRE!

SPRE ORDET!

Takk - det var for sent - kjøpte billetter til VG Øvre i dag tidlig!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pontusfan;

jeg tipper du kommer deg inn på VG-nedre med den billetten om du spør pent :) er vel et generelt ønske på arenaene at supporterne står samlet! VIF er vel kanskje allerede klar over at det kan komme supportere på øvre(ref. billettpris endring) , og at disse henvises til nedre..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TIL INFO

Det vil ikke bli noe problem for de med billett til vg øvre å komme inn på VG nedre.

Fra bussen vår ankommer Ullevål vil jeg stå ved inngangen frem til kampstart for å passe på at alle kommer seg inn uansett hvor de har billett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TIL INFO

Det vil ikke bli noe problem for de med billett til vg øvre å komme inn på VG nedre.

Fra bussen vår ankommer Ullevål vil jeg stå ved inngangen frem til kampstart for å passe på at alle kommer seg inn uansett hvor de har billett.

Takk!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig laber den videoen fra Rimi, som forresten også er tidenes møkkabutikk og går i rekordminus. Videoen nevner som det har blitt påpekt ikke kampen eller lagene med ett ord. Like pinlig som den store Rimi-plakaten som dekker langsiden på Ullevaal.

vif er desidert best i Norge til å drite seg ut: Det har vært "best i Norden", det har vært "Barca", det har vært "hesteskopasninger", det har vært Martin "Pep Guardiola", det har vært "treneren med sju hatter", det har vært inntriger, det har vært Bojan og "fuck you", det har vært plasthall, det har vært "lekesupportere", det har vært "casuals", det har vært den fortapte miniklanen, det har vært "bussdrapsbeskyldninger", det har vært John Fredriksen, det har vært regnskap i søppelbøtter, det har vært "hestekurer", det har vært bønder fra Toten, Alvdal og Jevnaker, det har vært Gelius, det har ikke minst vært Knut Hovel Heiaas, Kristen Viikmae, Trond Inge Haugland, David Brocken, Runar Nordmann, Tor Henning Hamre, Levan Melkadze, Sebastian Mila, Jørgen Jalland, Ragnar Klavan, Allan Jepsen, Morten Berre, Kristofer Høstad og Lars Iver Strand.

Pinlighetene er på ingen måte uttømmende. Enga styrer klubben som målet er å lage dårlig reality-TV.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og listen kunne vært så myye lengre. Juro Kuvicek, kontrakter på pølsepapir og banankasting på Caleb Francis er kanskje de øyeblikkene jeg husker best fra nittitallet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

David Brocken

Han her passer vel ikke helt inn? Jeg husker Brocken som en av deres beste spillere i starten på klubbens beste periode i nyere tid og en av de bedre backene som har vært i Tippeligaen på 2000-tallet. Med mindre jeg lider av kraftig alzheimer nå...

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse spillerne etc. er ikke akkurat noe som skiller VIF spesielt fra andre klubber i TL. Alle klubber driter seg ut med ujevne mellomrom. Arrangementsmessig er dette et sjeldent lavmål fra VIFs side. Nå kan det tenkes at Rimi er hjernen bak dette mer enn VIF.

Poenget folk bør ha med seg er at SS og Klanen unisont (unntatt 2-3 her på forumet) er enige om at sirkus og klovneri ikke har noe på en fotballkamp å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse spillerne etc. er ikke akkurat noe som skiller VIF spesielt fra andre klubber i TL. Alle klubber driter seg ut med ujevne mellomrom. Arrangementsmessig er dette et sjeldent lavmål fra VIFs side. Nå kan det tenkes at Rimi er hjernen bak dette mer enn VIF.

Poenget folk bør ha med seg er at SS og Klanen unisont (unntatt 2-3 her på forumet) er enige om at sirkus og klovneri ikke har noe på en fotballkamp å gjøre.

Vet ikke om du har lest VPN de seneste dagene jeg...Synes også det virker som om flere på det forumet synes dette er et godt initiativ så lenge det gir penger i kassa..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse spillerne etc. er ikke akkurat noe som skiller VIF spesielt fra andre klubber i TL. Alle klubber driter seg ut med ujevne mellomrom.

Det er sant. Men jeg vil hevde vif har flere bomkjøp enn de aller fleste klubber siden 2000. Her har vært mye dårlig, og mye som ikke er nevnt. Arrangementsmessig har også klubben flere skavanker enn de fleste andre klubber. Rimi-banneret på Ullevaal taler for seg.

Perfect 7 har selvsagt rett angående David Brocken. Han passer ikke inn der. Rune Lange, Tore Andre Flo, Andreas Augustsson, Lennart Steffensen, Thomas Sandem, Steffen Karl, Thomas Gill, Michel Dinzey, Abdoulaye Mbaye, Per Egil Swift og Jarl Andre Storbæk derimot...

Klubb uten ryggdrag og sjel. Med Rimi-arrangementet nærmer det seg plastikk-kulturen til Aalesund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de fleste som heier på andre klubber enn VIF er vel hovedproblemet at VIF ikke driter seg mer ut enn de gjør (les Lyn)?

Ikke for å kverulere, men vi har kanskje en tilsvarende lang bomkjøpsliste selv etter at vi ankom TL i 95. At årets tropp ikke er så sterk som vi skulle ønske betyr ikke at vi har gjort bomkjøp - kvalitet på spillere må vurderes ut fra kostpris.

På VIF-lista burde vel Sæternes være? Og shortsen til Pagge?

Heldigvis for oss sto Adnan Haidar på den samme lista...

Men er vi ikke veldig OT nå?

Aldri har vi vel vært mer underdogs i forkant av et møte mot VIF enn år? Om vi skulle gjenta mirakelet mot illestrøm vil det bli krigstyper "Jan Thomas har fått ny nese"-overskrifter i tabloidpressen, og vi får årets andre cupfinalseier som vil bli feiret til langt uti de små timer... Taper vi er det som forventet. Egentlig et herlig utgangspunkt.

Det er tid for "another miracle on grass"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
VIF - STB
  • Opprett ny...