Gå til innhold

Turtråd: JJK Jyväskylä - STB

Hanse
 Del

Anbefalte innlegg

Vi er ferdige.

Hvis det er deg du snakker om skal jeg ikke protestere, men angående kampen er jeg ikke enig i at vi er ferdige..har da en omgang igjen ;)

Lenge siden jeg har sett en så dårlig kamp, så ja, vi er ferdige!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sitter man på flybussen inn til Helsinki. Kan informere om at minst en mann har mistet flyet allerede.

Og samme mann mistet flyet hjem igjen også. Har dog hørt at han kom med flyet til Helsinki, og reiser videre derifra i morgen tidlig. Selv reiste jeg Premium Class til Tallinn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sitter man på flybussen inn til Helsinki. Kan informere om at minst en mann har mistet flyet allerede.

Og samme mann mistet flyet hjem igjen også. Har dog hørt at han kom med flyet til Helsinki, og reiser videre derifra i morgen tidlig. Selv reiste jeg Premium Class til Tallinn.

Haha! Godt gjort!

Nå som jeg er kommet hjem får jeg også beklage mine litt krasse utsagn i denne tråden. Innleggene var meget påvirket av rall. Jeg er veldig klar for seier på søndag :)

Endret av Mikki
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Godt gjort!

Nå som jeg er kommet hjem får jeg også beklage mine litt krasse utsagn i denne tråden. Innleggene var meget påvirket av rall. Jeg er veldig klar for seier på søndag :)

Godt gjort og godt gjort.

Er ingen andre enn Estonian Air som er ansvarlige for at de klarer å selge 33 billetter til et 32-seters fly. Da må en bli igjen. Og har man ferie og får gratis opphold/reise, pluss 250 Euro for det, så er det jo greit nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: JJK Jyväskylä - STB
  • Opprett ny...