Mikki 759 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Vi er ferdige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Vi er ferdige. Hvis det er deg du snakker om skal jeg ikke protestere, men angående kampen er jeg ikke enig i at vi er ferdige..har da en omgang igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Og en kamp.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Vi er ferdige. Hvis det er deg du snakker om skal jeg ikke protestere, men angående kampen er jeg ikke enig i at vi er ferdige..har da en omgang igjen Lenge siden jeg har sett en så dårlig kamp, så ja, vi er ferdige! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 huff... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Legenderall på gang i Finland. Bare å kaste seg i taxiene mot Gardermoen. Alle mann til Jyväskylä! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Denne tråden burde døpes om til " Euråpa ralles ur" 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 6. Juli 2012 Del Skrevet 6. Juli 2012 Burde jeg ringe den norske ambassaden og be dem fjerne flagg og postkasse? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 6. Juli 2012 Del Skrevet 6. Juli 2012 Denne tråden burde døpes om til " Euråpa ralles ur" Vi kan vel snart føye til forumet, Facebook og Whatsapp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 6. Juli 2012 Del Skrevet 6. Juli 2012 Hjemme i norge igjen. Komnet at vära ur i noen dager..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haley reinhart 38 Del Skrevet 6. Juli 2012 Del Skrevet 6. Juli 2012 Going to take some home performance now Hope you all enjoyed your trip regardless of the result! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 6. Juli 2012 Del Skrevet 6. Juli 2012 Da sitter man på flybussen inn til Helsinki. Kan informere om at minst en mann har mistet flyet allerede. Og samme mann mistet flyet hjem igjen også. Har dog hørt at han kom med flyet til Helsinki, og reiser videre derifra i morgen tidlig. Selv reiste jeg Premium Class til Tallinn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 6. Juli 2012 (endret) Del Skrevet 6. Juli 2012 (endret) Da sitter man på flybussen inn til Helsinki. Kan informere om at minst en mann har mistet flyet allerede. Og samme mann mistet flyet hjem igjen også. Har dog hørt at han kom med flyet til Helsinki, og reiser videre derifra i morgen tidlig. Selv reiste jeg Premium Class til Tallinn. Haha! Godt gjort! Nå som jeg er kommet hjem får jeg også beklage mine litt krasse utsagn i denne tråden. Innleggene var meget påvirket av rall. Jeg er veldig klar for seier på søndag Endret 6. Juli 2012 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 6. Juli 2012 Del Skrevet 6. Juli 2012 Jeg lever såvidt, lider av urhet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 6. Juli 2012 Del Skrevet 6. Juli 2012 Ikke ofte man får oppleve live STB musikk 2 dager på rad i Euråpa! Legendarisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 6. Juli 2012 Del Skrevet 6. Juli 2012 2 dager på rad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 6. Juli 2012 Del Skrevet 6. Juli 2012 2 dager på rad? I Hanse sine øyne er karaoke live-musikk... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 6. Juli 2012 Del Skrevet 6. Juli 2012 Enig med Hanse 2 dager på rad? I Hanse sine øyne er karaoke live-musikk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 7. Juli 2012 Del Skrevet 7. Juli 2012 Da sitter man på flybussen inn til Helsinki. Kan informere om at minst en mann har mistet flyet allerede. Og samme mann mistet flyet hjem igjen også. Har dog hørt at han kom med flyet til Helsinki, og reiser videre derifra i morgen tidlig. Selv reiste jeg Premium Class til Tallinn. Haha! Godt gjort! Nå som jeg er kommet hjem får jeg også beklage mine litt krasse utsagn i denne tråden. Innleggene var meget påvirket av rall. Jeg er veldig klar for seier på søndag Godt gjort og godt gjort. Er ingen andre enn Estonian Air som er ansvarlige for at de klarer å selge 33 billetter til et 32-seters fly. Da må en bli igjen. Og har man ferie og får gratis opphold/reise, pluss 250 Euro for det, så er det jo greit nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 8. Juli 2012 Del Skrevet 8. Juli 2012 Euråpatouren fortsatte plutselig på Jar. Aldri rallet ur Euråpa. Shalalala...! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 8. Juli 2012 Del Skrevet 8. Juli 2012 Skryt til Luguber. Tapper på hjemreisen! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Juli 2012 Del Skrevet 9. Juli 2012 Kan også legge til at noen av finlandfarerne fortsatte festen etter kampen igår, siste ubesvarte anrop klokken 05.55. BRA SLUM! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå