Gå til innhold

Turtråd Brann - Stabæk

Mortimer
 Del

Anbefalte innlegg

http://www.stabaek.no/nyheter/brann-stabak-lordag-30-juni-kl-1600-1281

Brann - Stabæk lørdag 30. juni kl 16:00

Lørdag 30. juni klokken 16:00 spilles kampen mellom Brann og Stabæk på Brann Stadion i Bergen. Pga tidlig avspark vil bussen kjøre fra Bekkestua klokken 0700 og direkte til stadion.

Her er det ingen grunn til å bli hjemme. Lørdagsmatch er noe vi supportere virkelig ønsker. Det er så mye lettere å mobilisere til en langtur når kampen ikke spilles på en usexy onsdag, en kjip fredag eller med sent avspark søndag. Når jeg tenker meg om så er det nok en og annen arbeidsgiver som også setter pris på at de reisende får et ekstra døgn å komme seg på etter en langtur til Bergen. Er vi riktig heldige så er vi til og med tilbake i Bærum så du rekker den siste ølen på Onkel Blaa!

Bli med $$ på tur, bli kjent med nye mennesker, lær deg nye sanger og hjelp de Blaa til 3 poeng på bortebane! For alle disse herlige opplevelsene betaler du kun 500 kroner, noe som inkluderer buss fra Bekkestua til Brann Stadion og trygt hjem igjen, i tillegg til en og annen overraskelse. På denne turen vil det også være mulig å ta med en venn eller 8 som ikke er medlemmer i supporterklubben.

Hvem glemmer vel disse minnene fra Brann Stadion? Meld deg på ved å ringe eller sende sms til turtelefonen 464 88 600!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brann-fansen vil ikke med på bortetur

Kun tre supportere er påmeldt til bortekampen mot Hønefoss. Bataljonen forventer de må avlyse tur til nok en kamp.

(...)

Supporterklubben frykter for at under 10.000 skal finne veien til neste hjemmekamp mot Stabæk. Brann møter eliteseriens dårligste lag, midt i fellesferien på en lørdag klokken 16. Og ja, det er meldt regn.

Tipper $$ synger ut Bataljonen greit på lørdag. Meld dere på, alle sammen! Bussen går rett til porten og tribunen er under tak, så ingen vits i å pakke regntøy...

Ring nå:

464 88 600

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meld dere på, alle sammen! Bussen går rett til porten og tribunen er under tak...

Med andre ord får vi ikke mulighet til å ta en øl med Ruben på pub før match?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjølebokser ok. Har noen av de reisende et par fryseelementer blir vi veldig glade om de tar dem med! Vi har 4 kjølekasser til de som trenger til brus, øl, jägerbomb og så videre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at alk prioriteres?

Jeg tror vi skal ha plass til alt. Dersom noen som ikke drikker alk føler at de ikke får plass til brus/vann fordi rallerne opptar mye plass skal jeg kjøpe kald drikke til dem på veien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at alk prioriteres?

Jeg tror vi skal ha plass til alt. Dersom noen som ikke drikker alk føler at de ikke får plass til brus/vann fordi rallerne opptar mye plass skal jeg kjøpe kald drikke til dem på veien.

Så hvis jeg tar med brus spanderer du kald øl? Lugnt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem starter for Stabæk i morgen? Bortsett fra Clark som må stå over. Synes

haidar og Clark fungerte bra sammen, ikke minst

hele laget, men spesielt på midten så dominerte

haidar og Clark. Boli er en god spiss, men bommer ofte på klare sjanser.

hva tror dere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uvanlig hendelse ved avreise. Oppmøte var utrolig nok større enn antall påmeldte. Dette blir bra. 470 km igjen.

Hvor mange utgjør dette i totalt antall?

Det spurte tjuaguttene om også. Fuck them and their motherfakkas. Vi drar på match og skal se på fotball. Lugn stemning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra! Alle som kommer er ur. Bra stemning. Patriotene som drar redder Stabæks ære . Tenk hvis vi vinner. Da har vi vunnet mot 3 av de 5 "store". For en fest det vil bli. Ufc-bussen takler ikke stbrall

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd Brann - Stabæk
  • Opprett ny...