Henrik 2 281 Del Skrevet 29. November 2002 Del Skrevet 29. November 2002 kan du nevne en stadion i norge der bortefansen ikke får stadions dårligste plassering? ræva stadion=ræva plassering Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 29. November 2002 Del Skrevet 29. November 2002 kan du nevne en stadion i norge der bortefansen ikke får stadions dårligste plassering?Lerkendal (det er faktisk folk som betaler mere for å kun se halve banen)Deretter er det et spørsmål om preferanser på hvor man liker å stå. Jeg kan gjerne stå bak mål, litt på siden, så derfor mener jeg at Røkkeløkka og Ullevaal har gode plasser for bortesupporterne. Sogndal like dan sett på bakgrunn av at enkelte hjemmefans der må sitte mye lavere og på utsiden av hjørneflagget. Beklager at jeg ikke nevnte bare en stadion..... Men det er sjelden dette er aktuelt egentlig. Stabæk må gjerne gjøre om felt Å til fast bortetribune dersom de tar 100kr++ i inngang for min del. Og solidariteten med andre supportere er på topp hos deg skjønner jeg Stå utenfor? så dårlig ser man da tross alt ikke i svingen (ja, jeg har stått der). Du ser vannvittig dårlig der dersom du er en gjeng med reisende. Har du tenkt på at det også spiller inn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 29. November 2002 Del Skrevet 29. November 2002 Hadde ikke tenkt på at det muligens er vanskeligere å se når man er flere nei... Når det gjelder solidaritet med andre supportere ang. Nadderud, så er det helt korrekt at det ikke er dere jeg tenker mest på. Som vi har gjentatt til det kjedsommelige, dere er der en gang i året. Vi er der 13 ganger + cup. Stabæk Supports tribune er umulig å lage liv fra, og hindrer effektivt enhver mulig ekspansjon. Og det verste er at Stabæk aldri kan bli en storklubb uten en flytting. Drømmen om en ny stadion ble nå om ikke knust, så ihvertfall lagt på is for en lang stund fremover. Drømmen om gull og grønne skoger er forankret i en ny stadion, så slik det ser ut nå må jeg iår gå bort til den slitne friidrettsstadionen annenhver søndag, dog uten et levende håp om noe bedre. Og da synes jeg faktisk først og fremst synd på meg selv, mine medsupportere og klubben. Og jeg har ikke tenkt til å engasjere meg voldsomt i korstoget for bedre vilkår for bortesupportere på Nadderud med det første. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 29. November 2002 Del Skrevet 29. November 2002 kan du nevne en stadion i norge der bortefansen ikke får stadions dårligste plassering? Nye Lerkendal er topp, Røkkeløkka Ullevaal og Bryne Stadion. Jeg vil også driste meg til at plassene slett ikker er ille på Melløs (tross løpebaner) og at plassene på Åråsen er bra (kommer ikke høyt opp, men tak er bra). De som seriøst bør skjerpe seg, er klubber som Odd, Stabæk, Brann (de har kanskje litt andre problemer) og Viking. Kristiansand Stadion er også et helvette, men det er fordi det blir så sinnsykt varmt i sola der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 29. November 2002 Del Skrevet 29. November 2002 Ok, jeg er enig, var litt rask med den forrige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 2. Desember 2002 Del Skrevet 2. Desember 2002 "Problemet var, såvidt jeg har forstått at Stabæk krevde at KFL skulle kjøpe hele feltet innen en viss frist, slik at det ble reservert bortesupporterne. Det gjorde ikke KFL, og da de endelig fant ut at de ville ha det likevel, hadde Stabæk solgt setene til andre." Dette er riktig, men i tillegg til dette, var det ett krav om at vi måtte sitte hele kampen, samt at vi ikke kunne benytte flagg på tribunen. Det var grunnen til at vi ikke ville ha feltet i utgangspunktet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 2. Desember 2002 Del Skrevet 2. Desember 2002 Dette er riktig, men i tillegg til dette, var det ett krav om at vi måtte sitte hele kampen, samt at vi ikke kunne benytte flagg på tribunen. Det var grunnen til at vi ikke ville ha feltet i utgangspunktet. Ifølge en av de ansvarlige som jeg pratet med på Årsfesten på Fredag, krevde Stabæk at også Klanen skulle sitte på denne tribunedelen. Det kravet ble ifølge Stabæk godtatt og overholdt... Har noen, noen gang sett bortesupportere sitte på match? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 2. Desember 2002 Del Skrevet 2. Desember 2002 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg