Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 30. Juni 2012 Del Skrevet 30. Juni 2012 Deilig Kleiven!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 30. Juni 2012 Del Skrevet 30. Juni 2012 Stengel har ett FANTASTISK blikk og fot i den assisten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 30. Juni 2012 Del Skrevet 30. Juni 2012 Her blir det poeng! (Til minst ett av lagene.) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 30. Juni 2012 Del Skrevet 30. Juni 2012 Det er bare ett lag på banen nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 30. Juni 2012 Del Skrevet 30. Juni 2012 skulle vi tape denne kampen, så driter jeg i det! Fordi jeg syns STB spilte best i store deler av kampen! Mye positivt som gir godt mot for resten av sesongen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 30. Juni 2012 Del Skrevet 30. Juni 2012 Sitter igjen med blanede følelser... Skulle så utrolig gjerne sett matchen uten at vi ga vekk to mål så tidlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders 60 Del Skrevet 30. Juni 2012 Del Skrevet 30. Juni 2012 Oppløftende andre omgang. Morro å se Stengel spille. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haley reinhart 38 Del Skrevet 30. Juni 2012 Del Skrevet 30. Juni 2012 early goals killed us! Despite the defeat there are plenty of positives, i thought we dominated for a few periods in that game, especially during the second half! Onwards and upwards..... definitley progress 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 30. Juni 2012 Del Skrevet 30. Juni 2012 Første ufortjente tapet jeg ikke har gått i kjelleren etter faktisk. 2 mål vi alle er enige om at vi har maks uflaks på. Straffen er uklanderlig og rett og slett sånn som skjer. Keepertabben er kjip, men ikke definerende - selv om den er typisk årets sesong. Sayoba har ikke stått fram som den typiske tabbe-keeperen og det er lang vei for han til et Myhre-stempel. Det er kjedelig, men jeg føler ikke "alt gikk mot oss" som jeg har følt i tidligere kamper. Vi reduserer og hever spillet utrolig etter å ha fått 2-0 mot oss. Det er et styrketegn! Vi kommer oss! Eneste jeg føler er kritikkverdig er at vi har 2 ubenyttede bytter. Vet ikke status på Sortevik men dette er en kamp han absolutt hadde vært riktig spillertype til. Adnan vegret seg for å beholde ballen i beina og vi spilte ofte litt urolig ved å spille raskere pasningsspill enn nødvendig. Jönsson har dog ødelagt holdningene mine til bytter og jeg klarer ikke lengre å bli ordentlig sur for ubenyttede bytter da dette til tider var kjennetegnet til Janne... Heia Stabæk. Nå handler det ikke lengre om å snu en trend, men å fortsette å ri på selvtilliten. Ikke ofte jeg vil glemme tap, men denne kampen vil jeg se på som en spillemessig seier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 30. Juni 2012 Del Skrevet 30. Juni 2012 Å kalle det et ufortjent tap er vel å strekke det litt langt. Vi var uheldige som slapp inn to klønemål etter å ha åpnet med å ta initiativet i kampen og vi klarte å omstille i pausen så andreomgangen ble ålreit. Men vi kan ikke nekte for at Brann var best i over 40 minutter av førsteomgangen og spilte på resultat etter pause, og strengt tatt skapte mer enn oss gjennom sine overganger som fort kunne/burde endt i mål. Hadde vi skåret på avslutningen til Kleiven eller om Hammer hadde fått frem kneet i stedet for hånden, tror jeg vi fort hadde endt opp med tre poeng. Sånn som kampen ble, vant Brann fortjent. Likevel kommer spillerne stort sett OK fra det. Håper forresten Aase snart er spilleklar. Vi behøver mer trøkk offensivt og Boli er ikke moden for en fullt så stor rolle som han har måttet få. Tror også vi kan gjøre en endring på høyrekanten til neste kamp; Brustad ser ut til å ha mistet flyten i løpet av EM-pausen. Haugsdal virker pt piggere. Ønsker også å se mer til Benjaminsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 30. Juni 2012 Del Skrevet 30. Juni 2012 Ja jo, forsåvidt enig. Hvis jeg kan si det var et ufortjent Stabæk-tap, men fortjent Brann-seier så bør det gjøre meg mer forstått Enkelt forklart om kampen: Med et kjipt baklengsmål på straffe etter 3 min og en (håpløs) keepertabbe etter 18 min er det fremdeles Aalbus våte ønske om telefonsex med Austin som irriterer meg mest med kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 30. Juni 2012 Del Skrevet 30. Juni 2012 Kampens høydepunkt var helt klart andre omgang. Ikke bare fordi STB var klart bedre enn i første, men også fordi Posse stod og viftet et megaflagg midt i fleisen på vakten som skulle "passe på" oss, i samfulle 45 minutter. Kun avbrutt av at to politimenn kom bort en tur. Da var det de som fikk flagget i fleisen i stedet. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 1. Juli 2012 Del Skrevet 1. Juli 2012 Forkastelig banner fra bataljonen Skikkelig USMAKELIG banner. Hater hater Bergen By. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 1. Juli 2012 Del Skrevet 1. Juli 2012 Forkastelig banner fra bataljonen Hva? Henger med på denne, hva var banneret? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 1. Juli 2012 Del Skrevet 1. Juli 2012 Det positive med denne kampen er at vi nå endelig ser ut som et lag. Da vi før i sesongen hadde tre pasninger for så å miste ballen, klarer vi nå å ha ballen kontrollert i laget, samtidig som vi skaper sjanser på både overganger og mot etablert forsvar! Det er dessverre to megastore personlige feil som gjør at vi taper denne kampen, ellers opptrer alle gutta for det meste bra. Det er likevel en del ting å peke på som må forbedres. Fortsatt har vi tendenser til å stå fem seks meter unna Branns kantspillere som får slå upresset inn mot hodesterke Ojo. Her kunne vi fort blitt straffet mer. De lange utspillene mot Boli er også håpløse, han vinner aldri de duellene. I tillegg fortsetter Boli å sløse 100 prosentsjanser, dette må forbedres hvis vi skal vinne fotballkamper! Hvis Aase kommer tilbake bør han få sjansen hvis Boli ikke putter mer snart. Haugsdal gjør et bra innhopp og bør få sjansen fra start på bekostning av Hanssen neste kamp. Stengel gjør også en god kamp og har en nydelig assist på Kleiven. Kanskje Clark og Stengel sentralt er løsningen neste kamp med Kleiven som hengende. Haidar gjør enkelte bra ting og enkelte dårlige, men blir for varierende med negativt fortegn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 1. Juli 2012 Del Skrevet 1. Juli 2012 Henger med på denne, hva var banneret? Det var et banner hvor Brann Bataljonen legitimerte steinkasting mot tilfeldige motstandersupportere. Viser nok en gang at Bergen har en lang vei å gå for å nå en sunn supporterkultur. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 1. Juli 2012 Del Skrevet 1. Juli 2012 Synd at det ikke gikk en liten f***n i Sayouba da han tabbet seg ut på mål nr 2, hadde han vært mer på kunne han ha klart å rette opp feilen, da Ojo brukte fryktelig lang tid på å putte ballen i målet. Tabber skjer, men neste gang vår vi håpe reagerer raskere med å avverge mål etter tabbe. Foruten den tabben spilte han forøvrig en god kamp, flink til å få ballen raskt i spill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 1. Juli 2012 Del Skrevet 1. Juli 2012 Det positive med denne kampen er at vi nå endelig ser ut som et lag. Da vi før i sesongen hadde tre pasninger for så å miste ballen, klarer vi nå å ha ballen kontrollert i laget, samtidig som vi skaper sjanser på både overganger og mot etablert forsvar! Det er dessverre to megastore personlige feil som gjør at vi taper denne kampen, ellers opptrer alle gutta for det meste bra. Det er likevel en del ting å peke på som må forbedres. Fortsatt har vi tendenser til å stå fem seks meter unna Branns kantspillere som får slå upresset inn mot hodesterke Ojo. Her kunne vi fort blitt straffet mer. De lange utspillene mot Boli er også håpløse, han vinner aldri de duellene. I tillegg fortsetter Boli å sløse 100 prosentsjanser, dette må forbedres hvis vi skal vinne fotballkamper! Hvis Aase kommer tilbake bør han få sjansen hvis Boli ikke putter mer snart. Haugsdal gjør et bra innhopp og bør få sjansen fra start på bekostning av Hanssen neste kamp. Stengel gjør også en god kamp og har en nydelig assist på Kleiven. Kanskje Clark og Stengel sentralt er løsningen neste kamp med Kleiven som hengende. Haidar gjør enkelte bra ting og enkelte dårlige, men blir for varierende med negativt fortegn. Hva er status på Aase? Fare for at han overhodet ikke kommer tilbake (siden du skriver "hvis"?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 1. Juli 2012 Del Skrevet 1. Juli 2012 Henger med på denne, hva var banneret? Det var et banner hvor Brann Bataljonen legitimerte steinkasting mot tilfeldige motstandersupportere. Viser nok en gang at Bergen har en lang vei å gå for å nå en sunn supporterkultur. Ikke at jeg har vært borti mange Bergensere, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har møtt en Bergenser som har vært hyggelig... Tror bare det er sånn Bergensere er desverre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 1. Juli 2012 Del Skrevet 1. Juli 2012 Jeg kjenner en god del bergensere og har en del med bergensere å gjøre i mitt virke. Har sjeldent møtt noen teite. Som folk flest de også. Bjarte er sikkert en bra fyr også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 1. Juli 2012 Del Skrevet 1. Juli 2012 Jeg kjenner en god del bergensere og har en del med bergensere å gjøre i mitt virke. Har sjeldent møtt noen teite. Som folk flest de også. Bjarte er sikkert en bra fyr også... Bergensere er hyggelige folk så lenge det ikke er snakk om fotball og Brann. Når man nevner ordet Brann, så ser de Bokstavelig RØDT, og mister en hver form for normal IQ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 1. Juli 2012 Del Skrevet 1. Juli 2012 De bergenserne jeg kjenner er stort sett trivelige folk, men Bergen i fotballsammenheng er helt ufyselig. Nå har jeg vært der en fem-seks ganger eller noe, og uten unntak har det vært dritkjipt å være der, både i byen og på tribunen, med vakter, politi o.l. Bergen som fotballby kan dra til hælvete. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 2. Juli 2012 Del Skrevet 2. Juli 2012 Det kan vi enes om! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 3. Juli 2012 Del Skrevet 3. Juli 2012 Hva er status på Aase? Fare for at han overhodet ikke kommer tilbake (siden du skriver "hvis"?) Jeg har ingen anelse, skulle gjerne hatt en uttalelse fra klubben! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå