stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. April 2004 (endret) Del Skrevet 28. April 2004 (endret) På TILs hjemmeside fronter de i stor stil deres bamsemaskoter. Jeg hadde bare lyst til å legge de ut her, fordi de var så søte: Oppfordrer herved alle til å legge ut flere bilder av disse bamsene, eller andre nydelige maskoter for den saks skyld. Endret 28. April 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Kjempe kosli. Jeg synes ellers også bildet på stabaek.no ifbm analysen før TIL matchen er bra. Hva er det egentlig TIL-supporterne ønsker å si med de dukkene? - Vi puler sauer i ræva? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Var det ikke en av disse som lå på E18 forleden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Var det ikke en av disse som lå på E18 forleden? mener du disse - noen kommentarer om reklamebruken ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Har en kollega fra Tromsø som sier at dette er isbjørnene (!) Labb og Line fra Sparebank1 Nord-Norge. Regner det som sannsynlig at bildet er tatt idet de har krøpet ut av hiet. Feter seg nok opp etterhvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Kanksje jeg skal tipse folka på Markedseksjonen hos oss om dette. Nordea jo også sin figur for barn - beveren Jalmar. Jeg kan sikkert få lånt et kostyme til neste hjemmekamp og ha det på på ståtribunen og så kan vi ta en diskusjon etterpå om det var en god idee. Eller kanskje ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Tror ikke en middelaldrende, Teddy-røkende Jalmar-bever vil bidra til å øke markedsverdien på hverken Nordea eller andre.. La det være, du.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Skal jeg være ærlig så tror jeg du har helt rett i den refleksjonen. Vi har dessuten bare de gamle Jalmardraktene på kontoret for øyeblikket og de der er litt kultne fordi de har så digert hode. Iflg Banksjefen i Nordea i Vadsø, - "blir ungan skrænt a det jævli svære hue" på den drakten" Det blir jo ekstra pes hvis vi snakker om litt hopping og sånn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Martin prøver å knerte en spansk maskot her... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Hvor finner du klippene? Geniale greier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Var det ikke en av disse som lå på E18 forleden? mener du disse - noen kommentarer om reklamebruken ? Altså, den reklamen er ikke klippet inn i bildet eller noe ? Det er i så fall en av de drøyere reklameblemmer jeg har sett. Steike. Synes kanskje ikke den saken er noe å kødde med anyway! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 om ikke den reklamen var fikset så vet jeg om en tilsvarende fra Dagbladets magasinet for noen år tilbake. Det var en stooot og vektig artikkel om selvmord og hvor lite alvorlig de etterlattes problemer tas i det norske helsevesenet osv...en veldig gripende artikkel med intervjuer med familier og pårørende etc. (blant annet etter ei ung jente som hadde hengt seg fra et tre i skogen)... en side eller to etter artikkelen er det en HELSIDES annonse for et eller annet colgate munnskyll hvor motivet er en tannbørste (med bøyd hode) som har hengt seg på badet fordi den ikke lenger har noen funksjon siden denne munnskyllene er så effektiv og blablabla... ble så pinlig berørt på vegne av de stakkars menneskene som stod frem i artikkelen at jeg for første og foreløpig siste gang skrev et krasst leserinnlegg til magasinets redaksjon... ja... så vet dere det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 Var det ikke en av disse som lå på E18 forleden? mener du disse - noen kommentarer om reklamebruken ? Altså, den reklamen er ikke klippet inn i bildet eller noe ? Det er i så fall en av de drøyere reklameblemmer jeg har sett. Steike. Synes kanskje ikke den saken er noe å kødde med anyway! Screenshootet er ekte det... Det er jo bare å gå inn på VG sine sider så shuffler jo reklamene på sidene, det kan hende de har blitt klar over det og gjort noe med det nå, men det er bare å følge med så skjer det mye rart i forhold til reklame og artikler... Er enig med at den er litt på kanten, men klarte ikke å dy meg når temaet om maskotter dukket opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 Oppfordrer herved alle til å legge ut flere bilder av disse bamsene, eller andre nydelige maskoter for den saks skyld. verst maskoter fra tyskland: Jüther - Borussia Mönchengladbach en hest på narkotika Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 Den hesten der er jo bare søt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 masse tull, men noen søte - ja - ja gidder ikke mer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 Glemte jo helt vår: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 mer fra Tyskland: 1. FC Köln (Cologne) = Hennes : PS: God ideen med Stabæklars ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 Har du noe fra Cottbus? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 Eller på Tysk, så du forstår det: Haben Sie noget vür Cottbus? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 du kunne snakk norsk jeg vil læer mer norsk Vanligst sørg for at du har gyulig billet Cottbus = "Lauzi" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 PS: God ideen med Stabæklars ! nå også som action helt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 Bianca sende meg link til Eintract-maskoten: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 Om det er mannen eller hesten som er maskoten, fikk jeg ikke med meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 Eintracht ???? flaska øl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elmo 4 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 Makka. Ikke si noen mot Eintracht. Er helt sikkert at vi ikke rykker ned......... Schöppche trikker öl, ja. men jeg tror at det var bedere hvis han drikker Äppler...... Men naa er han jo död :-( og vi har ingen maskot lenger, Ved siden av Adi Adelmann, men jeg er absolut sikkert at dere vil ikke se paa ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elmo 4 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 Men Adi venter paa Slum neste sesongen *hihi* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 Adi? Er det han som står naken på tribunen og drar i gang sangene. Han gleder jeg meg virkelig til å møte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elmo 4 Del Skrevet 30. April 2004 Del Skrevet 30. April 2004 Han ikke drar i gang sangene. men han liker å stå på banen naken :-)) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. April 2004 Del Skrevet 30. April 2004 Der har vi i Stabæk Support noe å lære. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå