knutta 1 872 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 De sier jo at tromsø har tempoproblemer, så det burde jo åpne opp for en plass til Sammy på venstrekanten. veigar får vel bare 2.las-fotball denne uken tenker jeg og er dermed uaktuell... jon IA(eller Morten pga.hodeskade)-muri-kjølø-holter Ohr-tommy-jørgensen-sammy sand-finstad da blir det bra:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 enig... tom hadde sjansen mot Ham-Kam, men benyttet seg ikke av den - inn med Sammy Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Hepp, Det rapporteres fra Nord at de denne uken øver ekstra på å presse ballfører. TIL kommer til å presse oss høyt det har de lykkes med tidligere. De vil prøve å erobre ballen så langt inn på vår banehalvdel som mulig. Derfor er det viktig at gutta er bevegelige og gir ballfører mange gode og trygge pasningsalternativer. Klarer vi å spille oss hurtig og presist ut og over midten så er det tromsø som får problemer. Sidebackene er kanskje det svakeste leddet deres så jeg er enig i at vingspillet blir viktig... Nå synes jeg både Ohr, og kanskje særlig Tom hadde en dårlig kamp sist. Men Wowoha imponerte jo heller ikke noe særlig når han kom inn... Her har Gaute et dilemma før søndagens kamp??? Spørsmålet blir vel hvem som viser best form i treningene frem mot kampen... Jeg ville gått for det trygge alternativet i denne kampen og satset på Tom... Neste runde mot B/G vil det bli et mye mer åpent oppgjør hvor Wowoha kan komme mer til sin rett. Ellers det her blir en kamp hvor Stenersen vil være viktig, det blir hans oppgave å temme Lars Iver Strand i det offensive Tromsøspillet... Klarer vi å få tempo på kula og lar TIL jage ball i stede for å presse ballfører så har vi dem, simple as that... og legger de om til 2 på topp for å jage en utligning, så er det bare å trekke inn I.A. og hive innpå Skjønnsberg (ta ut Tom/Wowoha??) og spille med 5 bak... Jeg tror vi starter med samme lag som sist! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Hva skjer med Veigar a? Jeg er hvertfall überklar til å se han på topp snart... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Tror han sliter med ryggen ennå, desverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 mitt tips: --------------------Jon--------------------- Tom------Mike---------Muri-------Holter Ohr-------Mads-------Tommy-----Sammy ------------Thomas----Peter-------------- Blir muligens litt spinkelt, men vi tar dem på fart og teknik.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Håper Gaute velger Sammy fra start. Tror det kan hjelpe veldig på selvtilliten hans og føre til at han slipper seg løs- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. April 2004 Del Skrevet 28. April 2004 Tror nok Tom spiller mot Tromsø; Det blir en krig, og Tom kriger bedre enn Sammy. Tror ikke Ham-Kam kampen er representativ for det noen av spillerne er kapable til å prestere hjemme på Nadderud, selv om jeg ikke var på Briskeby. Det Tom presterte mot Sogndal, taler for hans fordel, og derfor spillern. Sammy får varme benken litt til, og når mai varmen for alvor setter inn, så blir det samba. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. April 2004 Del Skrevet 29. April 2004 Tror ikke Gaute kun legge hk-kampen til grunn, og treningene er nok vel så viktige. Er det forresten noen som har smugkikka litt i det siste? Skulle vi bare legge hk-kampen som kriterium er vel bare Jon og Mike sikre.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. April 2004 Del Skrevet 30. April 2004 Laget blir: Stabæks lag (4-4-2): Jon Knudsen - Inge André Olsen, Mike Kjølø, André Muri, Christian Holter - Stian Ohr, Mads Jørgensen, Tommy Stenersen, Tom Stenvoll - Thomas Finstad, Peter Sand Kilde: Stabæk-treneren vraker Wowoah igjen Sikkert greit nok det, leser at både Finstad og Holter har slitt med skader, men er spilleklare. Lenge siden det har vært noen oppdateringer på skade fronten på stabak.no - hadde vært digg å få vite litt mer om Veigar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 30. April 2004 (endret) Del Skrevet 30. April 2004 (endret) Hva med denne karen her som spiss. Jeg tror han har den aggressiviteten Stabæk trenger på topp: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=225527 Endret 30. April 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. April 2004 Del Skrevet 30. April 2004 Mener å ha hørt at Veigar starter på benken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. April 2004 Del Skrevet 30. April 2004 Mener å ha hørt at Veigar starter på benken Er vel best å vente til ryggen er helt klar for match før han spiller fra start. Nå er det jo opp til Thomas å vise at han kan score mål å beholde plassen i start 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 30. April 2004 Del Skrevet 30. April 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle220097.ece Nettavisen tipper 2-1 til oss. Det jeg legger merke til er uttalelsen til Per Mathias Høgmo: "jeg påpeker at Stabæk tradisjonelt sett har et godt tak på Tromsø." Er det ikke Trømsø som ikke har tapt på Nadderud siden 1998? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 30. April 2004 Del Skrevet 30. April 2004 mener å ha sett det et sted jeg også... er vel egentlig de som har pleid å ha et ganske godt tak på oss der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. April 2004 Del Skrevet 30. April 2004 mener å ha sett det et sted jeg også... artikkel på forsiden vår - Siden 1999 har vi tatt imot TIL fire ganger i serien. Det har endt med to tap og to uavgjort, og en målforskjell i deres favør på 9 - 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 30. April 2004 Del Skrevet 30. April 2004 Hepp, Det stemmer, her er resultatene for alle møter mellom Stabæk og TIL på Nadderud! 21/09-2003 Stabæk - Tromsø 2 - 2 16/04-2001 Stabæk - Tromsø 0 - 3 02/08-2000 Stabæk - Tromsø 2 - 3 09/05-1999 Stabæk - Tromsø 1 - 1 10/05-1998 Stabæk - Tromsø 1 - 0 18/06-1997 Stabæk - Tromsø 2 - 0 29/09-1996 Stabæk - Tromsø 0 - 2 05/07-1995 Stabæk - Tromsø 0 - 2 2 hjemmeseiere, 2 uavgjort og 4 tap.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 30. April 2004 Del Skrevet 30. April 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. April 2004 Del Skrevet 30. April 2004 Et av de beste bildene til nå La merke til dette i avisartikkelen: På torsdagens trening glimret Thomas Finstad og Christian Holter med sitt favør. Favør, er ikke det til fordel for noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 1. Mai 2004 Del Skrevet 1. Mai 2004 Enig at Sammy burde få sjansen, men registrerer at Gaute satser på Tom. Kanskje ikke så dumt å presse Tom litt. Men hva med å sette ohr på benken? syntes vi kan kreve mer av ham. Jeg syntes det er merkelig at Sammy ikke får mer spilletid, han imponerte i flere treningskamper og har fart og teknikk. Laget blir nok: JK IA Mike Muri Holter Ohr Stenersen Jørgensen Tom Finstad og Sand Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg