alltidblaa 3 016 Del Skrevet 5. August 2012 (endret) Del Skrevet 5. August 2012 (endret) Det er måkeskrik som vekker Haugesund denne dagen. Som alle andre dager. Måkeskrikene får etterhvert som den lille vestlandsbyen gløtter på øynene selskap av dyp brumming fra selvmonterte eksospotter. Den vante lyden av dekk mot brostein langs bryggekanten. De samme bilene. Igjen og igjen. Rasling og utydelige grynt fra mellom søppeldunkene i dét byens fylliker sakte krabber frem i dagslys. Hvite skyer svever tett over både fisketrålere og bartrålere der de ligger og vugger ukontrollert. Innbyggerne som rakk å komme seg innendørs før elgen måtte tilkalles reiser seg opp fra under porselensskålen og subber sakte i retning klesskapet. Der henger blåhvite klesplagg minst to størrelser for små for ølvommen, som møysommelig trekkes på. Et uforståelig urspråk blir tatt i bruk rundt frokostbord mellom veggene på byens slitne trehus. Haugesund har våknet, og ulyd fra måker er blitt til ulyd fra vestlendinger. Jeg skriver mer på historien om årets $$-tur når det er ti påmeldte! Jeg skriver mer på historien om årets $$-tur når det er tjue påmeldte! Tur til Haugesund! Avreise: Søndag 26. august kl 07:35 Pris: 400 kr t/r Antall busser: 2? 3? Påmelding: På forumforsiden, stabaek.no eller på turtelefonen 464 88 600 PÅMELDINGEN STARTER SØNDAG 5. AUGUST KL 18:00! (tidspunktet kampen mot Brann burde vært spilt) Link til forsiden: http://www.stabaek.n...-haugesund-1286 Endret 14. August 2012 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 5. August 2012 Del Skrevet 5. August 2012 Selvsagt med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 7. August 2012 (endret) Del Skrevet 7. August 2012 (endret) Endelig skal jeg få satt i gang "supporterbussen" fra Kongsberg .... Gleder meg til denne kampen! Endret 7. August 2012 av Kane 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 7. August 2012 Del Skrevet 7. August 2012 Endelig skal jeg få satt i gang "supporterbussen" fra Kongsberg .... Gleder meg til denne kampen! Er det en kamp du ikke skal sette igang supporterbussen fra Kongsberg, så er det denne. Du skal derimot bli med supporterbussen som kjører gjennom Kongsberg!!!!!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 7. August 2012 Del Skrevet 7. August 2012 .....reiser allerede fredag ettermiddag.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 8. August 2012 Del Skrevet 8. August 2012 Da er man påmeldt bussen sammen med kompis. Blir første langtur for vår del! :-) Hvor mange teller vi så langt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 8. August 2012 Del Skrevet 8. August 2012 Haugesund borte har jo i løpet av bare et par år rukket å bli en klassiker. Til tross for resultater og tabbelsituasjon tror jeg vi kan bli mange på denne turen. Haugesund stadion skal synges ut! Det er bare to langturer igjen denne sesongen, så her er det bare å kjenne sin besøkelsestid. Jeg gleder meg stort til nok en legendarisk bortetur med STB! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 9. August 2012 Del Skrevet 9. August 2012 Da er man påmeldt bussen sammen med kompis. Blir første langtur for vår del! :-) Hvor mange teller vi så langt? Det er bare å glede seg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 9. August 2012 Del Skrevet 9. August 2012 Flaks for Norris også. Kanskje han snart unngår stempelet som førstereis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 9. August 2012 Del Skrevet 9. August 2012 Stbmikkis er den nye førstereis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 9. August 2012 Del Skrevet 9. August 2012 ....igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 9. August 2012 Del Skrevet 9. August 2012 Asisa har vel vært i Tromsø før, der har du aldri vært msp. Og du kaller meg førstereis? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 9. August 2012 Del Skrevet 9. August 2012 Det gjelder ikke etter at man har meldt seg ut, lillemikkis. Du har bare vært i Ålesund. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 9. August 2012 Del Skrevet 9. August 2012 Hvor mange påmeldte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 9. August 2012 Del Skrevet 9. August 2012 Noen fare for at kampen flyttes til lørdag siden Molde-Vålerenga nå må flyttes tilbake til søndag? Dog det blir vel mest sannsynlig Odd-Brann som flyttes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 9. August 2012 Del Skrevet 9. August 2012 Om kampen ble flyttet til lørdag ville det jo være enda bedre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 9. August 2012 (endret) Del Skrevet 9. August 2012 (endret) Noen fare for at kampen flyttes til lørdag siden Molde-Vålerenga nå må flyttes tilbake til søndag? Dog det blir vel mest sannsynlig Odd-Brann som flyttes. De har vel en varslingsfrist på tre eller fire uker. Endret 10. August 2012 av Slum æøå fix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 9. August 2012 Del Skrevet 9. August 2012 Hva betyr på slum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 10. August 2012 Del Skrevet 10. August 2012 På Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 10. August 2012 Del Skrevet 10. August 2012 Definitivt med! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 10. August 2012 Del Skrevet 10. August 2012 Asisa har vel vært i Tromsø før Stemmer det, et begredelig 3-3 tap, men dette blir første langtur i regi av SS, så jeg antar at totalt sett blir denne turen adskillelig mer utagerende fra start til slutt enn familietreffet jeg var på i Tromsø som sammenfalt med matchen :-) Vurderer sterkt å ta ut en feriedag dagen derpå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 10. August 2012 Del Skrevet 10. August 2012 Noen fare for at kampen flyttes til lørdag siden Molde-Vålerenga nå må flyttes tilbake til søndag? Dog det blir vel mest sannsynlig Odd-Brann som flyttes. De har vel en varslingsfrist på tre eller fire uker. Molde-Vålerenga var jo uansett nødt til å bli flyttet pga straffebommen til Hoset. Det ble dog som jeg forutså Odd-Brann som ble flyttet. Den blir fredagskamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 13. August 2012 Del Skrevet 13. August 2012 Er buss to snart fyllt opp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 13. August 2012 Del Skrevet 13. August 2012 Buss tre er nesten full. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 13. August 2012 (endret) Del Skrevet 13. August 2012 (endret) Hva er det tre på bussen som er fulle? Endret 13. August 2012 av andersmann 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 13. August 2012 Del Skrevet 13. August 2012 Buss tre er nesten full, og god tid igjen, hvor mange busser satser vi på å få med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 13. August 2012 Del Skrevet 13. August 2012 Det var en spøk, Norris. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 13. August 2012 Del Skrevet 13. August 2012 Men serr, hvor mange påmeldte er det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 14. August 2012 Del Skrevet 14. August 2012 8 busser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 14. August 2012 Del Skrevet 14. August 2012 To ledige plasser på buss nr 28. Førstemann til mølla! Påmelding her: http://www.stabaek.n...-haugesund-1286 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå