Gå til innhold

Turtråd: Alle mann til Haugesund!

alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg

Er meldt knallvær i Haugesund på søndag, så da er det enda en grunn til å bli med på bortetur!!!

Satser på reprise av tilsvarende kamp i fjor, da. Da var det også strålende sol, og sykt varmt på feltet!

Det er meldt sol, men varmen må vi nok holde selv.

http://www.yr.no/ste...tidsvarsel.html

Eeeeh, 16 grader er skyggetemperaturen, med sol itillegg blir det jo ikke kaldt...

Sjekk vinden også da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er meldt knallvær i Haugesund på søndag, så da er det enda en grunn til å bli med på bortetur!!!

Satser på reprise av tilsvarende kamp i fjor, da. Da var det også strålende sol, og sykt varmt på feltet!

Det er meldt sol, men varmen må vi nok holde selv.

http://www.yr.no/ste...tidsvarsel.html

Eeeeh, 16 grader er skyggetemperaturen, med sol itillegg blir det jo ikke kaldt...

Sjekk vinden også da.

Null stress, tipper vinden holder grei temperatur også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å bli plukket opp i Asker? For eksempel ved Shell.

Umulig å komme seg med offentlige kommunikasjoner fra provinsen til Bekkestua så tidlig på en søndag.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å bli plukket opp i Asker? For eksempel ved Shell.

Umulig å komme seg med offentlige kommunikasjoner fra provinsen til Bekkestua så tidlig på en søndag.

Hvor har du gjort av Mazdaen? Ble den ødelagt da du vinket så febrilsk i bunnen av trafikkmaskinen på Fredag kl 16.20?

Ja da kan stoppe nedenfor Shell.

Hilsen Falkeblikk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius: står på bussholdeplassen ved evje. Den holdeplassen rett før tunnellen som går under hamangskogen? LGNT??? Har snakket med Mikkis, men han skjønner jo ingen ting Evnt kan jeg også stå på bussholdeplassen ved statoil. Hva er enklest?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du som inte fatter noget. Jeg sa til deg at han kjører Engervannsveien og at du kan velge selv hvor du står å strekka. Evje er vel ikke innafor da?

Forøvrig avreise fra Majorstuen utenfor XXL klokken 0715.

Rettep: Hvis du står ved tennisbanen på Nadderud er vi der cirka 0730, tipper jeg. Torres står også der.

Norris: Du må finne ut om du hopper på i Lierbakken ved Statoil eller Bangløkka (tror det het det) ved ekspressbussene.

Mye styr ass, kan ikke alle bare hoppe på bussen på Majorstuen?

Endret av Mikki
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du som inte fatter noget. Jeg sa til deg at han kjører Engervannsveien og at du kan velge selv hvor du står å strekka. Evje er vel ikke innafor da?

Ettersom dere skal ta denne geografiquizen i full offentlighet, så vil jeg bare tillate meg å forklare for Mikki at det er fullt mulig å kjøre Engervannsveien, ta til høyre i første rundkjøring når man kommer til Sandvika, kjøre gjennom den nye tunnelen og komme rett opp til nevnte bussholdeplass. God tur!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Alle mann til Haugesund!
  • Opprett ny...