sexxes 3 592 Del Skrevet 22. August 2012 Del Skrevet 22. August 2012 Er meldt knallvær i Haugesund på søndag, så da er det enda en grunn til å bli med på bortetur!!! Satser på reprise av tilsvarende kamp i fjor, da. Da var det også strålende sol, og sykt varmt på feltet! Det er meldt sol, men varmen må vi nok holde selv. http://www.yr.no/ste...tidsvarsel.html Eeeeh, 16 grader er skyggetemperaturen, med sol itillegg blir det jo ikke kaldt... Sjekk vinden også da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 22. August 2012 Del Skrevet 22. August 2012 Er meldt knallvær i Haugesund på søndag, så da er det enda en grunn til å bli med på bortetur!!! Satser på reprise av tilsvarende kamp i fjor, da. Da var det også strålende sol, og sykt varmt på feltet! Det er meldt sol, men varmen må vi nok holde selv. http://www.yr.no/ste...tidsvarsel.html Eeeeh, 16 grader er skyggetemperaturen, med sol itillegg blir det jo ikke kaldt... Sjekk vinden også da. Null stress, tipper vinden holder grei temperatur også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. August 2012 Del Skrevet 22. August 2012 Du er meteorolog du, norris. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 22. August 2012 Del Skrevet 22. August 2012 Har mange skjulte talenter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. August 2012 (endret) Del Skrevet 25. August 2012 (endret) Er det mulig å bli plukket opp i Asker? For eksempel ved Shell. Umulig å komme seg med offentlige kommunikasjoner fra provinsen til Bekkestua så tidlig på en søndag. Endret 25. August 2012 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Er dessverre bundet opp med barnebursdag hele denne helgen. Ellers skulle jeg gjerne blitt med! God tur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Hvor mange fikk du meldt på i natt, Mikki? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Blir det samling på en pub før kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Er det mulig å bli plukket opp i Asker? For eksempel ved Shell. Umulig å komme seg med offentlige kommunikasjoner fra provinsen til Bekkestua så tidlig på en søndag. Hvor har du gjort av Mazdaen? Ble den ødelagt da du vinket så febrilsk i bunnen av trafikkmaskinen på Fredag kl 16.20? Ja da kan stoppe nedenfor Shell. Hilsen Falkeblikk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Hvor mange fikk du meldt på i natt, Mikki? Meget uvisst. Ringte jeg deg i natt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Stopper du på egnet sted i Sandvika også? circus 0745? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Avreise Majorstua 07:15? Vi må innom tifobua. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Avreise Majorstua 07:15? Vi må innom tifobua. Når er dere da ved tifobua? Jeg blir med derfra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Marius: står på bussholdeplassen ved evje. Den holdeplassen rett før tunnellen som går under hamangskogen? LGNT??? Har snakket med Mikkis, men han skjønner jo ingen ting Evnt kan jeg også stå på bussholdeplassen ved statoil. Hva er enklest? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 25. August 2012 (endret) Del Skrevet 25. August 2012 (endret) Er du som inte fatter noget. Jeg sa til deg at han kjører Engervannsveien og at du kan velge selv hvor du står å strekka. Evje er vel ikke innafor da? Forøvrig avreise fra Majorstuen utenfor XXL klokken 0715. Rettep: Hvis du står ved tennisbanen på Nadderud er vi der cirka 0730, tipper jeg. Torres står også der. Norris: Du må finne ut om du hopper på i Lierbakken ved Statoil eller Bangløkka (tror det het det) ved ekspressbussene. Mye styr ass, kan ikke alle bare hoppe på bussen på Majorstuen? Endret 25. August 2012 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Nå blir jeg bekymra. bussen stopper selvfølgelig på Bekkestua Central Station? ja? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Er du som inte fatter noget. Jeg sa til deg at han kjører Engervannsveien og at du kan velge selv hvor du står å strekka. Evje er vel ikke innafor da? Ettersom dere skal ta denne geografiquizen i full offentlighet, så vil jeg bare tillate meg å forklare for Mikki at det er fullt mulig å kjøre Engervannsveien, ta til høyre i første rundkjøring når man kommer til Sandvika, kjøre gjennom den nye tunnelen og komme rett opp til nevnte bussholdeplass. God tur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Selvsagt, Luguber. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. August 2012 Del Skrevet 26. August 2012 4 mann ur bussen. Faktura kommer i posten. Grattis! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå