Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 26. August 2012 Del Skrevet 26. August 2012 Smågutt feil i forsvar gang på gang på gang på gang. Hjelpes meg hvor vondt dette er å se på! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 26. August 2012 Del Skrevet 26. August 2012 Begynner å kunne se tendenser til spill, men det hjelper ikke med 3-0 etter 23 min og det kun er tendenser å snakke om.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bizzy 258 Del Skrevet 26. August 2012 Del Skrevet 26. August 2012 Dette må være den dårligste omgangen jeg noen gang har sett av Stabæk... Desto bedre blir det å slå RBK neste kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid 219 Del Skrevet 26. August 2012 Del Skrevet 26. August 2012 Er på vei hjem fra hytten nå, rekker siste kvarteret, er det god stemning på nadderud nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 26. August 2012 Del Skrevet 26. August 2012 Er på vei hjem fra hytten nå, rekker siste kvarteret, er det god stemning på nadderud nå? Bare å komme 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Oddan79 154 Del Skrevet 26. August 2012 Del Skrevet 26. August 2012 Heia Bjarte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 26. August 2012 Del Skrevet 26. August 2012 Er på vei hjem fra hytten nå, rekker siste kvarteret, er det god stemning på nadderud nå? Det er mulig ettersom vi akkurat reduserte i Haugesund. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 26. August 2012 Del Skrevet 26. August 2012 Tror dette er en av de dårligste omgangene jeg noen gang har sett av Stabæk, tror jeg kan telle på to hender hvor mange ganger ballen har vært på Haugesund sin banehalvdel. Vi får kanskje tidenes mest ufortjente mål, det eneste positive er at det ikke kan være mulig å spille to så dårlige omganger. Vi får håpe medvinden hjelper oss i 2. omgang, vi har fortsatt en liten sjanse til å snu det. Vi får håpe gutta skjerper seg, og går ut med en helt annen innstilling i 2. omgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 549 Del Skrevet 27. August 2012 Del Skrevet 27. August 2012 vet vi noe om omfanget av skaden til Hammer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 27. August 2012 Del Skrevet 27. August 2012 For å dra frem noe positivt fra gårsdagens kamp synes jeg Gunnarsson gir oss noe vi har manglet i hele år. Han klarer å ta ned ballen og gjøre noe annet enn å slå en støttepasning til nærmeste mann. Han klarer å holde på kula slik at han kan vente på andre eller tredje bevegelse, og dette skapte noen gode overganger for oss i går som vi klarte å slurve vekk før vi fikk avslutta. Kommentatorene hadde et godt poeng når de påpekte at da Kleiven og Haidar gjerne trengte tre - fire touch bare for å vende opp og derretter sende ballen videre, gjorde Gunnarsson vendingen på første touch og pasningen på andre touch ( Som vi alle selvfølgelig vet fra før av) . Dette lover bra for det offensive spillet. Forsvaret var rotete i går + keeper, men hvis vi skal kjøpe noen nye spillere nå tror jeg det fortsatt trengs en defensiv midtbane. Eventuelt flytte Hammer eller Hanssen inn i midten som defensive ryddere, og la Haidar ta seg av det offensive. Kleiven synes jeg kommer til for kort når det gjelder det meste, bortsett fra de få gangene han får fyrt av skudd. Han er treg, ikke imponerende teknikk eller overblikk, og taper de fleste dueller. Kanskje han kunne vært et alternativ på spissplass ved siden av Gunnarsson. Hva skjer med Aase? Med så mye ustabile prestasjoner på topp skulle jeg gjerne sett han få sjansen - utrolig trist at skader må sette så innmari mye brems på karrieren hans. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 27. August 2012 Del Skrevet 27. August 2012 Han er fortsatt skadet såvidt jeg vet, meget synd ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå