stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. August 2012 (endret) Del Skrevet 23. August 2012 (endret) Lørdag 8. september inviterer vi til storslagen Stabæk All Star-kamp på Nadderud. Våre gamle Stabækhelter møter dagens Stabæklag. Hvem vil du ha med på All Star-laget? Du kan også stemme på budstikka.no: Supersjernene tilbake til Stabæk Endret 24. August 2012 av stabækLars Link-fix 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 23. August 2012 Del Skrevet 23. August 2012 Awe.....some!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 23. August 2012 Del Skrevet 23. August 2012 Julaften!!!! Satan det her er good shit. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 23. August 2012 (endret) Del Skrevet 23. August 2012 (endret) Er det en misforståelse at det jobbes med å få JJJ til å lede All Star-laget? Endret 23. August 2012 av Mikki 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 23. August 2012 (endret) Del Skrevet 23. August 2012 (endret) Er det en misforståelse at det jobbes med å få JJJ til å lede All Star-laget? Regner med det. Lars Tjernås er selvskreven trener for All Stars-laget i mine øyne. Endret 23. August 2012 av Slum 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 23. August 2012 Del Skrevet 23. August 2012 Basert på artikkelen er vel denne 11'ern ikke helt usannsynlig: Frode Olsen/Knutsen MMS - Flem - Skistad - Kjølø Stenvoll - Farnerud - Tobbe - Alan Belsvik - Nannskog Så kan man jo håpe på Somen, Keller, Jansson, Segers, Chippen mfl. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 23. August 2012 (endret) Del Skrevet 23. August 2012 (endret) Er det en misforståelse at det jobbes med å få JJJ til å lede All Star-laget? Regner med det. Lars Tjernås er selvskreven trener for All Stars-laget i mine øyne. Bare for å presisere, jeg kommer til å være kjempepositiv til denne kampen uansett hvem som spiller for og trener All Start-laget. Selv Alan og Janne Jønsson. Mitt forslag: Frode Olsen Keller - Flem - Petur - MMS Chippen - Jeppe - Martin - Alan Helgi - Nannskog Innbyttere: Super Jon - Skistad - Segers - Henning - Somen - Fodstad. Trener: Lars Tjernås Leder Bærget det Blaa: Håkon Harstad. Kasserer: Morten Arnesen Bartender: Walther Ødegaard Leder: Tommy & Tiger'n: Anders Haugnes Redaktør Blækka: Finn Alvarstein Bussjåfører: Kroa-Arne - DirekteBuss - Buss1-Marius Sikkerhetssjef Bærget det Blaa: Espen Frydenberg. Aldermannsligaen: Øyvind Tvilde - Roger, Tom og Arild Bruaset. Faen, dette er vanskelig. Kommer sikkert til å endre mening i morgen. Veigar er vel ikke på All Star-laget i og med at han er i dagens tropp? Endret 23. August 2012 av Slum 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 23. August 2012 Del Skrevet 23. August 2012 Regner med at Ultras 1912 står med Bærget det Smaa denne dagen? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 23. August 2012 Del Skrevet 23. August 2012 Hvis vi får de grønne benkene til Tommy og Tigern så. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. August 2012 Del Skrevet 23. August 2012 Hadde likt å se dette laget. Ville vært morsomt å se det en sesong i Tippeligaen også. Tror nesten det kunne fungert mot Tippeliga-motstand til tross for en mildt sagt uvanlig formasjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 23. August 2012 (endret) Del Skrevet 23. August 2012 (endret) Brukte som argument til fattern at jeg snart hadde bursdag, og da hørtes han usedvanlig positiv til å bli med meg dit... Tidenes drømmebursdagsgave altså! Endret 23. August 2012 av amuoest 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 23. August 2012 Del Skrevet 23. August 2012 Får vi se et innhold av Ingo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 23. August 2012 Del Skrevet 23. August 2012 @StabækLars: Fint om du, eller evt mod, kan fikse linken. Og vær snill og sørg for at at vi får en trener med blått blod. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 23. August 2012 Del Skrevet 23. August 2012 Jævla typisk at jeg har jobbehelg og seinvakt den dagen:( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 23. August 2012 Del Skrevet 23. August 2012 Og vær snill og sørg for at at vi får en trener med blått blod. Vi har Gaute, vi har Lars, vi har Anders, vi har Hans osv. Klart vi kan få tak i en trener som er allment ønsket. Og skulle det bli en trener jeg ikke akkurat er fan av lenger, så lover jeg å jobbe hardt for å gi faen i det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 24. August 2012 Del Skrevet 24. August 2012 Kan Knut Stunner dømme? Og helst ankomme matchen på moped via løpebanen? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 24. August 2012 Del Skrevet 24. August 2012 Kan Knut Stunner dømme? Og helst ankomme matchen på moped via løpebanen? ..og ikke minst bruke pausen på å mase om at vi må få fortgang i sakene, siden dette ikke er noen syklubb og han skal dømme en kamp på Hauger kl. 21. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. August 2012 Del Skrevet 24. August 2012 Jævla typisk at jeg har jobbehelg og seinvakt den dagen:( Og typisk at jeg er på ferie i Aruba… Foreslår at kampen flyttes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 24. August 2012 Del Skrevet 24. August 2012 Jævla typisk at jeg har jobbehelg og seinvakt den dagen:( Og typisk at jeg er på ferie i Aruba… Foreslår at kampen flyttes! Jeg har, for en gangs skyld, fri. så jeg foreslår at Båtnes ikke får sett kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 24. August 2012 Del Skrevet 24. August 2012 Holter må vel inn?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 24. August 2012 Del Skrevet 24. August 2012 Tror vi kan regne med å se Kevlar Holter på banen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 24. August 2012 Del Skrevet 24. August 2012 Er det noen mulighet for nettoverføring av denne kampen? Utrolig kjipt å ikke kunne komme! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 24. August 2012 Del Skrevet 24. August 2012 Tror ikke Frode Olsen spiller........ Ellers så er jeg spent på hvilket lag VPG spiller på. På topp er vel Nanneskog selvskreven, kunne ha tenkt meg Finstad og Eller Kjell Roar som makker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 24. August 2012 (endret) Del Skrevet 24. August 2012 (endret) Tror ikke Frode Olsen spiller........ Ellers så er jeg spent på hvilket lag VPG spiller på. På topp er vel Nanneskog selvskreven, kunne ha tenkt meg Finstad og Eller Kjell Roar som makker. Finstad er vel ute med skade. På den andre siden hadde han ikke vært skadet hadde han neppe fått lov til å spille grunnet seriekamp dagen etter. Endret 24. August 2012 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Ser at Jesper Jansson er med i de fleste lagoppstillinger, men ikke omtalt i artikkelen. Hadde vært fantastisk å kunnet hylle ham en siste gang. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Jævla typisk at jeg har jobbehelg og seinvakt den dagen:( Og typisk at jeg er på ferie i Aruba… Foreslår at kampen flyttes! Jeg har, for en gangs skyld, fri. så jeg foreslår at Båtnes ikke får sett kampen! Og jeg har fått byttet vakt, så klar for kamp jeg nå:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Regner med at løven står for allstarlaget. Ønsker meg selvsagt også Axel Kolle på midtbanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Tipper også at Jørgen P er ønsket av visse i midtforsvaret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Enig med fullemann. Hva med Andreas Mayer? Burde være selvskreven på laget. Viktigste spillern i STBs historie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 25. August 2012 Del Skrevet 25. August 2012 Noen som vet om branimir poljac kan gå/løpe? Det hadde vært rørende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå