Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stabæk-chixa gjester serieleder LSK på lørdag. Lillestrøms kvinner leder serien med 38 poeng. Ett poeng mer enn Stabæk.

Stabæk Supportbussen går fra Bussterminalen på Bekkestua klokken 14:40

Dette blir årets Toppseriekamp. Avspark lørdag 22. september kl 1600 i LSK-hallen

Påmelding til bussen direkte til meg(BjørnC) på tlf 91700405, bjorn@stabaek.no eller på tryneboka(Bjørn Andreas Christensen)

Endret av BjørnC
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde Marius skulle kjøre bussen?

Nei det skal jeg ikke. Jeg skal på 4 dagers tur til Helsinki med veterinærstudenter, så det blir nok en annen. Så får vi håpe det ikke er fravær av min person på tribunen som gjorde at de tapte i fjor og at dette gjentar seg i år.

Ellers utrolig hyggelig at SFK ansvarlig starter en turtråd. Etter min mening er det rett veg å gå for å få med flest mulig på årets viktigste kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man bør vel fortsatt være obs på at denne kampen kan bli flyttet. Skal vises tre kamper på TV i høst, og Arna/Bjørnar-Lillestrøm skal være den ene. Lillestrøm-Stabæk bør jo logisk sett være kampen å velge, også håper jeg Stabæk-Trondheims/Ørn blir den tredje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man bør vel fortsatt være obs på at denne kampen kan bli flyttet. Skal vises tre kamper på TV i høst, og Arna/Bjørnar-Lillestrøm skal være den ene. Lillestrøm-Stabæk bør jo logisk sett være kampen å velge, også håper jeg Stabæk-Trondheims/Ørn blir den tredje.

Klart det: siste hjemmekamp mot Ørn = alltid gullfeiring!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kampen er som jeg hadde regnet med blitt TV-kamp, og er dermed flyttet til lørdag kl 16. Da trenger man ikke stresse avgårde etter kampen for å komme seg til Nadderud. Marius er kanskje opptatt lørdagen også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arna/Bjørnar-Lillestrøm er som også nevnt TV-kamp. Ellers skal hjemmekampene mot Arna/Bjørnar og Røa vises på nett. De to siste rundene er ikke satt opp, og en kamp der skal vises. Så kampen mot Ørn ligger fortsatt godt an hvis man gjør jobben sin før det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Med tanke på at Trine er ute hvem vil spille hvor da. Siri har gjerne blitt trukket inn, men har vel ingen som utpeker seg til å ta over backen. Et annet alternativ er vel å trekke Katrine ned, men synes ikke det har funket optimalt de få gangene det har blitt gjort. Imidlertid har vi nå Ingvild (hun skal være klar uansett hva som står i media) til å ta seg av midten, og der har vi jo flust med alternativer. Caroline skal jo være selvskreven. Leni er en klassespiller, Andrine har vel ikke spilt seg ut, og Dekkerhus virker å være i knallform. Der har man mao det motsatte problemet. På topp er vel Ada selvskreven, og Ida og Kristy er normalt med der, men spørs litt med skaden til Kristy, og da kan det¨vel i såfall å flytte noen fra midten opp.

Har jo ikke fått samspilt laget så mye i det siste. Da er det jo OK at også Lillestrøm har nok av spillere på landslag,

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk-chixa gjester serieleder LSK på lørdag. Lillestrøms kvinner leder serien med 38 poeng. Ett poeng mer enn Stabæk.

Stabæk Supportbussen går fra Bussterminalen på Bekkestua klokken 14:40

Dette blir årets Toppseriekamp. Avspark lørdag 22. september kl 1600 i LSK-hallen

Påmelding til bussen direkte til meg(BjørnC) på tlf 91700405, bjorn@stabaek.no eller på tryneboka(Bjørn Andreas Christensen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, Ingvild er visst ikke klar allikevel uten at jeg vet noe mer om det, og ser også ut til at man ikke tør å ta noen sjanser med Kristy heller. Dermed er det ikke like mye å ta av, og jeg er mer skeptisk til å flytte Katrine ned. Å la IK spille fra start som stopper er kanskje også litt for stor sjanse å ta. Hun er god, men mangler jo rutinen, og da er kanskje ikke Lillestrøm den best egnete motstanderen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Seriefinalen LSKK vs SFK 22/9 klokken 16
  • Opprett ny...