BjørnC 249 Del Skrevet 27. August 2012 (endret) Del Skrevet 27. August 2012 (endret) Stabæk-chixa gjester serieleder LSK på lørdag. Lillestrøms kvinner leder serien med 38 poeng. Ett poeng mer enn Stabæk. Stabæk Supportbussen går fra Bussterminalen på Bekkestua klokken 14:40 Dette blir årets Toppseriekamp. Avspark lørdag 22. september kl 1600 i LSK-hallen Påmelding til bussen direkte til meg(BjørnC) på tlf 91700405, bjorn@stabaek.no eller på tryneboka(Bjørn Andreas Christensen) Endret 17. September 2012 av BjørnC Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 27. August 2012 Del Skrevet 27. August 2012 Trodde Marius skulle kjøre bussen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 27. August 2012 (endret) Del Skrevet 27. August 2012 (endret) Rettelse fullført Endret 27. August 2012 av BjørnC Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 28. August 2012 Del Skrevet 28. August 2012 Trodde Marius skulle kjøre bussen? Nei det skal jeg ikke. Jeg skal på 4 dagers tur til Helsinki med veterinærstudenter, så det blir nok en annen. Så får vi håpe det ikke er fravær av min person på tribunen som gjorde at de tapte i fjor og at dette gjentar seg i år. Ellers utrolig hyggelig at SFK ansvarlig starter en turtråd. Etter min mening er det rett veg å gå for å få med flest mulig på årets viktigste kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 29. August 2012 Del Skrevet 29. August 2012 Man bør vel fortsatt være obs på at denne kampen kan bli flyttet. Skal vises tre kamper på TV i høst, og Arna/Bjørnar-Lillestrøm skal være den ene. Lillestrøm-Stabæk bør jo logisk sett være kampen å velge, også håper jeg Stabæk-Trondheims/Ørn blir den tredje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. August 2012 Del Skrevet 29. August 2012 Man bør vel fortsatt være obs på at denne kampen kan bli flyttet. Skal vises tre kamper på TV i høst, og Arna/Bjørnar-Lillestrøm skal være den ene. Lillestrøm-Stabæk bør jo logisk sett være kampen å velge, også håper jeg Stabæk-Trondheims/Ørn blir den tredje. Klart det: siste hjemmekamp mot Ørn = alltid gullfeiring! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 30. August 2012 Del Skrevet 30. August 2012 Kampen er som jeg hadde regnet med blitt TV-kamp, og er dermed flyttet til lørdag kl 16. Da trenger man ikke stresse avgårde etter kampen for å komme seg til Nadderud. Marius er kanskje opptatt lørdagen også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 30. August 2012 Del Skrevet 30. August 2012 Så bra at kampen er flyttet til lørdag. Jiippy Da kan jeg også bli med på SFK tur 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 30. August 2012 Del Skrevet 30. August 2012 Arna/Bjørnar-Lillestrøm er som også nevnt TV-kamp. Ellers skal hjemmekampene mot Arna/Bjørnar og Røa vises på nett. De to siste rundene er ikke satt opp, og en kamp der skal vises. Så kampen mot Ørn ligger fortsatt godt an hvis man gjør jobben sin før det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 17. September 2012 Del Skrevet 17. September 2012 Men Tilbake til tema. Blir det satt opp buss til denne kampen? Og hvor/når foregår påmelding? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 17. September 2012 Del Skrevet 17. September 2012 Det blir satt opp buss. Avreise fra Bekkestua klokken 14.40. Mer info kommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 17. September 2012 Del Skrevet 17. September 2012 Med tanke på at Trine er ute hvem vil spille hvor da. Siri har gjerne blitt trukket inn, men har vel ingen som utpeker seg til å ta over backen. Et annet alternativ er vel å trekke Katrine ned, men synes ikke det har funket optimalt de få gangene det har blitt gjort. Imidlertid har vi nå Ingvild (hun skal være klar uansett hva som står i media) til å ta seg av midten, og der har vi jo flust med alternativer. Caroline skal jo være selvskreven. Leni er en klassespiller, Andrine har vel ikke spilt seg ut, og Dekkerhus virker å være i knallform. Der har man mao det motsatte problemet. På topp er vel Ada selvskreven, og Ida og Kristy er normalt med der, men spørs litt med skaden til Kristy, og da kan det¨vel i såfall å flytte noen fra midten opp. Har jo ikke fått samspilt laget så mye i det siste. Da er det jo OK at også Lillestrøm har nok av spillere på landslag, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 17. September 2012 Del Skrevet 17. September 2012 Stabæk-chixa gjester serieleder LSK på lørdag. Lillestrøms kvinner leder serien med 38 poeng. Ett poeng mer enn Stabæk. Stabæk Supportbussen går fra Bussterminalen på Bekkestua klokken 14:40 Dette blir årets Toppseriekamp. Avspark lørdag 22. september kl 1600 i LSK-hallen Påmelding til bussen direkte til meg(BjørnC) på tlf 91700405, bjorn@stabaek.no eller på tryneboka(Bjørn Andreas Christensen) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 18. September 2012 Del Skrevet 18. September 2012 Vel, Ingvild er visst ikke klar allikevel uten at jeg vet noe mer om det, og ser også ut til at man ikke tør å ta noen sjanser med Kristy heller. Dermed er det ikke like mye å ta av, og jeg er mer skeptisk til å flytte Katrine ned. Å la IK spille fra start som stopper er kanskje også litt for stor sjanse å ta. Hun er god, men mangler jo rutinen, og da er kanskje ikke Lillestrøm den best egnete motstanderen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 20. September 2012 Del Skrevet 20. September 2012 Det er Stabæks buss sponsor, Oslo og Akershus Turbusser som kjører $$ til LSK hallen. Vi må jo stile opp om våre sponsorer så godt det går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 22. September 2012 Del Skrevet 22. September 2012 0-1 Stensland Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 22. September 2012 Del Skrevet 22. September 2012 Ble vist 2-1 tap til slutt, så da kan vi med størrste sansynlighet gratulere LSK med serie mesterskap etter som de nå leder med 4 poeng. Men har vi klart å avgi poeng mot motstandere vi skulle ha slått, så kan LSK det også..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 22. September 2012 Del Skrevet 22. September 2012 Lsk har igjen Arna-Bjørnar og Røa borte, mens vi møter disse lagene hjemme. Så helt avgjort er det nok ikke, men lsk tok nok desverre et langt skritt mot gull i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå